![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Vakbonden Het hoekje voor de vakverenigingen, leden en afgevaardigden. Maar ook voor hen die erbuiten staan en er iets over te vertellen hebben. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat had Jo'ke net zo goed kunnen zijn hoor. Afgaande op zijn schrijfsels hier heeft hij meer weg van de gemiddelde PVDA'er (of standaard commie), dan van een NSV'er.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door freelancer : 6 december 2011 om 23:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat het opgemerkt wordt. Laatst gewijzigd door eno2 : 6 december 2011 om 23:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En men mikt vaak op zodanig hoge profielen dat men ze of niet vind of als ze dan toch iemand vinden die eraan blijkt te voldoen nadien andere gebreken heeft zoals interpersoonlijke of werkethiek gerelateerde fouten maakt of heeft... Tenslotte is er gewoon een overaanbod van profielen in allerlei sectoren zodat werkgevers dit soort eisen ook kan stellen of niemand vinden die zo hoog gekwalificeerd is die aan het minimum of "onderbetaald" loon wil werken.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Banneling
|
![]() Hetgeen hij/zij schreef is helaas voor véél mensen wel degelijk de waarheid. Beetje last van wereldvreemdheid?
Laatst gewijzigd door -Jo- : 7 december 2011 om 22:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Minister
|
![]() Nee beste, ga eens met mensen die vruchteloos achter werk gezocht hebben praten! Ik spreek trouwens uit eigen ervaring...
Jij wil de waarheid niet horen dat is het. Je mag niet overkomen als wanhopig op een gesprek, je mag niet liegen maar als je vaak met zelfde smoes wandelen gestuurd wordt dan vreet dat aan je. En telkens opnieuw moet je keer op keer het spervuur van de HR mensen ondergaan -die ook maar vaak enkel hun job doen OK- die bij het minste dat zij als negatief ervaren u vaak al tijdens uw eerste gesprek "afschieten". En dan gaat het vaak om kleinigheden en nog niet altijd wegens gebrek aan capaciteiten. Er zijn nu eenmaal feiten maar ja vaak willen sommigen dat openlijk niet toegeven, zowel langs werkgevers kant als zelfs bij een RVA of VDAB.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Als je echt wil werken, zal je ook wel aan werk geraken. Maar dan moet je ook niet te hoog mikken qua job of qua loon. Klinkt hard. Maar zo is het nu eenmaal.
![]() |
![]() |
#114 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Of denk ge soms dat een ex-langdurig oudere werkloze achter dwangarbeid voor werklozen staat? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Parlementslid
|
![]()
![]() |
#117 |
Banneling
|
![]() Loze pretentie, zowel voor wat de waarheid betreft als het gedeelte kwetsen.
Ge kwetst alleen jezelf met dat soort onnozeliteiten. Ik geloof zelfs dat het zelfs geen cynisme is maar forumgeposeerd cynisme. En als het dat niet is, dan is het een ideologische ziekte. Laatst gewijzigd door eno2 : 8 december 2011 om 15:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En kom me niet zeggen dat er echt wel niks is. Als ik geen moeite doe, krijg ik elke maand wel aanbiedingen in mijn mailbox. Als ik echt eens mijn hengel uitwerp, dan krijg ik binnen no time een hele reeks opportuniteiten. You just needs some skills and/or a good mindset. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Banneling
|
![]() Sfax
Citaat:
|
|
![]() |