![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik zou ook denken als je snachts het ziet flitsen, dat je uw voetje wat opheft. Het lijkt erop dat uw hersenen niet te snel werken, en dat je er niet in geslaagd bent in uw verbazing van uw flits te realiseren of dit nu een bliksem was of een overtreding, en tegen dat je beseft dat je uw voet wat moest opheffen had je al een tweede flits aan uw broek, toen dacht je ja het bliksemt wel heel hard, nu moet ik vlug naar huis want anders ben ik nog nat voor ik in bed lig, en dan kan ik niet goed slapen tegen morgen.
Maar enfin, de rechters zijn nogal binair, volgens mij op de E17 3 keer geflitst worden is één weg, één overtreding; Op uw baan naar huis 2 keer geflitst worden 500meter tussen elkaar, is volgens mij ook één overtreding, maar ik denk voor de wet 2 overtredingen al is het maar omdat je zelfs in twee gemeenten zit. Misschien daarmee voor raad van state gaan, procedure fout, rechten van de mens, discriminatie tussen door die interpretatie, overkill situatie van een oerwoud aan flitspalen (want dat is wel zo rond leuven) één keer vaststellen is genoeg Wiksundig kun je misschien eens uiterekenen, en zeggen kijk als ik tussen paal 1 en paal2 1' verschil heb, en max 2' verschil en er is 2km tussen dan heb ik in geval bvb min 130km/u gereden wat dan ook wijst op het feit dat je geremd hebt voor de flitspalen, dus je bent van goede wil geweest |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de juge zijn muts mag ook niet scheef staan,... Misschien wel eerst eens met een advocaat praten natuurlijk, t kan goeiekoper zijn van die twee boetes gewoon te betalen... Met hoeveel snelheid moet ge gevlogen hebben om binnen de minuut 2 keer geflitst te worden eigenlijk, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Europees Commissaris
|
![]() Niet zo hard, het zijn 2 flitspalen dicht bij elkaar.
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Om het wat duidelijker te maken.
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() Tijdje terug nog een parkeer boete gehad. Gebeld met parkeerbedrijf en kreeg eerst zo'n bandje te horen dat mijn gesprek werd opgenomen etc. Enfin nadat ik neergelegd had kwam ik op het idee om nadien klacht in te dienen dat ik mij bedacht had en niet akkoord ging dat men mijn gesprek had opgenomen en dat ik dus beleefd vroeg om het te wissen....heb hen een beetje teveel werk bezorgd klaarblijkelijk want heb nooit niks meer van die boete gehoord
![]() burgelijke gehoorzaamheid... Laatst gewijzigd door Stingray : 10 november 2011 om 13:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik rij bijna nooit met de auto in Leuven en als ge dan midden in de nacht terwijl er geen verkeer is op een twee-baan met middenberm rijdt dan staat ge er niet gauw bij stil dat ge slechts 50 km/u moogt. Was mij er niet van bewust dat ik te vlug ging, tot ik een flits zag, ben toen beginnen remmen en toen viel mijne frank dat het slechts 50km/u was. Natuurlijk gevloekt, zoals verwacht na 2 weken de boete in uw bus, ik was wel bereid deze te betalen. Totdat ik gisteren dus nog een tweede boete kreeg. Blijkbaar heb ik die eerste flits niet gezien, want de tweede kan het niet zijn aangezien ik onmiddellijk ben vertraagd bij het zien van de flits. Ik heb nergens gezegd dat ik niet in overtreding ben alleen vind ik de straf onredelijk (2 aparte ovetredingen terwijl er mijn inziens slechts 1 overtreding is). In totaal is het 180 euro (meer dan 7.000 oude frankskes) voor uiteindelijk 20km/u te snel te rijden op een tweebaansvak, zonder verkeer midden in de nacht. Er zou een minimumafstand moeten zijn tussen 2 flitspalen (tenzij ingeval van flitspalen die mensen die door het rood rijden registreren) anders kunnen ze in theorie boetes beginnen opleggen voor iedere meter dat ge te snel reed.
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Correct. In Leuven staat er aan elk rood licht een paal en op elk stuk tussen 2 rode lichten. Het is volgens mij wel zo dat je een rood licht bent gepasseerd tussen je 2 flitsen en dat spreekt natuurlijk wel in je nadeel. Volgens mij ben je geflitst aan het gevang en daarna in het stuk dat naar beneden loopt (echt een smerige strook). Daar staat echter wel een rood licht (inclusief flitspaal) tussen. Dat betekent dus dat je zowieso je snelheid hebt verlaagd en daarna weer hebt versneld. Hoewel ik het met je eens ben pleit dat niet in je voordeel wat betreft 1 snelheidsovertreding.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Tweede was Geldenaeksevest (aan de gevangenis), dus net voorbij de parkpoort. Ze moeten ongeveer slechts op paar honderd meter van elkaar hebben gestaan.
![]() |
![]() |
#51 |
Parlementslid
|
![]() Oké, maar dat is geen antwoord op de vraag.
![]() |
#52 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#53 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb daar mijn eerste pv opgelopen. Vroeger mocht je daar 90, dan 70 om tenslotte op 50 te eindigen. Die pv heb ik gehad toen het pas 50 was geworden. Ook 2 keer achter elkaar geflitst maar heb het kunnen herleiden tot één boete omdat één verkeersbord niet duidelijk zichtbaar was.
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind wel dat het erg lullig is dat ze 2 camera's op enkele meters van mekaar zetten om je vervolgens 2 X te beboeten. Dat stinkt op zijn minst gezegd vanop kilometersafstand naar geldklopperij. Mja het is dan ook Leuven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Cher J'ai essaye de comrendre votre lettres. Mais apres consultation de mon advocat je pense que vous avez fait une blague de banana split. Merci pour ce humour et je suis content d cet humour flamande Merci bien et salutations
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 10 november 2011 om 21:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En pertang let ik goed op in die verkeersprogramma's gelijk Kijk Uit.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welja, kijk, het is eigenlijk niet moeilijk om rekening te houden met de snelheidslimiet: zorg gewoon dat je niet meer dan 30 km/u te snel rijdt en je behoudt je rijbewijs.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |