![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar stond : 'Als de kans op druggebruik hoger ligt bij jongeren met hoog IQ, zijn die dan niet alleen NU maar ook LATER niet intelligenter dan niet-druggebruikers met lager IQ ?' En da's nogal een onnozele uitspraak Citaat:
Ken je wel iets van statistiek ? Al wat je met die nieuwe bewering nog eventueel zou kunnen claimen is dat de kans van een jongere te treffen die later ( op latere leeftijd dus ) minder kans loopt om drugs te gaan gebruiken eentje zou zijn uit de groep met een lagere IQ ... en dan nog moet ge daar mee oppassen Je ziet meteen dat dat nogal een vrij onzinnige statement is daar ge niks weet van de individuele kans dat die specifieke jongere nu op latere leeftijd drugs zou gebruiken. Citaat:
![]() Heb je overigens nog enige comment die wel zinvol zou zijn ? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Paulus. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jongeren met een hoog IQ hebben meer kans om later druggebruikers te worden. Ik ben ervan af! En dat voor een discussieforum! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat verraad dat ge echt geen kaas gegeten hebt van statistiek Je originele statement Citaat:
Wat nogal evident is zolang we IQ en intelligentie even synoniem nemen. In je volgende statement Citaat:
En je laatste statement Citaat:
Citaat:
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() Alléz, nu eens niet om te discussiëren, maar er zijn natuurlijk intelligente druggebruikers, zoals de titel van deze draad terecht stelt.
Zelfs NU en niet Later. Alleen is druggebruik op zichzelf stom. (meededeling ex-cathedra) |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() okay
Dus is het omkering van bewijslast gecombineerd met een interpretatie waarvan jij denkt dat ze wel okay zal zijn daar ze op wiki staat ? Citaat:
Ik zeg enkel dat het me zou verbazen dat die interpretatie nu plots wel gefundeerd zou zijn gezien de talloze ijdele pogingen dat in de loop van al die jaren. Citaat:
( dat las ik in wat die bewuste post vooraf ging ) En je komt net te zeggen 'Er staat in de dialoog er voor niets meer.' dat is dan wel héél bizar, niet ? Citaat:
Maar troost U ... ik ben absoluut niet van plan die discussie met jou verder te zetten... dit is een ander topic en we zijn weer eens mijlen afgeweken Citaat:
Zo kennen we je weer ![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat verstrooiing in deze duistere tijden.... dat moet kunnen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
....maak het een beetje wil je? Citaat:
Citaat:
En mijn reactie is dat ik het bedoel zoals ik het zeg. Geen gedraai dus. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 20 november 2011 om 08:26. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Woorden in de wind, hoor. Mensen die zo diep geïndoctrineerd zijn als sjokkie zijn daar niet meer voor vatbaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Was allang weerlegt. Bewijst weer eens dat alles wat anti is, door u serieus genomen wordt.
Laatst gewijzigd door Bhairav : 20 november 2011 om 11:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() ![]() Het is de schuld van de taal-dubbelzinnigheden, dat jokkebrokken. De ene keer is reguleren inperken, zoals bij gokken, de ander keer is reguleren vrijmaken, zoals bij druggebruik. ![]() Ik zie niet in dat er geen reclame zou mogen gemaakt worden, als drugs vrij zijn. Maar deze draad gaat over de benodigde intelligentie bij jongeren bij het overgaan tot druggebruik. Het schijnt dat het helpt als je intelligent bent. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() ik weet niet of het hier over indoctrinatie gaat. * KNIP *
Laatst gewijzigd door Arnold Layne : 21 november 2011 om 13:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 20 november 2011 om 11:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat hangt af van de drug en van de persoon. Daarom maakt ieder dit best voor zichzelf uit. Liefst op basis van correcte en volledige informatie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |