![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#342 |
|
![]() Wanneer verwacht je de uitspraak?
![]() |
#343 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is er iemand die hier klaagt dat het te voorzien was geweest? Dacht het niet. Wettelijk of niet doet niet terzake. Als iemand van je dak valt bij het helpen je dak te maken, dan heb je ook niet te maken met wettelijke verplichting. Je hoeft wettelijk ook geen omnium verzekering te hebben, maar dan moet je achteraf ook niet klagen dat je niet alles terugbetaald krijgt indien je je bakje volledig in mekaar drukt. Een hospitalisatieverzekering is ook niet verplicht, maar je moet dan ook niet klagen dat de rekeningen te duur zijn indien je in het ziekenhuis beland. ![]() Wat een flauwe zever word hier toch gebruikt om Chokri zijn tekortkomingen goed te praten, ongelooflijk.
Laatst gewijzigd door illwill : 22 november 2011 om 15:14. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#344 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1) Wettelijk niet verplicht 2) Overmacht (niet zijn schuld) Dit zijn de redenen waarom hij niet moet betalen volgens jullie. Dus als het nu geen overmacht was, maar iets opzettelijk en hij kon zich ervoor verzekeren moest hij het zlef niet terugbetalen maar wel de verzekering? Waar slaat dat nu toch op? ![]() Denk je nu echt dat Chokri 1 euro zou gezien hebben van een verzekering, indien hij die had gehad natuurlijk, wanneer het om opzettelijke dingen zou gegaan zijn? Dus geen overmacht maar door het opzettelijk doorknippen van kabels door Chokri zelve ofzo? Als je jezelf verzekerd...gaat men dan in het kantoor vragen wat je opzettelijk wil gaan uitspoken? Ik hoor iemand al zeggen...ja ik wil graag door rode lichten rijden en wil me daarvoor verzekeren. Kortom, geen overmacht meer. Komaan e. ![]() Zatlappen krijgen alles vergoed als ze met de auto rijden want het was geen overmacht maar opzettelijk. ![]()
Laatst gewijzigd door illwill : 22 november 2011 om 15:39. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#345 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat begrijp je niet aan het concept "overmacht"?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#346 |
Europees Commissaris
|
![]() Dus bij een overstroming hoeven de verzekeren niet te betalen. Waarom dan nog een verzekering nemen.
De vraag is eerder, wat snapt Raf niet aan het concept "overmacht"?
![]() |
#347 |
|
![]() Het festival was niet afgelast, het was stopgezet.
![]() |
#348 |
|
![]() Lol, als je niet met iets akkoord gaat noem je het gezeik?
wat is dat nu weer voor een manier van discuteren? ![]() Ik ga niet akkoord met jouw argumenten, dus moet ik jouw argumenten dan ook maar gewoon afstempelen als gezeik, flauwekul, zever ?
![]() |
#349 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb geluk gehad dat ik ongedeerd was. Ik ken er die helaas minder geluk hebben gehad, en die voor lange tijd lichamelijke en psychische schade hebben opgelopen.. Van die mensen hoor je zelfs dat het belachelijk en totaal respectloos is dat er mensen zijn die hun geld terug eisen ! zij geven niet de organisatie de schuld van dit hoor! Denk je niet dat zij meer recht van spreken hebben die sommige pipo's hier die gewoon wat willen lullen op de kap van de organisatie??
![]() |
![]() |
#350 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tsja.
Het is dan ook een Engelstalig festival voor klootjevolk dat zich financieel laat uitwringen ten bate van het profitariaat (artiesten, organisatie). Maar dat w�*st je toch? Citaat:
Het is immers vnl klootjesvolk daar in die wei. En die kun je echt van alles wijsmaken. Citaat:
Waarom zou iemand op dit forum er niets verstandigs over kunnen zeggen? Ik geloof nu net dat Chokri, zijn familie, wat Limburgse artiesten en de bekende politiekcorrectlullende artiesten (sic, Deus ook al nix teruggestort...hoe verassend) , de enigen zijn die niets tekort komen. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 22 november 2011 om 19:57. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#351 |
|
![]() het woord gezeik staat me eerder niet aan..
![]() |
#352 | |
|
![]() Citaat:
Ieder luistert toch naar wat hij graag luistert, of dat nu engelstalig, nederlandstalig, franstalig of weet-ik-wat-talig is..
![]() |
![]() |
#353 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#354 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En dan nog te geloven dat er sukkels rondlopen die die geldmaniak zijn gedoe verdedigen ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#355 |
Minister
|
![]() Schueremans van Livenation haalt jaarlijks persoonlijk een paar miljoen binnen. Livenation US heeft met de grote internationale namen artiesten deals, het gaat om tientallen concerten per jaar. Waarom denk je dat dat ticketgeld niet in de boekhouding van Mahassine voorkomt? Omdat dat rechtstreeks naar Livenation gaat.
De 'damage limitation' van Pukkelpop 2011 verloopt voorlopig volgens plan. De achterlijke imboorlingen worden onnozel gehouden, en ticketgeld is mooi binnnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#356 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#357 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#358 |
|
![]() in tegenstelling tot illwill, die gewoon een sensatiezoeker en stoker is..
walgelijk
Chaos is het woord dat we bedacht hebben voor een orde die we niet begrijpen. Laatst gewijzigd door Duvelke : 23 november 2011 om 10:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#359 |
Minister
|
![]() Yep en al de rest die doet dat niet he. Ga uzelf van de brug gooien met al de sossen-bashers!
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
![]() |
![]() |
![]() |
#360 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag me af wat de Chokri fans hiervan vinden:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |