![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#781 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Uw hypothetische situatie kan alleen als een hoop anderen die een hoop kenmerken met me delen de boel verziekt hebben, en dat is tot nader order niet gebeurd. Citaat:
![]() |
![]() |
#782 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan weet IK dat je per definitie, minstens één keer liegt. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#783 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Helaas pakt dat niet meer zo goed, als ze zouden willen.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#784 | |
|
![]() Citaat:
Goed, ge slaat de uitgestoken hand af. Dan pas ik wel uw stropoppen terug aan, tenzij de moderatie dit onaanvaardbaar vind, dan hoor ik het wel van hen. Geen probleem.
![]() |
![]() |
#785 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik confronteer u met de feiten. De ene keer zeg je maar één ding te vragen, de andere keer twee dingen. U weet toch wat het woordje én betekent? Het moet wel, want je gebruikt het ook. Je hebt mensen die hun fouten kunnen toegeven, en je hebt andere die dreigen, die quotes vervalsen en er mee dreigen dat systematisch te doen. Dat is het verschil tussen jou en mij Alboreto. Je bent gewoon een slechte verliezer. En nogmaals, ik gebruik geen stropoppen, dat liegt u. Continue. En dat hoef ik niet te nemen. Ik zei het al eerder: "Het is onmogelijk discussiëren met iemand, die zegt de waarheid niet te zoeken, maar deze reeds te kennen." Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 16 november 2011 om 00:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#786 | |
|
![]() Citaat:
De A & A's van dit forum zullen alles, maar dan ook alles doen, om de harde feiten en de gepresenteerde links die in deze draden staan niet onder ogen te hoeven zien: http://nl.wikipedia.org/wiki/Pathologisch_liegen Moslims hebben daar ook zo'n slag van. Ach, ondertussen hebben ze met hun pathetisch gekronkel zowat alle hoeken en kanten van dit forum gezien, waar elk normaal mens al lang van schaamte zou zijn weggekropen of gewoon toegeven dat ie fout zat, maar net zoals politiekers en de zieke gevallen die met die link te maken hebben, zijn ze die schaamtegrens al lang voorbij. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 16 november 2011 om 00:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#787 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik drong erop aan om je geen strafpunten toe te bedelen. Ik zei woordelijk; "Al bij al is Alboreto nog de kwaadste niet". Ik geloofde nog dat er met jou te praten viel.... ...en daar heb ik nu spijt van sé. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#788 | |||
|
![]() Lijkt me een beetje drastisch, maar ge begrijpt wat ik bedoel.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En daar ben ik het dus mee akkoord. Kunt ge uw job niet goed doen, dan vliegt ge buiten, geen probleem mee.
![]() |
![]() |
#789 |
|
![]() Inderdaad.
En ik verlies er verder geen tijd meer mee.
![]() |
#790 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#791 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eerst mijn mening vervalsen in een quote, mij vervolgens beschuldigen van leugens en het gebruik van stropopredeneringen, daarna mij een beetje gaan bedreigen en als je dan uiteindelijk met de neus op de feiten wordt gedrukt met bron + link en alles er op en er aan,... ... dan zeggen dat ik woordspelletjes speel, om vervolgens weg te lopen. Wat 'n leukerd ben jij toch. Enfin. Met de broek aan de enkels, zul je toch niet ver lopen. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#792 | ||
|
![]() Citaat:
Het feit dat de klant dat vraagt verandert niets aan het discrimineren, net zoals het vragen aan de taxichauffeur om in de plaats van de klant te snel te rijden, nog steeds strafbaar is. Citaat:
Dat is waar, en dat is inderdaad een probleem.
![]() |
![]() |
#793 |
|
![]() Paulus, als ge denkt dat zulke kinderachtige posts iets gaan uitmaken, doe dan gerust verder hoor.
![]() |
#794 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#795 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat kinderachtig is, is beginnen dreigen, beschuldigen en uiteindelijk weglopen als ge blok staat. D�*t is kinderachtig. En d�*t is ook de enige reden waarom je dat doet. Je staat blok en je bent een slechte verliezer. En inderdaad, dat is heel kinderachtig. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#796 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#797 | |
|
![]() Daarover verschillen we dus van mening.
Citaat:
En over het weglopen: Ik heb mijn mening gegeven, ik ga die niet blijven herhalen. Ik heb echt wel beter te doen hoor. ![]()
![]() |
![]() |
#798 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is vré simple. Jij stopt er mee om anderen hun mening/uitspraak verkeerd weer te geven (zou dat lukken?) Dan hoeft niemand nog je quote te corrigeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#799 |
|
![]() Zo simpel is het inderdaad, wedden dat hij weer met woordspelletjes begint?
![]() |
#800 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voordat je je weer begint te moeien, lees eerst eens deze posting helemaal. Je zult er wel niet mee akkoord gaan, -want je gaat met niks akkoord-, maar misschien kun je mijn standpunt beter begrijpen dan. http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=779 Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 16 november 2011 om 08:20. |
|
![]() |
![]() |