![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() blablabla
#23 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Laatst gewijzigd door Akira : 7 december 2011 om 18:24. |
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() Je bent een sterke communicator! Aan jou zal Belgikske nog veel plezier beleven!
![]()
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 7 december 2011 om 16:41. |
![]() |
![]() |
#25 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 7 december 2011 om 16:44. |
|
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() Deze draad is heerlijk om in contrast te stellen met het populistisch fenomeen waarbij de burger spreekt over het feit dat ze het zelf beter zouden doen dan de politici.
![]()
#28 |
|
![]() Net zoals de rest van dit forum, dus.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() gelukkig hebben we hier geen taalproblematiek en communautaire hindernissen.
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Sterker nog, u beledigt mensen en u daagt uit. |
|
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In uw ogen dan want Bart staat liever op stal of in de gracht. |
|
![]() |
![]() |
#33 | |||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
#34 |
Minister
|
![]() In de Italiaanse gemeenschap hier noemde ze hem 20 jaar geleden al niet voor niets Di Lupo.
|
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een aantal van die posts zijn voor mensen die zelf eerst hebben beledigd. zoals onder andere u, het oosten en dergelijke. Als u meer met argumenten zou komen, dan zou u ook meer deftiger antwoorden krijgen. |
|
![]() |
![]() |
#36 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik sta toch iets steviger in mijn schoenen dan u. Of moet ik al mijn posts erbij halen die geargumenteerd zijn. En dan leggen we die naast die van u. Maar ik wil u beloven dat als u met deftige posts komt, ik daar ook met deftige posts op zal reageren. Maar als u blijft trollen dan krijgt u hetzelfde netjes terug. tip, als u door de moderators terecht wordt gewezen dan gaat u te ver. Laatst gewijzigd door stuyckp : 7 december 2011 om 18:27. |
|
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Oei, dus 3x 38 uur werken per week en dan nog eens Nederlandse lessen nemen daarbij. Het worden drukke dagen voor Elio. Als hij elke dag werkt, en geen Nederlandse les volgt, en geen overuren klopt (wat wel vrij courant is voor mensen met een verantwoordelijke job), dan werkt hij nog 16.2 uren per dag (zondag incl.). |
|
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#40 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Waar heb u me dat zien toegeven? Het zal me worst wezen wie begonnen is. Het is alleen nogal sneu voor u dat u mij lessen in netiquette wil geven terwijl u zelf aantoonbaar minstens even vuilgebekt bent.
|
![]() |