![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kleding die je lelijk vindt, koop je normaal ook niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kleding moet je kopen omdat je het mooi vindt, niet omdat je erdoor als een intelligent iemand wilt gezien worden, of een bepaalde status voor voren wilt brengen. Als een mens het mooi vindt om in een vuilniszak te lopen moet dat kunnen, en dat andere mensen dan raar kijken omdat het buite de normen valt. Licht meer aan die mensen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En gelukkig vinden veel mensen een vuilniszak niet mooi. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mensen worden gehersenspoeld door hun omgeving, er netjes uitzien is tegenwoordig er belangrijk om een redelijke baan te krijgen. Of denk jij soms dat wanneer dat allemaal niet gelde, mensen nog steeds in pakken enz lopen? welnee, pakken en dassen zijn op veel werkplekken nog steeds verplicht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is werk, geen creashop "zelfexpressie"...
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Omdat je dus, naargelang de aard van je functie, in aanraking komt met een andere omgeving. Je treedt buiten je "eigen wereld". - je bent niet thuis (tenzij je thuiswerkt) - je bent op andermans grond (tenzij je zelfstandige bent) - je bent in een bepaalde werkomgeving (werf, riool, kantoor, vliegtuig, oorlogsfront in Irak) - je komt met andere mensen in aanraking
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat wil dat nu weer zeggen?
Citaat:
Je begrijpt duidelijk niets van wat ik wil zeggen.
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar dat betekent nog niet dat het juist is, Als een wielrenner lekker eigenwijs wilt doen om toch sokken te dragen, is dat toch zijn goed recht? Jij post hier alleen de realiteit, ik heb het er meer over dat ik die realiteit niet juist vindt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zeg niet dat het één beter is dan het ander of dat je op een ander moet neerkijken omdat die met een zak naar z'n werk komt (laat ons even denken dat het maatschappelijk aanvaardbaar is) of dat iemand die een zak draagt daarom minder is. Het enige dat ik hier kwijt wens over de reactie op (godbetert) wat voor schoenen ik draag: is dat in mijn visie van hoe je jezelf ordentelijk, beleefd en "jezelf beterend" opstelt ik mezelf graag gekleed zie in een geklede broek, met hemd &c. Los hiervan vereist mijn werkgever dit ook (bonus voor ons allebeid dus). De commotie en het gelach om dassen begrijp ik niet zo goed. Het komt allemaal betrekkelijk aanvallend over. PS: de wielrenner, neem ik aan, wil vooral een goede prestatie neerzetten. Rokjes dragen <-> goede prestatie. Ergo: de wielrenner zal geen rok dragen. In de realiteit zit namelijk een groot stuk efficiënte evidentie.
Laatst gewijzigd door lombas : 14 november 2011 om 21:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je wordt tegenwoordig verplicht om bepaalde dingen te dragen, omdat je anders niet aan werk komt enz. Ik wil vrij in mijn leven zijn, ook als ik werk wil ik kunnen dragen wat ik wil dragen. Een mens is al erg beperkt in zijn keuze,s door omgeving vrienden enz, en dat moet niet nog erger worden. Waar gaan we heen? Begrijp je wat ik bedoel? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik doe aan waar ik op het moment zelf zin in heb en waarvan ik het vind dat het past in de setting waarin ik me ga begeven.
Het is niet omdat iemand een das om heeft, dat die das van die persoon plots iets anders zou maken. Vergis jullie niet: persoonlijkheid geeft een touch aan de kleding, niet omgekeerd.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 14 november 2011 om 21:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De kleding verandert de persoonlijkheid van iemand idd niet, maar waarom zou je niet met je kleding ook laten zien wie en hoe je bent? Mensen zijn zeer beperkt in hun vrijheid. |
|
![]() |
![]() |