![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() Poetin en zen handlanger zijn weer stoere praat aant verkopen, je zou haast denken dat er verkiezingen zijn in Rusland.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Partijlid
|
![]() sorry mijnheer de supo, maar de russische censuur geldt hier niet gelukkig nog
![]() ze hebben geen industrie, geen grote bedrijven behalve Gasprom en Transneft(oliebedrijf) als je 20 buiten Moskou gaat en alle grote steden zou je zien dat ze nog in de jaren 80 leven! Laatst gewijzigd door alain_bergmann : 30 november 2011 om 09:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
P;s; een zatte leger is gene leger, zo'n soldaten kunnen niks! u mocht gerust zijn de russen hebben geen militaire slagkracht en dus ook nits te zeggen!!! alles wat ze zeggen, zeggen alleen met de toestemming van VS, puur om hun eigen volk dom te houden dat de volk niet op straat komt als ze te weten komen dat ze kwetsbaar zijn. De grootste aankoop dat de russische ministerie defentie laatste jaren gedaan heeft zijn de opblaasbare tanken en MIG's omdat ze geen geld hebben om de echte te kopen.Het Russische leger heeft de manier gevonden om de vijand om de tuin te leiden én tegelijkertijd geld te besparen: opblaasbare tanks. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ah zo, wie bouwt dan al die MIG's, Ilyushins, Sukhois en Soyoez raketten? De kaboutertjes? De russische economie is inderdaad niet duurzaam, heeft problemen en staat voor een periode van grote aanpassingen maar ze is niet verwaarloosbaar, het is de 11-de economie wereldwijd op basis van GDP. http://en.wikipedia.org/wiki/Economy_of_Russia |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
als de prijzen van olie gaan zakken ![]() Laatst gewijzigd door alain_bergmann : 30 november 2011 om 12:47. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Marxmannetje : 30 november 2011 om 12:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
waar zie je dat ik getypt heb "Ik heb gehoord van den dienen dat em zei dat het zo zit en dat dat daar zo is!"??? ik ben 15j in rusland gebleven en weet hoe dat daar alles in een zit. ik spreek hier alleen over de feiten; Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat je dan nog eens zegt van "Ik spreek hier alleen over de feiten" zegt al genoeg. Ik kan met die zin ook afkomen en zeggen dat ik ook nog zovele jaren in Rusland gewoond heb. Je kan ook als Libiër zeggen dat Khaddafi een pracht van een vent was, maar dan op het internet. Dan nog vervolgens zeggen dat je over feiten spreekt en dat jij gelijk hebt omdat je dan Libiër, Rus of wat dan ook bent en klaar is kees. Rusland begint een groeiende economie te krijgen, kijk maar naar de docu van "Back in the USSR". Wat jij hier dus hebt zitten typen is gewoon een cliché. Mocht je nog steeds afkomen met je excuus dat je 15 jaar in Rusland hebt gewoond: ik ken zelf Russen die anders beweren, dus kan ik ook zo beginnen. Laatst gewijzigd door Marxmannetje : 30 november 2011 om 13:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Na lezing van het voorgaande ben ik dat volledig met je eens.
![]() |
#53 | |||
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Rusland begint een groeiende economie te krijgen, kijk maar naar de docu van "Back in the USSR". Wat jij hier dus hebt zitten typen is gewoon een cliché. Mocht je nog steeds afkomen met je excuus dat je 15 jaar in Rusland hebt gewoond: ik ken zelf Russen die anders beweren, dus kan ik ook zo beginnen.[/quote] |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||||
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door alain_bergmann : 30 november 2011 om 23:00. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Juist, de censuur geldt hier niet. Dus staat het mij vrij om te zeggen dat ik het bedenkelijk vind. Best wel grappig dat u zo een fixatie heeft op alcoholverbruik. Ook wel griezelig eigenlijk, zo'n leger van honderd duizenden die allemaal een stuk in hun voeten hebben. Kan u zich voorstellen wat die zo allemaal met u zouden kunnen aanrichten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
in moldova wonen zo'n 5.6% russen allemaal te samen zijn ze slaven, de russen staan nu op de 4de plaats volgens WHO maar in feite zit er niet zo groot verschil tussen moldovaan en een Rus. 15.76liter p.P. in het land waar dat 140.000.000 mensen wonen is bijzonder straf. Nu de liter zijn p.p. berekend, gaan wij dan effe vergelijken hoeveel moldovanen zijn |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() http://online.wsj.com/article/SB123780272456212885.html
Dit artikel dateert al van 2009 maar dat neemt niet weg dat Rusland en China nog steeds dezelfde verzuchting hebben en willen uitgevoerd zien, nl. dat de Dollar niet meer gehanteerd wordt als internationale waardemeter voor de olieprijzen. Rusland is in grote mate afhankelijk van zijn energie-uitvoer en de Chinezen zouden graag afwillen van de blijvende druk om steeds een deviezenvoorraad in Dollars te blijven houden. Aangezien Amerika nooit zal ingaan op deze wensen zullen belangenconflicten steeds meer de wereldpolitiek blijven kenmerken en wordt het moeilijker om de grootmachten op 1 lijn te krijgen in regionale conflicten waarin ze alledrie een belang hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Partijlid
|
![]() de marginale Rusland in beeld.
![]() en dit zelf geen russische wagen. tis nen tweeling van italiaanse fiat. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Partijlid
|
![]() ik zou een apparte topic moeten openen voor uigebreide info voor de liefhebbers van rusland
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |