![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#322 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar allez ... Ik ben allang blij dat we het daar dan allemaal mee eens zijn Kunnen we de drogredenen en persoonlijke aanvallen dan verder laten ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#323 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
als, niet ik, maar jij steeds weer opnieuw begint met persoonlijke aanvallen,... Dan is er ergens nog hoop op een goed inhoudelijk gesprek van een zeker niveau ja. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 26 november 2011 om 23:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#324 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar nu ge 't zegt... Deze is toch van jouw hand ? " Eerlijk gezegd lijkt het mij meer of hij heeft iemand vast die wat labiel is en minder van hem houdt dan hij wil weten. Ze bedriegt hem constant en het kan haar niet schelen als hij dat ook doet. Ze weet dat ze bij hem niet zal blijven en voor hem is alles goed, als ze maar blijft... ...want hij kan niet alleen zijn. En dat kunnen veel mensen niet. " Citaat:
Laatst gewijzigd door praha : 27 november 2011 om 01:09. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#325 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#326 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of zaken zoals dit of dit of dit zijn allen zeer bevorderlijk voor een goede serene discussie En bevatten echt geen drogredenen hoor Laatst gewijzigd door praha : 27 november 2011 om 01:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#327 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs als uw wijf een scheefpoepster is, als dat in een relatie als koppel zo werkt dan werkt het. Twee mensen en één gedachte, en geen derde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#328 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Telkens weer. Paulus. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#329 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iemand gaf zijn eerlijke mening en in een reactie daarop gaf ik ook de mijne. Niet meer, niet minder. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#330 |
Minister-President
|
![]() Je gaf geen mening want je zin was pertinent fout. Wij gaan niet vreemd aangezien wij niet liegen tegen elkaar. Je wist bovendien dat je een fout maakte wat betekent dat jij wel een leugenaar bent. Huichelarij is een doodzonde volgens het christendom, zou je je niet zorgen maken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#331 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Opnieuw... ontrouw impliceert dat je liegt tegen mekaar en mekaar niet vertrouwt. Seks met een ander is een symptoom van ontrouw bij veel koppels omdat het verboden is. Maar als het niet verboden is, is het ook geen ontrouw. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#332 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik gaf wel mijn mening.
Citaat:
Citaat:
Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#333 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#334 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#335 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#336 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#337 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Iemand gaf zijn eerlijke mening en in een reactie daarop gaf ik ook de mijne. Niet meer, niet minder. Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#338 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik geef toe dat ik alle reacties niet gelezen heb.
Toch heb ik moeite met het promoten van "open relaties". Wat ik mij dan afvraag: waarom hebben mensen die voorstander zijn van open relaties -hetgeen hun goed recht is weliswaar- dan dikwijls ook een "vaste relatie"? Serieus, dat vraag ik mij af. Indien je u niet aan één partner kunt houden, waarom dan bv gaan samenwonen? Of trouwen? Ik heb de voor-en de nadelen gelezen die TS aanhaalt. Volgens mij is het lijstje van nadelen toch wat kort uitgevallen hoor. En hetgeen mij ook wat stoort: komt er ook liefde aan te pas? Of gaat het alleen maar om de eigen bevrediging? Evt ook die van de "vaste" partner? |
![]() |
![]() |
![]() |
#339 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#340 | ||