Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 december 2011, 00:43   #461
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Waarom zou een diefstal van 150 euro onbestraft moeten blijven?

Is dat normaal misschien?

Mij lijkt het volstrekt normaal dat geld dat betaald is voor een prestatie die niet geleverd is, gewoon terugbetaald moet worden.
2
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2011, 00:48   #462
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slegie Bekijk bericht
och enkel de gierige mensen in de samenleving gaan zeiken over die 150euro die ze kwijt zijn. het zegt alles over hun, ze zouden beter zeggen geef mijn 150euro aan de familie van de slachtoffers maar neen, hun egoïsme proberen ze dan maar te schuiven op de persoon die staat voor pukkelpop, chokri
pure hyprocrieten zijn jullie
Uw medeleven met de organisatie van PP is uitermate roerend, maar sta me dan ook even om toe te vermoeden dat, ik zeg maar wat, bv ene zekere meneer FDW in de heer Chokri z'n schoenen gestaan hebben, dat dan zowat �*lle ‘gierige PP-bezoekers', via een door de overheid georchestreerde mediacampagne, hun waardeloze centen zouden terug eisen.

Dat dit nu door slechts enkele ‘egosïtische gierigen’ gebeurt, is mede te danken aan het mediatieke emo-succes bij het jeugdige PP-publiek, dat slangen-gewijs gezaaid én geoogst is door de linkse demagogen van deze regering, met zelfs een collaborerende procureur en dito stadsbestuur, als de vuurrode kers op het tricolore gebakje.

In tegenstelling tot de hypocrisie die u hier aan sommigen toeschrijft, is blijkbaar uw blatante onwetendheid daaromtrent een hemelse zegen.
Oud 4 december 2011, 07:43   #463
Duvelke

Duvelke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Uw medeleven met de organisatie van PP is uitermate roerend, maar sta me dan ook even om toe te vermoeden dat, ik zeg maar wat, bv ene zekere meneer FDW in de heer Chokri z'n schoenen gestaan hebben, dat dan zowat �*lle ‘gierige PP-bezoekers', via een door de overheid georchestreerde mediacampagne, hun waardeloze centen zouden terug eisen.

Dat dit nu door slechts enkele ‘egosïtische gierigen’ gebeurt, is mede te danken aan het mediatieke emo-succes bij het jeugdige PP-publiek, dat slangen-gewijs gezaaid én geoogst is door de linkse demagogen van deze regering, met zelfs een collaborerende procureur en dito stadsbestuur, als de vuurrode kers op het tricolore gebakje.

In tegenstelling tot de hypocrisie die u hier aan sommigen toeschrijft, is blijkbaar uw blatante onwetendheid daaromtrent een hemelse zegen.
wat heeft FDW hier in godsnaam mee te maken?
Oud 4 december 2011, 11:49   #464
guido 007
Secretaris-Generaal VN

guido 007's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke Bekijk bericht
Deze vraag stellen bewijst dat je niet weet hoe de campagne na Pukkelpop gevoerd werd.

Gelukkig heeft FDW andere dingen aan zijn hoofd, hij is namelijk parlementair.

Oeps, Chokri is dat ook!
Oud 4 december 2011, 16:02   #465
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Zoals Guido het netjes stelde, begrijp je helemaal niet waarover het gaat.

Laat me het wat eenvoudiger schetsen.
Stel dat jij nu eens in de schoenen van meneer Chokri zou staan, hoe zou jij dan reageren naar alle betalende PP-gangers toe ?
Oud 4 december 2011, 16:14   #466
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Stel dat jij nu eens in de schoenen van meneer Chokri zou staan, hoe zou jij dan reageren naar alle betalende PP-gangers toe ?
Doe geen moeite hoor, hij gaat het echt niet snappen.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2011, 16:23   #467
Duvelke

Standaard

Citaat:

Ik had geen compensatiebonnen gegeven
Oud 4 december 2011, 16:25   #468
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Ik had geen compensatiebonnen gegeven
Ok, zover zijn we al.
En wat dan met de reeds betaalde toegangsticketten ?
Oud 4 december 2011, 16:37   #469
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rapture Bekijk bericht
Het merendeel hoeft blijkbaar zijn geld niet terug te hebben aangezien een klein honderdtal het geld effectief terugeisen.
Als Chokri akkoord gaat met de terugbetaling van 100 mensen, kun je er vergif op nemen dat de rest zal volgen.

En dan moet hij uiteraard iederéén terugbetalen. Hetgeen de doodsteek betekent voor Pukkelpop.

Het zou me verbazen indien hij zomaar 7.800.000 euro (dat is 314 miljoen Belgische frank !) op tafel kan leggen en volgend jaar nog steeds Pukkelpop kan organiseren.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2011, 17:02   #470
guido 007
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Als Chokri akkoord gaat met de terugbetaling van 100 mensen, kun je er vergif op nemen dat de rest zal volgen.

En dan moet hij uiteraard iederéén terugbetalen. Hetgeen de doodsteek betekent voor Pukkelpop.

Het zou me verbazen indien hij zomaar 7.800.000 euro (dat is 314 miljoen Belgische frank !) op tafel kan leggen en volgend jaar nog steeds Pukkelpop kan organiseren.
Is dat het probleem van de mensen, die ter goeder trouw, een ticket gekocht hebben? Ik dacht het niet.
Iets organiseren kan iedereen.
Je verzekeren tegen een storm of eender wat kan niemand, de natuur is nu eenmaal de natuur.
Je verzekeren tegen de gevolgen van een storm kan je wel.
Indien Chokri vindt of vond dat ie daar op moest besparen, is dit het probleem van Chokri, niet het probleem van de festivalgangers.
Niet vergeten dat Chokri, naast een riant loon voor het organiseren van Pukkelpop, zich een divident van meer dan 800.000 euro kon uitbetalen, dat de NV daarbij nog gebouwen gekocht heeft en dat hij daarbij ook nog eens een parlementaire wedde krijgt.
Oud 4 december 2011, 17:08   #471
Rapture
Staatssecretaris

Rapture's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Deels gelijk. Maar ik geloof nooit dat ze dan nog allemaal hun geld gaan terugeisen. De helft zou ik al veel vinden. Trouwens, ik blijf erbij dat hij winst heeft gemaakt met deze editie.

Alle inkomsten heeft hij namelijk gekregen en een deel van de uitgaven zijn weggevallen (sommige artiesten die afzagen van hun gage). Zoals ik al zei in mijn vorige post begrijp ik niet dat de artiesten buiten schot blijven. Van hen wordt blijkbaar niet verwacht dat zij hun geld teruggeven.

Indien elke groep afzag van zijn gage dan konden die tickets grotendeels allemaal worden terugbetaald. Maar de artiestjes, die al zoveel geld hebben, willen er blijkbaar niet van weten.
Oud 4 december 2011, 17:15   #472
Diego Raga

Standaard

Citaat:

Gezien PP ondertussen een vaste waarde is met winstcijfers om u tegen te zeggen, zou de organisatie kunnen overwegen om een banklening af te sluiten en zo alle tickets in één klap terug te betalen.
Op 10 jaar tijd is die lening dan terugbetaald, al zal C. dan nog even moeten wachten om zichzelf en zijn madam een divident uit te keren...
En gezien PP volgens Chokri's eigen zeggen toch 'zijn leven' is en hij tevens nog voldoende inkomen heeft dmv zijn politieke mandaat, hoeft hij hiervoor alvast geen honger te lijden.

Zo zou hij zichzelf zuiveren van alle blamerende beschuldigingen ivm inhaligheid ed en zou het PP-publiek niet met een beschaamd vertrouwen in de kou blijven staan, integendeel.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 4 december 2011 om 17:16.
Oud 4 december 2011, 17:19   #473
guido 007
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Gezien PP ondertussen een vaste waarde is met winstcijfers om u tegen te zeggen, zou de organisatie kunnen overwegen om een banklening af te sluiten en zo alle tickets in één klap terug te betalen.
Op 10 jaar tijd is die lening dan terugbetaald, al zal C. dan nog even moeten wachten om zichzelf en zijn madam een divident uit te keren...
En gezien PP volgens Chokri's eigen zeggen toch 'zijn leven' is en hij tevens nog voldoende inkomen heeft dmv zijn politieke mandaat, hoeft hij hiervoor alvast geen honger te lijden.

Zo zou hij zichzelf zuiveren van alle blamerende beschuldigingen ivm inhaligheid ed en zou het PP-publiek niet met een beschaamd vertrouwen in de kou blijven staan, integendeel.
En hij zou voldoende geld hebben om zich in de toekomst goed te verzekeren.
Oud 5 december 2011, 07:29   #474
guido 007
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

De affiche iets minder zwaar maken (en dit goed communiceren naar de jeugd), zou een ferme besparing zijn.
Oud 5 december 2011, 11:28   #475
Duvelke

Standaard

Citaat:
Ok, zover zijn we al.
En wat dan met de reeds betaalde toegangsticketten ?
Niet terugbetaald.
Oud 5 december 2011, 11:29   #476
Duvelke

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 Bekijk bericht
Is dat het probleem van de mensen, die ter goeder trouw, een ticket gekocht hebben? Ik dacht het niet.
Iets organiseren kan iedereen.
Je verzekeren tegen een storm of eender wat kan niemand, de natuur is nu eenmaal de natuur.
Je verzekeren tegen de gevolgen van een storm kan je wel.
Indien Chokri vindt of vond dat ie daar op moest besparen, is dit het probleem van Chokri, niet het probleem van de festivalgangers.
Niet vergeten dat Chokri, naast een riant loon voor het organiseren van Pukkelpop, zich een divident van meer dan 800.000 euro kon uitbetalen, dat de NV daarbij nog gebouwen gekocht heeft en dat hij daarbij ook nog eens een parlementaire wedde krijgt.
Tuurlijk is dat een probleem, want wij willen pukkelpop volgend jaar terug !
Oud 5 december 2011, 11:50   #477
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slegie Bekijk bericht
och enkel de gierige mensen in de samenleving gaan zeiken over die 150euro die ze kwijt zijn. het zegt alles over hun, ze zouden beter zeggen geef mijn 150euro aan de familie van de slachtoffers maar neen, hun egoïsme proberen ze dan maar te schuiven op de persoon die staat voor pukkelpop, chokri

pure hyprocrieten zijn jullie
Dat geld heeft geen enkele link met de slachtoffers. Waarom je die link blijft maken is mij een raadsel.

Maar dat je op geen enkele vraag durft te antwoorden van mijn vorige reactie toont alles over jou aan.

Voor de rest is hier maar1 hypocriet want voorlopig is er maar 1 persoon die alle geld heeft gekregen en niet wil teruggeven...ook niet aan de families van de slachtoffers. En dat is Chokri...dus hij is volgens jou de gierige. Jij steunt hem...dus hypocriet is de naam die jij verdient.

Laatst gewijzigd door illwill : 5 december 2011 om 11:53.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2011, 11:55   #478
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tuurlijk is dat een probleem, want wij willen pukkelpop volgend jaar terug !
Is dat alles wat telt? Je zou beter je medeleven tonen voor de slachtoffers, deze kunnen niet terugkomen.
Je zou beter je geld voor inkomkaarten van volgend jaar storten aan de families van de slachtoffers.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2011, 15:50   #479
Steve_M

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 Bekijk bericht
De affiche iets minder zwaar maken (en dit goed communiceren naar de jeugd), zou een ferme besparing zijn.
Ja, Guido, bel hem (en de Schuer ook ineens) eens op om hem uit te leggen hoe je een populair festival organiseert. Ik kan me voorstellen dat beide heren veel van je te leren hebben.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2011, 16:49   #480
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Je hoeft toch niet naar Pukkelpop te gaan om je lief zonder pottekijker in open veld op kosten van pa en/of ma te vogelen.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be