Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 29 november 2011, 10:00   #161
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tommm Bekijk bericht
????!!!!;;;;
Hij legt de laatste hand aan een regering. Sinds dat nieuws doen de beurzen het weer beter.
www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/1.516538?text=beurs&action=submit
dus een regering die
1) een staatshervorming en wijziging financieringswet onderhandelt die niets wezenlijks verandert, en uiteindelijk in het nadeel van de Nederlandstaligen en Vlamingen valt
2) een oplossing voor BHV uitvindt die nog meer in het nadeel van de Vlamingen is dan de huidige situatie (verlies van gans Vlaams-Brabant tov verlies van "maar" Halle-Vilvoorde)
3) een oplossing uitvindt voor het gerechtelijk arrondissement BHV die een inherente discriminatie inhoudt (5 Franstalige magistraten buiten het gezag van Vlaanderen die in Vlaanderen hun goesting mogen doen)
4) een begroting op poten stelt die al de dag nadien achterhaald is (uitgaan van een groei van 0,8% terwijl die maximaal 0% zal zijn)
5) geen wezenlijke noodzakelijke veranderingen voorstelt, noch in het arbeidsbeleid, noch in het pensioensbeleid, noch in het toezicht op de banken, noch in het energiebeleid

dat noem een verwezenlijking?????

dat is een zeer bizarre redenering hoor.
Oud 29 november 2011, 10:08   #162
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Zou je eigenlijk niet beter naar je eigen handtekening kijken. Trouwens, een handtekening is altijd een slogan. Het is niet echt de bedoeling dat je handtekening een heel essay is.

Trouwens, mijn handtekening valt eigenlijk simpelweg te vergelijken met uw bijdragen, die zijn ook zonder uitzondering inhoudsloos en sloganesk.
Mijn handtekening verwijst naar de strohalm waaraan sommige Vlaams-nationalisten zich blijkbaar weten op te trekken na de jammerlijke mislukking van hun Kleine Leider.

Maar mijn handtekening is niet op het randje af vunzig zoals de uwe.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 29 november 2011 om 10:08.
Het Oosten is offline  
Oud 29 november 2011, 10:10   #163
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Mijn handtekening verwijst naar de stroham waaraan sommige Vlaams-nationalisten zich blijkbaar weten op te trekken na de jammerlijke mislukking van hun Kleine Leider.

Maar mijn handtekening is niet op het randje af vunzig zoals de uwe.
Uw handtekening is een uit de context getrokken zinssnede. U hebt niet eens door wat ironie is en daarmee maak je je onwaarschijnlijk belachelijk.

Verder mag jij vunzig vinden wat je wil, het toont gewoon je kleinburgerlijkheid aan als je met die boutade al problemen hebt.

En uiteraard moet u het alweer over deze boeg gooien, omdat je inhoudelijk helemaal niks maar dan ook niks te betekenen hebt.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline  
Oud 29 november 2011, 10:18   #164
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Uw handtekening is een uit de context getrokken zinssnede. U hebt niet eens door wat ironie is en daarmee maak je je onwaarschijnlijk belachelijk.

Verder mag jij vunzig vinden wat je wil, het toont gewoon je kleinburgerlijkheid aan als je met die boutade al problemen hebt.

En uiteraard moet u het alweer over deze boeg gooien, omdat je inhoudelijk helemaal niks maar dan ook niks te betekenen hebt.
U zou beter uw handtekening nog eens goed lezen. Zulke morsigheid schijnt u precies wel te gevallen. Straks moet ik nog gaan beschouwen als een zwijnegel.
Het Oosten is offline  
Oud 29 november 2011, 10:22   #165
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U zou beter uw handtekening nog eens goed lezen. Zulke morsigheid schijnt u precies wel te gevallen. Straks moet ik nog gaan beschouwen als een zwijnegel.
En jij zou beter voor 1 keer in je leven inhoudelijk reageren. Denk je dat je dat ooit nog eens gaat lukken?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!

Laatst gewijzigd door fox : 29 november 2011 om 10:22.
fox is offline  
Oud 29 november 2011, 10:24   #166
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En jij zou beter voor 1 keer in je leven inhoudelijk reageren. Denk je dat je dat ooit nog eens gaat lukken?
sorry fox, maar nu ben je wel wat naïef. hij reageert praktisch nooit inhoudelijk, dus waarom zou hij het nu doen??

vroeger kon hij dat nog, maar sinds het succes van de N-VA is die compleet verzuurd en is er geen goed woord meer uit te krijgen, ik snap niet waarom er nog mensen zijn die er op antwoorden.
Oud 29 november 2011, 10:32   #167
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik reageer inhoudelijk. U hebt kritiek op mijn handtekening. Ik leg u uit waarom ik deze handtekening gebruik. En nog een tijdje zal blijven gebruiken.

U echter, u bedient zich van een gortige en drekkige handtekening en u bent daar nog fier op ook.
Het Oosten is offline  
Oud 29 november 2011, 10:35   #168
mkb
Parlementsvoorzitter

Standaard

Alweer een draad ontspoort door System.

Laatst gewijzigd door mkb : 29 november 2011 om 10:36.
mkb is offline  
Oud 29 november 2011, 10:36   #169
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik reageer inhoudelijk. U hebt kritiek op mijn handtekening. Ik leg u uit waarom ik deze handtekening gebruik. En nog een tijdje zal blijven gebruiken.

U echter, u bedient zich van een gortige en drekkige handtekening en u bent daar nog fier op ook.
Dit topic gaat niet over mijn handtekening, maar over de "verblokking" van de N-VA. Gaat u daar inhoudelijk op reageren of gaat u zich nog maar eens met zaken bezig houden die er niks, maar dan ook niks mee te maken hebben. U bent trouwens begonnen over mijn handtekening, ik niet over de uwe. U tracht alweer alles om te draaien. Qua intellectuele oneerlijkheid kan dat wel weer tellen. En als u toch persé een boompje wenst op te zetten over mijn handtekening dan stel ik voor dat u daar een topic over opent. En verder stel ik voor dat u voor 1 keer inhoudelijk reageert, misschien dat je dan ooit in een verre toekomst enige geloofwaardigheid opbouwt.
fox is offline  
Oud 29 november 2011, 10:42   #170
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Ik weet dat de N-VA tactisch speelt door nu oppositietje te spelen, nochtans twijfel ik of het strategisch niet beter is het akkoord (qua staatshervorming) te steunen als "een eerste stap naar".

Enkele dagen geleden boden ze namelijk nog aan om (op basis van wat onderhandeld was) een regering te vormen...
Oud 29 november 2011, 10:42   #171
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
U bent begonnen met niet inhoudelijk te reageren. Telkens als er iemand iets post wat u niet aanstaat, dan noemt u het 'demagogisch gelul'. Wel, als u zo doet, dan moet u zich achteraf niet komen beklagen dat deze draad afgijdt naar over en weer geschreeuw.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 29 november 2011 om 10:42.
Het Oosten is offline  
Oud 29 november 2011, 10:45   #172
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN

DewareJakob's schermafbeelding

Standaard

Bij CD&V is die 'V' er te veel aan
DewareJakob is offline  
Oud 29 november 2011, 10:48   #173
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN

DewareJakob's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door matthias999 Bekijk bericht
Dat is allang gedaan. Herinner je nog de oproep van bdw om een noodregering op te starten zonder de ps? Daar was helemaal geen oren naar.. Dat bewijst nogmaals dat de traditionele partijen nva helemaal niet willen. Bij de volgende verkiezingen zie ik men de nva opnieuw opzij zetten, ook al halen ze over de 40 %...

Wie nu nog durft te beweren dat nva zelf opzij is gaan staan is bekrompen.
Traditionele Vlaamse (?) partijen onder bevel van de waalse.
DewareJakob is offline  
Oud 29 november 2011, 10:51   #174
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U bent begonnen met niet inhoudelijk te reageren. Telkens als er iemand iets post wat u niet aanstaat, dan noemt u het 'demagogisch gelul'. Wel, als u zo doet, dan moet u zich achteraf niet komen beklagen dat deze draad afgijdt naar over en weer geschreeuw.
Ga toch elders trollen. Iedereen kan hier zwart op wit nakijken wie deze discussie liet verzanden. Dat je het nu nog tracht te ontkennen is hallucinant. En dan straks weer je system profieltje bovenhalen zeker? Hypocriet
fox is offline  
Oud 29 november 2011, 10:54   #175
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Rustig, "kindjes"! Als u niet braaf bent, zal Sinterklaas u geen geschenk geven.
Everytime is offline  
Oud 29 november 2011, 10:55   #176
Hoera
Provinciaal Statenlid

Hoera's schermafbeelding

Standaard

N-VA mag dankbaar zijn dat de rechterflank is afgedekt door het Vlaams Belang...

Mocht dat niet zo zijn, N-VA zat nu al in een officieel cordon sanitaire... Nu is het enkel een officieus cordon
Hoera is offline  
Oud 29 november 2011, 10:57   #177
matthias999
Minister

matthias999's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht
Traditionele Vlaamse (?) partijen onder bevel van de waalse.
De vlaamse partijen ook niet. Kijk maar naar de reactie van Beke dat nva aan het "verblokken" is.

Ze zitten liever plat op de buik de tenen van de franstaligen te likken.

Laatst gewijzigd door matthias999 : 29 november 2011 om 10:58.
matthias999 is offline  
Oud 29 november 2011, 11:00   #178
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoera Bekijk bericht
N-VA mag dankbaar zijn dat de rechterflank is afgedekt door het Vlaams Belang...

Mocht dat niet zo zijn, N-VA zat nu al in een officieel cordon sanitaire... Nu is het enkel een officieus cordon
Oh?

Vreemd dat de NVA dan toch mee mag regeren in Vlaanderen.....

En die vinden dat prachtig hoor.
Eberhard Leclerc is offline  
Oud 29 november 2011, 11:01   #179
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mkb Bekijk bericht
Alweer een draad ontspoort door System.
neen, door degenen die er op antwoorden.
Oud 29 november 2011, 11:04   #180
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoera Bekijk bericht

Dr twee flanken van de NVA en het VB beginnen toch aardig in mekaar te vloeien. Bewijs is de massale overloop van VB-ers naar de NVA.
Het Oosten is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be