![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#661 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Want hij baseert er zijn gewenste conclusies op. Hij selecteert uiteraard uit deze objectieve informatie wat in zijn kraam past, de rest van de cijfers zijn onvindbaar. Wie ben ik om die cijfers te betwijfelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#662 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#663 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeg gewoon aan die mensen dat ze beginnen te werken voor hun geld dat ze hier kosten |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#664 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een asielzoeker komt naar hier omdat zijn leven bedreigd is, omdat hij vervolgd wordt, door politieke en/of oorlogssituatie in hun land. Als hij omwille van een andere reden komt, is hij geen asielzoeker. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#665 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#666 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En per definitie is geen bron maar een veralgemening op basis van veronderstelllingen, iets dat u anderen regelmatig verwijt.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#667 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Te meer omdat hij de realiteit aanpast aan zijn gewenste conclusies, i.p.v. zijn conclusies aan te passen aan de realiteit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#668 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Uit "Weg van Nederland" bleek dat er bijvoorbeeld een meisje wordt teruggestuurd naar Armenië, wiens broer daar in de gevangenis werd vermoord. Armenië met toen en nu ook politieke gevangenen Armenië met een president die aan de macht kwam na frauduleuze verkiezingen. Armenië die tegen haar eigen burgers geweld gebruikt (10 doden en talloze gewonden en arrestaties) http://en.wikipedia.org/wiki/2008_Ar...otests#March_1 Armenië, die de mensenrechten niet eerbiedigt. http://www.epress.am/en/2011/02/28/a...nt-report.html Citaat:
Het is laag bij de grond om al die mensen, wiens leven bedreigd is, door politieke en/of oorlogssituatie in hun land, te verguizen en over een kam te scheren met die, die wel komen omwille van een uitkering en misbruik maken van het systeem. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#669 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#670 |
Gouverneur
|
![]() denk dat de meeste asielzoekers wel komen om te werken, maar dat mogen ze niet he
ben wel zeker dat de meeste asielzoekers geen echte asielzoekers zijn, dwz niet vervolgd worden in hun thuis land moet je mij es wijsmaken als ik uit mijn land lopen moet gaan, dat ik erna toch nog ieder jaar mijn familie kan gaan bezoeken en dat zijn geen enkelingen he |
![]() |
![]() |
![]() |
#671 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#672 |
Banneling
|
![]() Hoe mag ik deze stilte interpreteren?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#673 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vraag me af waar ze die reden vandaan halen. De enige reden waarover de overheid beschikt is de reden die ingevuld wordt bij de aanvraag van de verblijfsvergunning. Mensen die naar hier komen als politiek vluchteling, een verblijfsvergunning vroegen in het kader van regularisatie, gezinshereniging, als slachtoffer van mensenhandel,... zijn dus per definitie mensen die niet "naar hier komen om te werken". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#674 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
1. Oprichting van een vreemdelingenpolitie. 2. Onmiddelijke stopzetting van alle hulp. 3. Jacht maken op illegalen en ze onmiddelijk opsluiten in gesloten centra, met zo snel mogelijke terugkeer. 4. Afschaffing van elke vorm van asielmogelijkheid. 5. Hulpverlening aan vreemdelingen strafbaar stellen. 6. Publiekelijk voorstellen om hulp te verlenen aan vreemdelingen strafbaar stellen. 7. Uittreding uit de EU en al haar verdragen inzake vrij verkeer, grenspolitiek, mensenrechten,... opzeggen. Het kan perfect, als men dit wil. Zal het gezaag en boycots opleveren vanwege het buitenland? Ja, 99% zeker. Moeten we ons daar iets van aantrekken? Neen. 100% zeker. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#675 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Die andere 10% moet hier ook niet komen. Wij hoeven niet solidair te zijn met de rest van de wereld. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#676 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#677 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#678 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |