![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar leest u iets over "drugverslaafden"? Het gaat om "druggebruikers". Niet elke gebruiker is een verslaafde. Verre van zelfs...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zou misschien wel eens kunnen kloppen, maar hier gaat het natuurlijk niet over junks, maar wel over druggebruikers.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Hier vroeg ik je even naar desbetreffende pagina door te linken : 'Okay het staat daar dus op... kan je me dan eens doorlinken ?' En hier weigerde je dat te doen :'Neen, dat wil ik niet doen. ' derhalve verwijs je voor mij naar een onbestaande bron daar ik enkel die ene post diende in beschouwing te nemen. Bovendien is het nog steeds niet duidelijk wat je precies bedoelde met :'Het is een bewering gestaafd en gefundeerd uit en met wikipedia.' Citaat:
Jij zei dat je vond van niet _ wat uiteraard je goed recht is _ en zei : 'Volgens mij niet. Ik had al heel vaak voor dat ik iets van haar zeggen gefundeerd weerlegde. ' Daarop gaf je... Citaat:
Niet dus En dus nu graag terug naar de oorspronkelijke opmerking i.p.v. nog meer rond te pot te draaien. Staaf nu maar eens je bewering dat je dus niet mede-plichting kunt beschouwd worden doordat ge Artisjok die onderbouwing hebt verschaft : 'Tenzij ik haar weldegelijk onderbouwing verschafte.' Laatst gewijzigd door praha : 21 november 2011 om 13:39. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat de goegemeente dicteert dat druggebruikers per definitie idioten zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, dat kan hij niet.
![]() |
![]() |