![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#12321 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als werkgever zijn er pas baten wanneer er niet teveel gesubsidieerd moet worden. Werken met diensten cheques lijkt mij geen goed voorbeeld. Belastingen op werkloosheidsuitkeringen noem ik ook al niet direct “baten” |
|
|
|
|
|
|
#12322 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Is dat zo moeilijk om toe te geven dat allochtonen ook werken in loonverband en zo RSZ en belastingen betalen. Is het zo moeilijk om toe te geven dat allochtonen ook bedrijfjes en bedrijven opstarten en werknemers in dienst nemen en zo werkgelegenheid scheppen, RSZ en belastingen betalen voor zichzelf en hun werknemers. Of ga jij er van uit, als het een autochtoon is draagt hij per definitie bij, als het een allochtoon is draagt hij per definitie niet bij? |
||
|
|
|
|
|
#12323 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
wat is de OVERHEAD kostprijs van onze sociale zekerheid ? 10% staat 20% vakbond 20% profiteurs in systeem Dus het systeem kan 50% efficienter ! |
|
|
|
|
|
|
#12324 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#12325 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In ons landje moet het eerst volledig naar de bliksem voor men iets ernstig zal doen aan ons "multiculprobleempje", gewoon omdat ze dan niet anders meer kunnen. Misschien te laat, en duurt het decennia vooraleer het weer ok is, of is het voorgoed naar de bliksem. |
|
|
|
|
|
|
#12326 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar voor een autochtoon die niet voor zichzelf kan zorgen moeten we nu eenmaal zelf opdraaien , of kent ge een land waar ze die liefdevol gaan opvangen ? |
|
|
|
|
|
|
#12327 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Bobke : 16 november 2011 om 12:49. |
|
|
|
|
|
|
#12328 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In tegenselling tot u kan wel ik toegeven dat er te weinig zijn om van baten te gewagen. |
|
|
|
|
|
|
#12329 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Baten zijn er ontegensprekelijk. Of bedoel je met baten een positief saldo? Of het een positief of negatief saldo is weten we niet zo lang we geen cijfers hebben voor die baten. |
|
|
|
|
|
|
#12330 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Awel, zolang U geen deftige kosten-baten analyse toelaat, noch de huidige getallen juist wil weergeven is het eigenlijk einde verhaal.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. De Belgische wetgeving: een 18de eeuws herenhuis waar zelfverklaarde deskundigen al eeuwen aan bricoleren zodanig dat de nooduitgang in de septische put uitkomt — en alleen inertie het nog recht houdt |
|
|
|
|
|
#12331 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#12332 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Sinds U elke discusie waarbij gevraagd wordt om die cijfers te mogen verzamelen vakkundig vertrold. Ook mag afkomst en religie niet gebruikt worden om corelaties te leggen.
En meer woorden maak ik er niet meer aan vuil mijn beste drolletrolletje.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. De Belgische wetgeving: een 18de eeuws herenhuis waar zelfverklaarde deskundigen al eeuwen aan bricoleren zodanig dat de nooduitgang in de septische put uitkomt — en alleen inertie het nog recht houdt |
|
|
|
|
|
#12333 |
|
Banneling
|
Ik vertrol geen discussies door te pleiten om zo veel mogelijk factoren te registreren en te onderzoeken.
|
|
|
|
|
|
#12334 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
kun je nu eens die getallen van die kosten baten analyse geven want ik ben even de draad kwijt ?
|
|
|
|
|
|
#12335 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Trol voor mijn part alleen verder. Doei |
|
|
|
|
|
|
#12336 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik heb nergens een kosten-baten analyse aangehaald. Ik heb enkel de opmerking gemaakt dat wanneer de kosten berekend worden, men ook de baten moet meerekenen. Iets wat velen blijkbaar moeilijk kunnen slikken. |
|
|
|
|
|
|
#12337 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dat is nu net mijn punt. Wanneer men kosten berekend moet men ook de baten meerekenen. De grote lichten zoals DD en het VB hebben nooit rekening gehouden met de baten. Hebben ze daar niet aan gedacht, of is het kwaad opzet? |
|
|
|
|
|
|
#12338 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat klopt. U vertrolt geen discusies door te pleiten voor iets.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. De Belgische wetgeving: een 18de eeuws herenhuis waar zelfverklaarde deskundigen al eeuwen aan bricoleren zodanig dat de nooduitgang in de septische put uitkomt — en alleen inertie het nog recht houdt Laatst gewijzigd door maddox : 16 november 2011 om 16:58. |
|
|
|
|
|
#12339 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#12340 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
U stelt hier weer "baten zijn er ontegensprekelijk". Welke baten dan? En let wel op het woordje baten, dat is d'office positief.
|
|