![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#462 | |
|
![]() Citaat:
Dat dit nu door slechts enkele ‘egosïtische gierigen’ gebeurt, is mede te danken aan het mediatieke emo-succes bij het jeugdige PP-publiek, dat slangen-gewijs gezaaid én geoogst is door de linkse demagogen van deze regering, met zelfs een collaborerende procureur en dito stadsbestuur, als de vuurrode kers op het tricolore gebakje. In tegenstelling tot de hypocrisie die u hier aan sommigen toeschrijft, is blijkbaar uw blatante onwetendheid daaromtrent een hemelse zegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#463 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#464 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze vraag stellen bewijst dat je niet weet hoe de campagne na Pukkelpop gevoerd werd.
Gelukkig heeft FDW andere dingen aan zijn hoofd, hij is namelijk parlementair. Oeps, Chokri is dat ook!
![]() |
#465 |
|
![]() Zoals Guido het netjes stelde, begrijp je helemaal niet waarover het gaat.
Laat me het wat eenvoudiger schetsen. Stel dat jij nu eens in de schoenen van meneer Chokri zou staan, hoe zou jij dan reageren naar alle betalende PP-gangers toe ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#466 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doe geen moeite hoor, hij gaat het echt niet snappen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#467 |
|
![]() Ik had geen compensatiebonnen gegeven
![]() |
#468 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#469 | |
|
![]() Citaat:
En dan moet hij uiteraard iederéén terugbetalen. Hetgeen de doodsteek betekent voor Pukkelpop. Het zou me verbazen indien hij zomaar 7.800.000 euro (dat is 314 miljoen Belgische frank !) op tafel kan leggen en volgend jaar nog steeds Pukkelpop kan organiseren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#470 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iets organiseren kan iedereen. Je verzekeren tegen een storm of eender wat kan niemand, de natuur is nu eenmaal de natuur. Je verzekeren tegen de gevolgen van een storm kan je wel. Indien Chokri vindt of vond dat ie daar op moest besparen, is dit het probleem van Chokri, niet het probleem van de festivalgangers. Niet vergeten dat Chokri, naast een riant loon voor het organiseren van Pukkelpop, zich een divident van meer dan 800.000 euro kon uitbetalen, dat de NV daarbij nog gebouwen gekocht heeft en dat hij daarbij ook nog eens een parlementaire wedde krijgt.
![]() |
![]() |
#471 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Alle inkomsten heeft hij namelijk gekregen en een deel van de uitgaven zijn weggevallen (sommige artiesten die afzagen van hun gage). Zoals ik al zei in mijn vorige post begrijp ik niet dat de artiesten buiten schot blijven. Van hen wordt blijkbaar niet verwacht dat zij hun geld teruggeven. Indien elke groep afzag van zijn gage dan konden die tickets grotendeels allemaal worden terugbetaald. Maar de artiestjes, die al zoveel geld hebben, willen er blijkbaar niet van weten.
![]() |
![]() |
#472 | |
|
![]() Citaat:
Op 10 jaar tijd is die lening dan terugbetaald, al zal C. dan nog even moeten wachten om zichzelf en zijn madam een divident uit te keren... En gezien PP volgens Chokri's eigen zeggen toch 'zijn leven' is en hij tevens nog voldoende inkomen heeft dmv zijn politieke mandaat, hoeft hij hiervoor alvast geen honger te lijden. Zo zou hij zichzelf zuiveren van alle blamerende beschuldigingen ivm inhaligheid ed en zou het PP-publiek niet met een beschaamd vertrouwen in de kou blijven staan, integendeel. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 4 december 2011 om 17:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#473 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#474 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#475 |
|
![]() Niet terugbetaald.
![]() |
#476 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#477 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat je op geen enkele vraag durft te antwoorden van mijn vorige reactie toont alles over jou aan. Voor de rest is hier maar1 hypocriet want voorlopig is er maar 1 persoon die alle geld heeft gekregen en niet wil teruggeven...ook niet aan de families van de slachtoffers. En dat is Chokri...dus hij is volgens jou de gierige. Jij steunt hem...dus hypocriet is de naam die jij verdient.
Laatst gewijzigd door illwill : 5 december 2011 om 11:53. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#478 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zou beter je geld voor inkomkaarten van volgend jaar storten aan de families van de slachtoffers.
![]() |
![]() |
![]() |
#479 |
|
![]() Ja, Guido, bel hem (en de Schuer ook ineens) eens op om hem uit te leggen hoe je een populair festival organiseert. Ik kan me voorstellen dat beide heren veel van je te leren hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#480 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hoeft toch niet naar Pukkelpop te gaan om je lief zonder pottekijker in open veld op kosten van pa en/of ma te vogelen.
|
![]() |
![]() |