![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#11741 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Iedereen moet de wet naleven en schijnhuwelijken kunnen dus niet.
|
|
|
|
#11742 | |
|
|
Citaat:
Het punt is die selectieve verontwaardiging van sommigen hier over het halal slachten terwijl wij het niet beter doen.
|
|
|
|
#11743 | |
|
|
Citaat:
De enige personen die halal (en niet halal) slachten kunnen aanklagen zonder hypocriet te zijn, zijn veganisten.
|
|
|
|
#11744 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
U vindt dat onverdoofd gekeeld slachten even humaan is als verdoofd slachten? De enige hypocrieten zijn degene die onverdoofd slachten goedpraten.
|
|
|
|
#11745 | ||
|
|
Citaat:
Waar wat is vind is dat we als westerse mens geen kritiek kunnen geven op onverdoofd slachten als we zelf dieren levend koken, villen of zelfs levend opeten. Dat is per definitie hypocriet Citaat:
|
|
|
|
#11746 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Wil je nog één. http://www.lawandroar.nl/index.php?i...37102fbca2f464 lees "‘Halal’ en het leven van dieren" Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#11747 |
|
Banneling
|
Scheelt er dan toch iets aan onze bio-industrie?
|
|
|
|
|
|
#11748 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#11749 | |
|
Banneling
|
Citaat:
In het artikel staat duidelijk uitgelegd waarop ze zich baseren. Je moet het wel willen lezen. |
|
|
|
|
|
|
#11750 |
|
Banneling
|
waaruit nogmaals blijkt dat u zelfs niet weet wat de ahadith zijn, en de koran wil je ook niet lezen. Enkel wat artikeltjes van linkse islamofielen. En toch maar willen blijven meediscussieren !
|
|
|
|
|
|
#11751 |
|
Banneling
|
Sedert wanneer zijn dierenrechten-organisaties "linkse islamofielen"?
|
|
|
|
|
|
#11752 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik lees wel dit zinnetje : “Onverdoofd slachten is binnen de islam echter geen harde eis” Waarom houden de moslims dan toch zo sterk vast aan hun onverdoofd slachten? En dan dit over het uitspreken van dat gebedje : “Zo is er een kippenslachterij waar de bij de slacht verplichte tekst ‘bismillah’ (in de naam van God) niet wordt uitgesproken door een moslim, maar door een stem op een bandje die uit een speaker komt. Bij een andere kippenslachterij wordt alleen de eerste kip ritueel geslacht en de volgende duizenden kippen gaan 'gewoon', net als bij reguliere slachterijen, via de lopende band. Het is ondenkbaar dat ze dan niet eerst verdoofd worden.” Wat een hypocrisie! Een bandje waarop een gebed afgespeeld wordt, dat is toch iets heel anders dan zelf bidden! Of de eerste kip wordt volgens de halal-regels geslacht en de volgende gewoon, dan zouden ze toch allemaal halal zijn! Belachelijk. Wij moeten het maar slikken dat al die toeren uitgehaald worden om de moslims tevreden te stellen terwijl die moslims zelf niet het benul hebben dat ze voor de gek gehouden worden. Lang leve halal! Idioot is heel dat gedoe, gewoon idioot. Al die raddraaierijen om naïeve moslims tevreden te stellen. En wij moeten dat maar allemaal normaal vinden! Ik wil met dat hele halal-gedoe niets te maken hebben, hoe meer ik er over hoor en lees hoe meer ik walg van die hele handel.
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 5 november 2011 om 16:33. |
|
|
|
|
|
|
#11753 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zeg ik dat? Herlees mijn post nog eens en antwoord op wat er staat.
|
|
|
#11754 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#11755 | ||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
- doen de moslimboeren het beter dan wij? - waar vind ik die moslimboeren? - hebben ze ergens een een modelboerderij? - of eten moslims ook van onze bio-industrie en gaat hun geld daar dan ook naar toe? Nu moet u mij toch eens duidelijk uitleggen hoe "scheelt er dan toch iets aan onze bio-industrie" een antwoord kan zijn op mijn bovenstaande vragen.
|
|
|
|
#11756 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Vertel me dan wat je doet walgen. ‘Halal’ en het leven van dierenhttp://www.lawandroar.nl/index.php?i...37102fbca2f464 |
|
|
|
|
|
|
#11757 | |
|
Banneling
|
Citaat:
"Scheelt er dan toch iets aan onze bio-industrie?" Naar aanleiding van mijn stelling Maak je geen illusies.waarop je niet repliceerde. |
|
|
|
|
|
|
#11758 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Begrijpt u echt niet wat ik zo walgelijk vind? Ik dacht dat ik het duidelijk uitlegde. Al die onnozele gebedjes op een bandje, die éne halal-geslachte kip die maakt dat de paar duizend kippen na haar ook halal zijn, de hypocrisie. Dan bedenkend dat al dat halal-gedoe ook niet-moslims door de strot wordt geduwd, of bent u de komedie met het halal-eten in scholen e.d. al vergeten, ja dat vind ik zonder meer walgelijk!
|
|
|
|
#11759 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
gisteren weer de verijking van dichtbij kunnen zien 4 autochtonen tegen 7 allahtonen met staven en kettingen en wat bleek de allahtonen hadden die vier wat onderschat en de mietjes gingen lopen
|
|
|
#11760 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Dat had ik nooit gedacht van jou. Laatst gewijzigd door artisjok : 5 november 2011 om 18:25. |
||
|
|
|