![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#721 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een uitgestoken hand met een angel eraan aanvaarden aannemen, ofwel aan mijn quotes zitten foefelen.... Jongen toch... Ik zei het al eerder. Eerlijk zijn, vergt een beetje moed. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 13 november 2011 om 22:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#722 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#723 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#724 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik moet zijn verkeerde uitleg over wat een stropop is aanvaarden of hij zit aan mijn quotes te foefelen. Dat is volgens hem, mijn keuze en mijn beslissing..(?) Ik noem dat een dreigement van een slechte verliezer. En dat geeft dan de mond vol van "een volwassen discussie op niveau..." Amaai mijnen frak (!) Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#725 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
gefundeerde uitleg: http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=663 Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 13 november 2011 om 22:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#726 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
In het geval van die garagepoortenproducent: de allochtonen die de poorten bij klanten plaatsen en daar later met een sleutelkopie ongenodigd binnenkomen, zijn contraproduktief voor de toekomst van dat poortenbedrijf. Potentiele klanten gaan dan liever bij een ander bedrijf een garagepoort bestellen, dat een meer betrouwbaar profiel aanbiedt, lees: geen nare gevolgen voor de klant. Idem voor een autogarage dat onderhoud en herstellingsdiensten levert, waarvan allochtone werknemers kopies maken van de sleutels en met behulp van de info van de boordpapieren die wagen enkele weken later gaan jatten. Die zaakvoerder zal ook zienderogen zijn klandizie kwijtspelen. Als die werkgevers door herhaaldelijke ervaringen van dien aard dan liever geen allochtonen meer in dienst nemen, is dat imo hun volste recht. Ik zou daar dan in elk geval niet meer mijn wagen afleveren. En u ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#727 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar u heeft gelijk, en dat gefoefel met citaten vind ik ook erg storend, steeds dezelfde mensen doen dit, keer op keer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#728 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kunt je daar inderdaad vragen bij stellen, bovendien komt er door dat gedrag, vaak altijd dezelfde forummers, niets meer van discussies terecht en dat is heel jammer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#729 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Diego, ik ben niet volledig akkoord met uw stelling. Niet alle allochtonen zijn crimineel.
Langs de andere kant, U geeft me wel wat denkvoer. 'k ben namelijk ook allochtoon, en heb dringend andere inkomsten nodig.
![]() |
#730 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#731 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nope, ik ben zelf allochtoon. En nog geen crimineel.
![]() |
#732 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#733 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen idee, ik zoek nog naar een slachtofferloze misdaad die veel opleverd voor een minimaal risico.
Citaat:
![]() |
![]() |
#734 | ||
|
![]() Citaat:
Maar ook zij zijn volledig voor een harde aanpak van allochtone draaideurcriminelen, desnoods terugsturen, n'importe hun nationaliteit. Die zou Sjok & Co wsl dan ook als rascisten beschouwen... Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#735 | |
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Diego Raga : 13 november 2011 om 23:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#736 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Slachtofferloos? Woha, U bent masochist ofzo?
![]() |
#737 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#738 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#739 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Idealerwijze zou mijn eigen werkplaatsje wat beter moeten renderen, maar helaas, da's een misdaad in België.
![]() |
![]() |
#740 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Extreem voorbeeld van Cynisme. Goeike.