![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Banneling
|
![]() Another jack ga anders eens in op de post,s van porpo?
Of durf je enkel de strijdt aan te gaan met minder intelectuelen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zoals een kippenboer zou zeggen: "Eieren of jong?" Laatst gewijzigd door Another Jack : 13 november 2011 om 21:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Epe is kenleer volgens een school en wetenschapsfilosofie volgens een andere school, of is dit ook niet duidelijk? Ontologie is inderdaad zijnsleer, en zomaar? Ja, er niets aan de hand, wij hebben niets gezien of op niets gereageerd. Ontologie is zijnsleer en geschiedenis is cool. Zo simpel !! U laat mij echt lachen. Bedankt! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Blij dat u ook eens kunt lachen. En ja, sommige dingen zijn nu éénmaal simpel. Laatst gewijzigd door Another Jack : 13 november 2011 om 21:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik twijfel er dan ook sterk aan of jij wel bevoegd bent om iemand zijn filosofische skills in te schatten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
U kan het doen op de volgende manier. A ==> A. ¬A ==> B. Kip of jong (A v ¬A) In dat geval wel als u de implicatie van een andere identiteit aangeeft. (A v ¬A) <==> (¬A ==> B) Ik stel de vraag nog een keer. Wat is er silly aan A v ¬A gevolgd door het te ontkennen? En geen boer of geschiedenis is cool dit keer a.u.b! ![]() Laatst gewijzigd door porpo : 13 november 2011 om 21:47. Reden: boer |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat loop je nu te kakelen jonge. Daarbij vindt jij jezelf volgens mij gewoon erg intelligent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We halen er gewoon B bij en alles is opgelost. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Misschien toch maar eens bekennen er de intelligentie er niet over te hebben, zoals ik doe? Of ben je daar te arrogant voor? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En bij mijn weten zijn we hier niet over geologie bezig (alhoewel met porpo weet je nooit..) Wat ik over mezelf denkt is inderdaad een pak positiever dan wat ik over jou denk. Dat maakt van mij echter nog geen intelligent persoon, eerder een soort Eénoog in het land der Blinden |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En mag ik weten waarom? qua intelligentie? Besef je dan wel dat ik waarschijnlijk een stuk jonger ben dan jij. Dus die arrogantie is nergens voor nodig. Houdt jij je nu maar lekker bezig met *volwassen* dingen, ga je kinderen naar bed brengen ofzo. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn huisarts voelt zich ook niet "meerwaardig" tegenover mij wanneer hij mij advies geeft over medische kwesties, hij weet het gewoon beter (laat ons hopen althans) Intelligentie is ook geen factor om zich meerwaardig te voelen, het is een toevalligheid waar men niks voor hoefde te doen. Het is een hedendaags probleem dat jongeren het moeilijk hebben met mensen die het beter weten. Dat wordt afgedaan als arrogantie, spijtige zaak. Mijn kinderen slapen al, het is morgen school, toch bedankt voor de bezorgdheid. Laatst gewijzigd door Another Jack : 13 november 2011 om 22:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij daarintegen hebt niet het lef en moed om toe te geven dat popo weer meer kennis heeft dan jij. Daarbij je kinderen doen het zeker ook erg goed op school, tja dan is het makkelijk praten eh |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
Europees Commissaris
|
![]() Natuurlijk gaat u het niet kunnen en natuurlijk gaat u niet inhoudelijk reageren. Dat wist ik al, maar gelieve gewoon normaal met hem te discuteren. Gewone taal, evolutie, mythes, spaghettimonster, woenstijdreligies en dat soort woorden zonder logica/filosofie a.u.b!
Laatst gewijzigd door porpo : 13 november 2011 om 22:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik raad je dan ook aan om je hierin te verdiepen. Alle mogelijke vragen en antwoorden staan er in. Veel succes. |
|
![]() |
![]() |