![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#12121 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
We worden allemaal 100 jaar, Alice, gezien onze levensverwachting blijft stijgen:http://www.gezondheid.be/index.cfm?f...rt&art_id=6524
|
|
|
|
|
|
#12122 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#12123 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#12124 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#12125 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik vind maagden saai.... Alhoewel, de enige die ik ooit ben tegengekomen van een acceptabele leeftijd, wou "rein blijven" voor het huwelijk.(Nederlandse jongedame, Krabbendijke...)
Ik ga geen tekening maken wat ze kon met andere lichaamsdelen. Zouden de 72 maagden voorzien voor een martelaar van dat type zijn? Eneuh, ik ben een grote jongen, en ik weet wat er soms in't WC ligt. Maar om een volwassen dame daar antiperistaltisch te gaan steken, da's VEEL te veel van't goeie.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. De Belgische wetgeving: een 18de eeuws herenhuis waar zelfverklaarde deskundigen al eeuwen aan bricoleren zodanig dat de nooduitgang in de septische put uitkomt — en alleen inertie het nog recht houdt Laatst gewijzigd door maddox : 13 november 2011 om 04:05. |
|
|
|
|
|
#12126 | |
|
Banneling
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....11#post4152811 http://forum.politics.be/showpost.ph...1&postcount=38 http://forum.politics.be/showthread....62#post4839762 |
|
|
|
|
|
|
#12127 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
U geeft nergens een link naar harde, bewijsbare feiten.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. De Belgische wetgeving: een 18de eeuws herenhuis waar zelfverklaarde deskundigen al eeuwen aan bricoleren zodanig dat de nooduitgang in de septische put uitkomt — en alleen inertie het nog recht houdt |
|
|
|
|
|
|
#12128 | |
|
|
Citaat:
Kinderen die nu geboren worden zitten rond de 85 jaar levensverwachting. Dit is gemiddeld, wat betekent dat (grofweg) de helft minder oud word dan 85 en de andere helft ouder. Mensen van uw en mijn leeftijd zullen dat gemiddelde niet halen vrees ik.
|
|
|
|
#12129 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#12130 | |
|
|
Citaat:
Maar het artikel stelt dat de laatste 10 jaar de levensverwachting met 2,5 jaar is toegenomen: "Waar de levensverwachting voor een pasgeboren jongetje in 1998 75,1 jaar was steeg die in 2007 tot 77,9 jaar. Dit betekent een toename van 2,8 jaar op 10 jaar tijd of een stijging met bijna 4 maand per jaar." Hiervan uitgaande en bv nog 40 jaar te gaan, zal de levensverwachting tegen 2050 dan gestegen zijn met 160 maanden of 13 jaar, uiteraard voor de kinderen die dan in 2050 zullen geboren worden. In ons geval mbt betere voeding, medicatie ed, zal dat ook wel een effect geven in onze jaren die we nog te goed hebben. Uiteraard moeten we al gezegend zijn met een goede gezondheid vanaf onze geboorte, maar ook het principe van zelfgenezing draagt hier meer dan een steentje bij. Wat dat betreft, heb ik daardoor de laatste 20 jaar geen dokter meer gezien. Kwestie van je aandacht strak te focussen op een beginnende aandoening of letsel en je niet blindelings over te leveren aan de zorgen van meneer doktoor. Zelfs onze manier van ademhalen heeft betrekking op ons welzijn. En last but not least, graag leven of het bekende joye de vivre doet ook wel iets aan de verlenging van ons leven, gezien deppressies, zelfbeklag en psychisch negativisme verwoestend zijn voor de gezonde werking van ons gestel. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 13 november 2011 om 16:19. |
|
|
|
|
|
|
#12131 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De invloed van het millieu is iets waar mijn goed humeur geen verandering in brengt, maar je hebt ongetwijfeld en punt dat alertheid, positivisme, veel doet aan de kwaliteit van je leven. |
|
|
|
|
|
|
#12132 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#12133 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Je leeft niet om te werken, dat werk is slechts een naar bijverschijnsel van onze huidige samenlevingsvorm. No worries dat wordt wel nog aangepast. En als je sterft, sterf gelukkig er zit hierna echt geen enkele tiran op u te wachten.
|
|
|
|
#12134 |
|
Banneling
|
Mensen krijgen steeds meer iets tegen allochtonen, omdat allochtonen volgens statestieken meer betrokken zijn bij criminaliteit, alleen negeren ze de oorzaken.
En dan krijg je blinde haat + stemmen voor geertje wilders. |
|
|
|
|
|
#12135 | |
|
|
Citaat:
Ik heb het niet over fitnessvoeding ed, nee, het begint al op de manier waarop we ons voedsel kauwen. Dit dient zolang te duren tot we dmv ons speeksel nog slechts een papje in de mond hebben, zodat na het slikken onze maag geen ongekauwde stukken en brokken te verwerken krijgt, wegens te belastend. Onze tong is nl direct aan onze bloedbanen verbonden, zodat de bouwstoffen van ons eten direct kunnen worden opgenomen en verdeeld worden op de daartoe bestemde plaatsen. Gezien ons voedsel door het fabricageproces ook zodanig geraffineerd is (witte suiker, graan- en tarweafgeleiden ed) dat er nog nauwelijks onverteerbare stoffen in zitten, is het ook raadzaam om er regelmatig een paar lepels tarwezemelen aan toe te voegen, zodat een 'luie darm' tot het verleden behoort. Die nemen nl alle vocht op dat maakt dat dat je zo proper kunt sch§§ten als een kat en zelfs geen papier meer behoeft om je kont af te vegen. Maar wat doen de meesten als ze verstopping of de spetterij hebben ? Ze pakken pillekes om de symptonen te bestrijden en doen ondertussen gewoon verder met hun lichaam ondoordacht vol te proppen. En dan zijn ze verwonderd dat ze met maagzweren en darmkankers zitten. Je ziet dus Dude, je bewust zijn van je gezondheid speelt zich grotendeels af tussen de in- en uitgang van het lichaam en heeft een grote bijdrage aan het al dan niet voorkomen van klachten en aandoeningen. Aldus, vreet ze zou ik zeggen, maar doe het dan wel doordacht met elke hap die je neemt. Over je laatste verwijzing van het sterven, kan ik nog wel een ander kwijt, maar dat is hier nu niet aan de orde. |
|
|
|
|
|
|
#12136 | |
|
|
Citaat:
|