![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alsof het iets uitmaakt wat die pippo daar loopt te wauwelen.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 16 november 2011 om 07:37. |
|
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
|
![]() Welke kleuren had zijn sjaal en welke supportersliedjes heeft hij gezongen?
![]() ![]() ![]()
#45 |
|
![]() Afgelopen week heel even met Leonard een klapke gedaan.
Zéér zéér innemende persoonlijkheid, perfect tweetalig en een kanjer van een luciditeit voor zijn ouderdom. Ik ben altijd fan geweest van die gast. Alleen al omdat hij zonder verpinken durft tegen de stroming in te varen. Alle commentaren van de sossenpers zal hem aan zijn behaarde en ijskoude reet roesten.... Het enige spijtige is dat ik het in verband met een aantal zaken helemaal niet eens ben met 's mans mening en ideologie...eigenlijk zo'n beetje zoals ik het niet eens ben met sommige ethische standpunten van het VB. Voor de rest een reus als je hem vergelijkt met de regimepersgefabriceerde "politici" van vandaag....wauw... Ik vind het trouwens voor een groot gedeelte zijn verdienste dat ongelovigen zoals ikzelf, na de gore klootzak en laffe hond Daneels, terug interesse hebben voor zijn clubje...eindelijk duidelijkheid ivm de standpunten...het zijn niet mijn standpunten maar hij heeft de euvele moed om ze zwaar beargumenteerd te verdedigen...proficiat... Uiteraard heeft hij het volste recht om in zijn eigen clubhuis zijn eigen mening te verkondigen...als men ziet welke racistische en abjecte standpunten er in andere clubhuizen wordt gehuldigd (ik denk aan de gemiddelde ABVV vakbondscentrales) dan onderscheidt hij zich als uiterst welopgevoed, inteligent en dapper...
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 16 november 2011 om 17:14. |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#48 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Veel geluk en voorspoed samen, hé. Laatst gewijzigd door filosoof : 16 november 2011 om 17:29. |
||
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() je bent jezelf aan het overschatten, hetgeen moeilijk te vermijden is in uw geval
Laatst gewijzigd door born2bewild : 16 november 2011 om 17:28. |
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
![]() edit: hier noemen ze dat (naar het hanenvechten): "het fas af"
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 16 november 2011 om 17:37. |
|
![]() |
![]() |
#51 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Kerkelijke gezagsdragers die zich tijdens formatie gesprekken moeien door hen goede moed toe te wensen, nemen een politiek standpunt in. Dat valt niet te ontkennen. Is dat de taak van een pastoor ?
|
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kan het hen niet kwalijk nemen dat ze voorstander zijn van een door Belgiscisten gedomineert gerecht, anders is het slecht nieuws voor de nu door Belgie beschermde pedo-pastoors.
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als hij nu sprak over 'die verfoeilijke goddeloze PS en de maçonnieke ketterse liberalen', dan zou ik het ongepast vinden voor zo'n gelegenheid. |
|
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat verandert weinig aan de feiten.
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pas op, 'framassons' zijn wel ketters natuurlijk,maar van dat soort ketters die ik wel mag.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 16 november 2011 om 18:26. |
![]() |
![]() |
#58 |
|
![]() Misschien...dat zou dan nogmaals bewijzen dat vele flaminganten, ook al zijn ze het niet eens met zijn ideologie, een eerder open en tolerante geest hebben
#59 |
Banneling
|
![]() Jij bent precies wel nog altijd een brave katholieke jongen gebleven, hé kleine?
Laatst gewijzigd door Another Jack : 16 november 2011 om 20:17. |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() Ze zijn het vooral eens met z'n morele standpunten, en omdat ie ooit eens ten voordele van Vlaanderen heeft gesproken, behandelen ze hem als de Waalse Charles de Valois.
|
![]() |