![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() dat is een andere league van boekhouders he Fie ... championsleague ... de mannen die de fiscale wetgeving schreven/schrijven waardoor t nu zo complex is dat zij nog meer verdienen ... dixit de vorige leidend ambtenaar vd fiscus bij zijn pensionnering ....
|
![]() |
![]() |
#43 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat is een grote misvatting. Ik ben overigens bedrijfsleider, maar neem maar gerust aan dat heel wat werknemers beter hun werkelijke beroepskosten zouden aangeven..
|
![]() |
![]() |
#44 |
|
![]() Gij maakt verwijten aan Di Rupo? Denk dat we blij moeten zijn met Di Rupo. NVA had enkel de kleine man aangepakt. Was je daarvan beter geworden?
|
![]() |
![]() |
#45 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat weet ik. Dat zal ik ook gaan doen, ik nam die kleine kostjes op mij privé omdat het wel wat extra administratie vraagt: parkeerbonnetjes bijhouden, een pakje printpapier hier, een cartridge daar, een vulpen die verloren gegaan is. Naar schatting zit ik rond de €2000 beroepskosten, wat het net nuttig maakt om ze te gaan bewijzen, al zou ik eventueel ze beter effectief met de vennootschap betalen, vraagt dan een paar minuutjes per dag extra administratie. Kruideniersmentaliteit, ik weet het.
|
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar dan kent ge de fiscus nog niet ... 7 controles op 9 jaar 5 keer bezwaarschrift tegen correcties 4 keer bezwaar zonder verdere argumentatie verworpen ... en welke optie heb je als burger/werknemer dan ? terwijl je pertinent zeker bent gelijk te hebben ? ... je moet zelf de fiscus dagvaarden in eerste aanleg ... dat gaat dan pakweg over 2000€ bela terug te vorderen per aanslagjaar ... dan weet je dat je met de rug tegen de muur staat ... ook al heb je de artikels en de voorbeeldberekeningen van de belastingsgidsen erbij ... kansloos ... Belgie biedt geen rechtszekerheid. sindsdien breng ik nog slecht een paar niet betwistbare items in... |
|
![]() |
![]() |
#47 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
blijven indienen niet opgeven anna, echt waar niet op uw kop laten zitten, ik dien hier kosten in dat ze groen pissen, en ik ben ook uitermate onfair behandeld, inderdaad, de herenkloten u aan 5000km/u ze belasten u ambtshalve op wat ze denken recht te hebben. ANders naar een vennootschap gaan, dan kunnen ze niets meer verwerpen, dan moeten ze juist nog een beetje voordeel in natura bij u belasten en klaar is kees; |
|
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ofwel pakt ge er ene die er iets van snapt ... maar dan gade moeten opleggen bij wat ge van de fiscus kunt terugwinnen ... de B-staat heeft dat kien uitgedokterd jong ... de B-fiscaliteit is een efficient georganiseerd systeem van rechtsonzekerheid voor burgers en kleine bedrijven. |
|
![]() |
![]() |
#50 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De hoge aanslagvoeten maken alles kapot en daarom zijn er allerlei uitzonderingen nodig omdat anders het boeltje meteen de fles opgaat. Vandaar ook de ingewikkeldheid en de blijvende onrechtvaardigheden. Daarom is een lage 'flat tax' vanaf een behoorlijke belastingvrije ondergrens zonder aftrekmogelijkheden zo efficiënt en eerlijk. Het is het enige systeem, dat werkelijke grootverdieners doet betalen omdat het hen een beroep op ontwijking onmogelijk maakt. |
|
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
....en de eventuele fiskale advokaat die trek je ook nog eens af...en ni gaan pissen zonder er een briefke voor te vragen....ik heb met veel schade en schande geleerd dat dit een nogal lukratieve hobby is....elke week een uurtje boekhouden en papierkes bijhouden....
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
echt, ni meer met mij. ik zal nu wel gewoon ontduiken ipv kompleet legaal ontwijken. allemaal zoveel last ni mee. Laatst gewijzigd door Anna List : 6 december 2011 om 14:55. |
|
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik geef hier al mijn kado's aan de klanten aan, zit die klootzak ze allemaal eruit te gooien... 50%. T'zal waar zijn, firma's geven 1+1 en dat schrijf ik hier allemaal mooi in en t'is weer niet goed, die zot. Ik heb bewijzen dat ik ze weggegeven hebt en mijnheer zit dat eruit te gooien. Ik zal ze de volgende zo geven en gedaan, zonder bewijzen.
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 6 december 2011 om 15:25. |
![]() |
![]() |
#57 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ja een fiets mag je nog altijd 150% afschrijven denk ik, of is dat nu ook al geschrapt
|
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#60 |
|
![]() Binnen een paar dagen of weken heb ik een nieuwe wagen.
Daarmee ontloop ik al het wegvallen van de ecobonus en de verhoogde nummerplaattaks. Ik ga zoveel mogelijk taksen ontwijken. Deze regering doet immers haar plicht niet. Als ze werkelijk de bevolking wil overtuigen dat iedereen moet besparen, hadden ze : * de Senaat afgeschaft * een slanke regering van maximaal 7 ministers, zonder staatssecretarissen gemaakt. Zij hun zakken vullen, en wij besparen ? Ik zal zoveel mogelijk die zakkenvullers ontlopen. Weg met Di Rupo !