![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Soms begin ik al te denken dat het aan mezelf ligt en begin ik te panikeren uit vrees dat ik tekenen van dementie vertoon.
Zit er een fout in volgende artikels of niet ? Bedoeling was om te achterhalen waar het drugsgeld, witwascircuits bloot te leggen en drugsbazen op te sporen. http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...s-Mexico.dhtml Amerikaans presidentskandidaat voor de Republikeinen Newt Gingrich eist het ontslag van de VS-ambassadeur in België Howard Gutman. http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...n-Belgie.dhtml Zo is onder meer de enorme diamanten ring die ze kreeg van haar ex-echtgenoot Richard Burton en die naar schatting 3,5 miljoen dollar waard is er te zien. Taylor droeg de ring dagelijks. http://www.hln.be/hln/nl/944/Celebri...z-Taylor.dhtml Murray hoopte dat de getuigenis van Taylor hem zou vrijspreken en tevens bewijzen (bewijst?) dat Jackson wist hoe hij zichzelf intraveneus medicijnen kon toedienen. http://www.hln.be/hln/nl/1311/Michae...lijfarts.dhtml En dat alleen vandaag al ![]()
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh, dat is dagelijkse kost, hoor. En niet alleen in HLN.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() Ik vind dat je 'bewijzen' mag laten staan als je er nog een zou voor plaatst.
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zou de zin duidelijker maken, ja.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Blijkbaar kent de auteur van de openingspost ook zijn taal niet, want "kunnen" is een hulpwerkwoord en moet gevolgd worden door een zelfstandig werkwoord!! Dus de titel moet zijn :"Online pers KENT geen Nederlands meer" of"........ kan geen Nederlands meer schrijven!!!"
Laatst gewijzigd door omaplop : 5 december 2011 om 12:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Kunnen is een hulpwerkwoord en wordt gecombineerd met een infinitief. Ze kunnen wel verdwaald zijn. Hij kan dansen als een edelman. ------------------------------------- Er was een periode in mijn leven dat ik dacht: Ik KAN niet meer. Was dat dan fout Nederlands? Oma? Raf? Laatst gewijzigd door eno2 : 5 december 2011 om 17:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door ray : 6 december 2011 om 14:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Raf? Laatst gewijzigd door eno2 : 6 december 2011 om 14:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Deze is ook een leukerdje:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Partijlid
|
![]() Laatst gewijzigd door ray : 6 december 2011 om 16:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is weer iets nieuws Ik ben er vierkant tegen, een vreemd woord aan een inheems te koppelen. Contaminatie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Overigens staan ook de gedrukte kranten vol taalfouten, de "online pers" beperkt zich veelal tot het kopiëren van berichten van nieuwsagentschappen, dus als daar fouten in staan, dan worden die gewoon overgenomen. Laatst gewijzigd door Steve_M : 6 december 2011 om 18:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Misdaden tegen de menselijkheid blijft een van mijn favorieten.
En hardnekkig dat dat was. The horror ...
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 7 december 2011 om 15:49. |
![]() |
![]() |