Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 24 november 2011, 22:23   #601
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oblique Bekijk bericht
Ah, het was een mop. Pff, ik bedank wel voor het plot denk ik.
Idd een goei mop, maar wel een die helaas aan de RL-toestand in Europa appeleert.

Emigreer anders zelf eens met je familie of kenissen naar een moslimland van eigen keuze, en maak daar eens goed en gewelddadig van je peretten of trap daar maar eens een moslim(a) in elkaar...
Benieuwd of je daar dan ook moslims gaat vinden, die het voor jou willen opnemen via cgkr-gedoe ea autochtoon-knuffelige instellingen.

Maar het hoeft nog niet eens zover te komen.
Lees als niet-moslim anders gewoon een koranexemplaar op de zitbank van een plaatselijk marktplein, in pakweg Molenbeek en ondervind dan persoonlijk de geneugten der islamitische verdraagzaamheid, gezien het daar stikt van de stand-up comedians.

Doén Blikke, mis de kans van je leven niet om met dat plot eens goed te lachen.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 24 november 2011 om 22:25.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2011, 22:28   #602
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Als beide cocepten louter subjectief zijn, hoe kan het dan toegestaan of verboden worden ?

Behandel anderen zoals zij jou behandelen, dan ervaar je automatisch wat die concepten inhouden.
En beoordeel je die anderen per individu of per groep?
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2011, 22:37   #603
Oblique
Banneling

Standaard

Citaat:
Idd een goei mop, maar wel een die helaas aan de RL-toestand in Europa appeleert.

Emigreer anders zelf eens met je familie of kenissen naar een moslimland van eigen keuze, en maak daar eens goed en gewelddadig van je peretten of trap daar maar eens een moslim(a) in elkaar...
Benieuwd of je daar dan ook moslims gaat vinden, die het voor jou willen opnemen via cgkr-gedoe ea autochtoon-knuffelige instellingen.

Maar het hoeft nog niet eens zover te komen.
Lees als niet-moslim anders gewoon een koranexemplaar op de zitbank van een plaatselijk marktplein, in pakweg Molenbeek en ondervind dan persoonlijk de geneugten der islamitische verdraagzaamheid, gezien het daar stikt van de stand-up comedians.

Doén Blikke, mis de kans van je leven niet om met dat plot eens goed te lachen.
Ge moet op mij uw frustratie niet uitwerken omdat GIJ toegelaten hebt dat ze hier allemaal binnen mogen. Of zulk gedrag tolereert en de ballen niet toont wie hier echt baas is. Het boeit me echt niet, dat geleuter.

U past even goed in die rij van stand-up comedians. Kzou u zo nen euro geven, tokke, voor uw straat cabaret act.

Laatst gewijzigd door Oblique : 24 november 2011 om 22:39.
Oblique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2011, 22:42   #604
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Het is trouwens niet aan u om te bepalen of uw integratie goed geslaagd is. Dat wil ik wel eens van naderbij bestuderen.
Ge zou d 'er nog wel 's wreed van kunnen verschieten, Blikke.

Maar voor ge een bestuderend bezoekje in de diepte brengt aan Huize Chaos, is het mss toch wenselijk, om eerst eens in centrum Molenbeek of andere hoogstaande ultra-culturele oorden en nogo-gebieden in dit land een omvattend visiteke af te leggen, zodat u alvast een paar stevige referentiepunten hebt, waarmee u zelf dan de al dan niet geslaagde integratie van de heer Maddox vanuit uw dan ruim opgedane kennis ten gronde kunt beoordelen.

En o ja, publiceert u dan ook de tussen- en eindresultaten van uw ongetwijfeld omstandig onderzoeksrapport op dit forum ?
Ik en wsl nog vele anderen kijken daar alvast naar uit.
Oud 24 november 2011, 22:48   #605
Oblique
Banneling

Standaard

Citaat:
Ge zou d 'er nog wel 's wreed van kunnen verschieten, Blikke.

Maar voor ge een bestuderend bezoekje in de diepte brengt aan Huize Chaos, is het mss toch wenselijk, om eerst eens in centrum Molenbeek of andere hoogstaande ultra-culturele oorden en nogo-gebieden in dit land een omvattend visiteke af te leggen, zodat u alvast een paar stevige referentiepunten hebt, waarmee u zelf dan de al dan niet geslaagde integratie van de heer Maddox vanuit uw dan ruim opgedane kennis ten gronde kunt beoordelen.

En o ja, publiceert u dan ook de tussen- en eindresultaten van uw ongetwijfeld omstandig onderzoeksrapport op dit forum ?
Ik en wsl nog vele anderen kijken daar alvast naar uit.
Ik heb in sloppenwijken niks te zoeken.
Oud 24 november 2011, 22:58   #606
Oblique
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Speen Bekijk bericht
Zei de bange kip vanuit zijn bunker
Bang van wat?
Oud 24 november 2011, 23:08   #607
Oblique
Banneling

Standaard

[quote=Speen;5823540]

Wat dist Quorn?
Oud 24 november 2011, 23:11   #608
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Ik heb in sloppenwijken niks te zoeken.
Net zoals de meest obligate islampijpers dat nooit doen, maar wél liever hun arrogante kikkersmoel roeren vanuit hun propere en veilige witte buurt, terwijl ze zelf nog nooit een moslim hebben ontmoet, laat staan ermee gesproken.

Je bent zelfs geen simpele poco meer, die hun onwetendheid is nog écht of pogen tenminste nog te trollen met wat linkse mantra's, maar zelfs voor d�*t ben je nog niet in staat.

En je zou nog een euro voor mij overhebben ? Merci, maar voor jou platte kak heb ik zelfs geen centje over.

Doei Blikke, pijp ze maar rustig verder.
Oud 24 november 2011, 23:29   #609
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Speen Bekijk bericht
Simpel is hij, dat lijkt me overduidelijk.
Het IQ van islampijpers is met stip recht evenredig aan de koranische genialiteit.

Citaat:
Veilige witte buurt ?
http://forum.politics.be/showthread.php?t=163703
Bertje is dan ook een korangenie.
Oud 24 november 2011, 23:29   #610
Oblique
Banneling

Standaard

Citaat:
Net zoals de meest obligate islampijpers dat nooit doen, maar wél liever hun arrogante kikkersmoel roeren vanuit hun propere en veilige witte buurt, terwijl ze zelf nog nooit een moslim hebben ontmoet, laat staan ermee gesproken.

Je bent zelfs geen simpele poco meer, die hun onwetendheid is nog écht of pogen tenminste nog te trollen met wat linkse mantra's, maar zelfs voor d�*t ben je nog niet in staat.

En je zou nog een euro voor mij overhebben ? Merci, maar voor jou platte kak heb ik zelfs geen centje over.

Doei Blikke, pijp ze maar rustig verder.
Hoe? Ik dacht dat het hier vol moslims zat? Er worden zelfs hulpboeken uitgedeeld over hoe te overleven in een islamitische samenleving. Een moslim tegenkomen is idd een rariteit.

Dat ge uw gelijk moet halen daar ghetto's en achtergestelde wijken er bij moet halen, om uw gelijk te halen, zegt gewoon alles.

Ge hebt waarschijnlijk eens goed slaag gehad van wat marokanen en bent dan maar op het VB gaan stemmen.

Uw miezerig bestaan en uw persoonlijke probleempjes die je in ghetto's hebt, boeien me niet. Wa weet gij nu over Islam?
Oud 24 november 2011, 23:38   #611
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
En beoordeel je die anderen per individu of per groep?
Per individu uiteraard, net zoals de talloze autochtoon bedreigde, gemolesteerde, bestolen en verkrachte individuen, al j�*�*ren in heel Europa dagelijks met recht die beoordeling mogen stellen.
De vermoorden onder hen kunnen natuurlijk geen oordeel meer vellen.
Oud 24 november 2011, 23:40   #612
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Hoe? Ik dacht dat het hier vol moslims zat? Er worden zelfs hulpboeken uitgedeeld over hoe te overleven in een islamitische samenleving. Een moslim tegenkomen is idd een rariteit.

Dat ge uw gelijk moet halen daar ghetto's en achtergestelde wijken er bij moet halen, om uw gelijk te halen, zegt gewoon alles.

Ge hebt waarschijnlijk eens goed slaag gehad van wat marokanen en bent dan maar op het VB gaan stemmen.

Uw miezerig bestaan en uw persoonlijke probleempjes die je in ghetto's hebt, boeien me niet. Wa weet gij nu over Islam?
Niks van uw post klopt;

Vraagje: bent u moslim ?
Oud 24 november 2011, 23:49   #613
Oblique
Banneling

Standaard

Citaat:
Niks van uw post klopt;

Vraagje: bent u moslim ?
Ge meende mij toch te kennen? Precies toch zo zeker van uw stuk niet dat ge van, ge hebt nog nooit een moslim gezien tot, bent ge er een? Wtf.
Oud 24 november 2011, 23:52   #614
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Ge meende mij toch te kennen? Precies toch zo zeker van uw stuk niet dat ge van, ge hebt nog nooit een moslim gezien tot, bent ge er een? Wtf.
'k Vermoed dat ge meer geblowd hebt, dan de beperkte inhoud van uw breedsmoelkikkerkop aankan.

Goede raad, stop er 'n paar dagen mee, dan kunt ge mss uwen breedsmoel wat normaler gebruiken, want voor ge't weet springt ge mss nog in de vijver achter je straat.
Oud 25 november 2011, 00:05   #615
Oblique
Banneling

Standaard

Citaat:
'k Vermoed dat ge meer geblowd hebt, dan de beperkte inhoud van uw breedsmoelkikkerkop aankan.

Goede raad, stop er 'n paar dagen mee, dan kunt ge mss uwen breedsmoel wat normaler gebruiken, want voor ge't weet springt ge mss nog in de vijver achter je straat.
Ik heb gewoon schijt aan onzelfzekere azijnpissers als u, die heler dagen over de islam lopen te kankeren, in de meeste gevallen er dan nog niks van af weten, laaggeschoolde boerenkinkels dat ze zijn, gewoon meeheulen van wat ze horen zeggen. En achter de feiten aanhollen en er niks wezenlijk aan doen, nooit wat aan gedaan hebben.

Flikker toch een eind op met uw pseudo problemen.
Oud 25 november 2011, 00:13   #616
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Ik heb gewoon schijt aan onzelfzekere azijnpissers als u, die heler dagen over de islam lopen te kankeren, in de meeste gevallen er dan nog niks van af weten.
Vertel dan eens wat jij weet over de islam.
Oud 25 november 2011, 00:18   #617
Oblique
Banneling

Standaard

Citaat:
Vertel dan eens wat jij weet over de islam.
In 1 of 2 zinnen? Of moet het een drieluik worden?
Oud 25 november 2011, 00:22   #618
Diego Raga

Standaard

Citaat:
In 1 of 2 zinnen? Of moet het een drieluik worden?
Any way you want it, maar hou het wat leesbaar.
Oud 25 november 2011, 00:32   #619
Oblique
Banneling

Standaard

Citaat:
Any way you want it, maar hou het wat leesbaar.
Moge Allah je beschermen, wnt tijdens de confrontatie zal je een vogel voor de kat zijn.
Oud 25 november 2011, 00:51   #620
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Moge Allah je beschermen, wnt tijdens de confrontatie zal je een vogel voor de kat zijn.
Ah, da's duidelijk, je bent dus gewoon een pijpende breedsmoelkikkermoslim.
Gezien er met mohammedaans pijpende breedsmoelkikkers al helemaal niet te praten valt, laat ik het er hier maar bij.
Van kouwe kak in 'n natte handdoek is niemand gediend.

Laten we dus de confrontatie maar rustig afwachten, dan zal je vorte kat gewoon opgevreten worden door de Europese pitbull.
Scherp je tandjes en nageltjes maar al.., ow da's ook waar, pijpende breedsmoelkikkers hebben helemaal geen scherpte aan hun weke lijfje.

Doei Blikke. Over & out.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be