![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#11661 |
|
Minister
|
Ja, daar kun je natuurlijk wel dom om lachen, maar als jij zaken durft te zeggen als:
zul je toch met iets meer af moeten komen dan een imbeciele smiley. Als je tenminste zelf serieus genomen wenst te worden natuurlijk.
|
|
|
#11662 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#11663 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wordt dat spaghettideeg gesneden in een bepaalde richting of is het ook goed als het niet naar Italië wijst? Zwemt u enkel in de gewijde Noordzee of ook in een ongewijd zwembad?
|
|
|
#11664 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#11665 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Het gaat er over dat die vreemdelingen ook al leren ze de taal, integreren ze, werken ze, houden ze zich ten alle tijde aan de wet, beoordeelt worden als vreemdeling. Citaat:
Dat blijkt niet alleen uit het artikel naar waar verwezen wordt in de OP http://forum.politics.be/showthread.php?t=123883 In diezelfde draad, vinden velen dat maar normaal. Jij ontkent dit liever. Hetzelfde fenomeen doet zich voor wanneer vreemdelingen solliciteren (de BBB-affaire was toch geen gevoel), een huis huren, op het forum,... |
||
|
|
|
|
|
#11666 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
De lamskoteletjes zijn het best bij de halal slager om de hoek. Maar ik eet ook niet halal vlees. Ik ben geen vegetariër en ben het niet eens met die manier van leven, maar ik eet heel graag af en toe bij de veganist hier wat verder. Ik geloof niet in goden, maar ga wel naar de offerande bij een begrafenis. Ik herhaal, ik denk zo niet in hokjes zoals velen hier.
|
|
|
|
#11667 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Ik vind het persoonlijk wat kinderachtig, maar ieder z'n niveau waarschijnlijk.
|
|
|
#11668 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
U bent er echt van overtuigd dat u hier de enige progressieveling bent, hé. Moet toch een plezant gevoel zijn altijd overtuigd te zijn van uw eigen gelijk en zo rechtlijnig te denken! Uw hokjes verschillen gewoon van die van andere mensen maar ze bestaan, hoor, dat zult u zich nog realiseren als u wat ouder wordt.
|
|
|
|
#11669 | |
|
Minister
|
Citaat:
Ten tijde van de Apartheid in Zuid-Afrika weigerden mensen massaal om Zuid-Afrikaanse "Outspan"-sinaasappels te kopen, juist omdat ze geen mensonterend systeem wilden steunen. Die mensen zeiden niet dat het hen niets uitmaakte, dat die sinaasappels het best smaakten, maar protesteerden tegen een onmenselijk systeem en gedachtegoed ook al waren het hele lekkere sinaasappels. Door halal te kopen, steun jij, Alboreto de zogenaamde progressieveling die niet in hokjes denkt, het mensonterende sharia-systeem op dezelfde wijze als sommige mensen destijds het mensonterende Apartheidssyteem steunden door "Outspan"-sinaasappels te kopen. Bravo Alboreto, je bent echt héél goed en vooral "rechtlijnig" bezig...
"Ognuno vede quello che tu pari, pochi sentono quello che tu se." Laatst gewijzigd door Macchiavelli : 4 november 2011 om 11:32. |
|
|
|
|
|
|
#11670 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#11671 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#11672 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#11673 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#11674 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#11675 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Als ik me hier profileer als gangster, zal ik ook zo bekeken of aangesproken worden waarschijnlijk, wat vermoed jij?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|||
|
|
|
|
|
#11676 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zeker wèl!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
#11677 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#11678 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#11679 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ten tijde van de Apartheid in Zuid-Afrika weigerden mensen massaal om Zuid-Afrikaanse "Outspan"-sinaasappels te kopen, juist omdat ze geen mensonterend systeem wilden steunen. Die mensen zeiden niet dat het hen niets uitmaakte, dat die sinaasappels het best smaakten, maar protesteerden tegen een onmenselijk systeem en gedachtegoed ook al waren het hele lekkere sinaasappels.
Door halal te kopen, steun jij, Alboreto de zogenaamde progressieveling die niet in hokjes denkt, het mensonterende sharia-systeem op dezelfde wijze als sommige mensen destijds het mensonterende Apartheidssyteem steunden door "Outspan"-sinaasappels te kopen. Paulus. |
|
|
|
|
|
#11680 |
|
Banneling
|
Door halal vlees te kopen maakt de beenhouwer winst en ook het slachthuis waar die beenhouwer het vlees kocht.
Was ik vergeten : En ook de boer die het dier aan het slachthuis verkocht, en de veevoederhandelaar en de dierenarts. Iedereen die deel uitmaakt van het economisch proces. En ook overheid via belastingen op de winst en RSZ-bijdragen. |
|
|
|