Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 7 december 2011, 22:09   #41
Frans Oghtendlicht
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Albrecht Bekijk bericht
Je bent dus van dat type pubers die Anarrrgie leuk vinden, om rebels te zijn...
Nee, ver van. Ik wil helemaal niet 'rebels' zijn, ik wil gewoon vrij zijn.
Iets waar nationalisten van gruwelen en nationalistische pastoors gelijk gij zullen inderdaad altijd komen zeggen dat mensen die vrij willen zijn maar 'pubers' zijn.

Citaat:
Alleszins ga je met zo'n arrogante attitude niet lang overleven in een anarchistische staat, waar vrijwillige associaties de sleutel zijn.
Wat voor arrogante attitude? Een attitude van 'laat de mensen vrij kiezen'? Dat is juist waar het om gaat in vrijwillige associaties.
Frans Oghtendlicht is offline  
Oud 7 december 2011, 22:28   #42
Albrecht
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door White Raven Bekijk bericht
Nee, ver van. Ik wil helemaal niet 'rebels' zijn, ik wil gewoon vrij zijn.
Vrij om als een bekrompen bompaatje te klagen over anderen, dan?
Citaat:
Iets waar nationalisten van gruwelen en nationalistische pastoors gelijk gij zullen inderdaad altijd komen zeggen dat mensen die vrij willen zijn maar 'pubers' zijn.
"Nationalistische pastoors"? Oh jee...

Alleszins geen vrijheid van ideologie in jouw fantasiewereldje...

Citaat:
Wat voor arrogante attitude? Een attitude van 'laat de mensen vrij kiezen'? Dat is juist waar het om gaat in vrijwillige associaties.
Je zeikt op alles en iedereen, pochend over jouw eigen geweldigheid. Dat is een arrogante attitude ja. Je toont dat in dit bericht ook aan.

Laatst gewijzigd door Albrecht : 7 december 2011 om 22:28.
Albrecht is offline  
Oud 8 december 2011, 11:34   #43
Frans Oghtendlicht
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Vrij om als een bekrompen bompaatje te klagen over anderen, dan?
Nee vrij om niet te moeten doen wat figuren gelijk gij dicteren.

Citaat:
"Nationalistische pastoors"? Oh jee...
Nationalist zijt ge en pastoor ook want ge komt preken tegen iedereen die uw geloof niet deelt.

Citaat:
Alleszins geen vrijheid van ideologie in jouw fantasiewereldje...
Toch wel. Gij moogt gaan verkondigen wat gij wilt maar er zal geen staat zijn die gij kunt gebruiken om uw tirannie op te leggen.

Citaat:
Je zeikt op alles en iedereen, pochend over jouw eigen geweldigheid. Dat is een arrogante attitude ja. Je toont dat in dit bericht ook aan.
Ik zeg helemaal niet dat ik geweldig ben, ik heb alleen gezegd dat ik vrij wil zijn. De arrogante attitude komt van staatspastoors gelijk gij die mensen hun vrijheid willen afpakken.
Oud 8 december 2011, 11:44   #44
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Iets waar nationalisten van gruwelen
Hoezo?
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 8 december 2011, 19:40   #45
Albrecht
Banneling

Standaard

Citaat:
Nee vrij om niet te moeten doen wat figuren gelijk gij dicteren.
Dus stelen, verkrachten, frauderen, ...

Citaat:
Nationalist zijt ge en pastoor ook want ge komt preken tegen iedereen die uw geloof niet deelt.
En wat is er dan mis met nationalisme in zijn breedste vorm? Helemaal niks. Het zint jouw gewoon niet omdat jij anarchist pretendeert te zijn.

Trouwens, jij preekt, nee zeg maar SCHELDT, iedereen hier uit die jouw bekrompen populistisch-anarchistische visie niet deelt.

Citaat:
Toch wel. Gij moogt gaan verkondigen wat gij wilt maar er zal geen staat zijn die gij kunt gebruiken om uw tirannie op te leggen.
En zonder staat denk jij jouw verziekte vorm van lui bekrompen anarchisme op te kunnen leggen? Met die 'holier than thou' attitude, gecombineerd met een duidelijk gebrek aan fatsoen en enig begrip voor wat anarchisme inhoudt, ga je echt nergens komen.

Citaat:
Ik zeg helemaal niet dat ik geweldig ben,
Je hemelt jezelf op.
Citaat:
ik heb alleen gezegd dat ik vrij wil zijn.
Je wilt je visie opdringen aan anderen.
Citaat:
De arrogante attitude komt van staatspastoors gelijk gij die mensen hun vrijheid willen afpakken.
Jij wilt hier mensen hun vrijheid afnemen: vrijheid van meningsuiting.
Albrecht is offline  
Oud 8 december 2011, 19:41   #46
Albrecht
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel Bekijk bericht
Hoezo?
Hij vindt het cool om anarrrrgie te roepen, en iedereen die geen zelfverklaard anarchist is, is een bange wezel die zijn vrijheid wilt afnemen. Daarom.
Albrecht is offline  
Oud 9 december 2011, 12:24   #47
Frans Oghtendlicht
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Dus stelen, verkrachten, frauderen, ...
Wat heeft dat met de staat te maken?

Citaat:
En wat is er dan mis met nationalisme in zijn breedste vorm? Helemaal niks.
Alles, want het verwacht dat iedereen zich aanpast aan die zogenaamde natie.

Citaat:
Het zint jouw gewoon niet omdat jij anarchist pretendeert te zijn.
Ik "pretendeer" dat niet en het zint mij niet omdat het een totalitair concept is.

Citaat:
Trouwens, jij preekt, nee zeg maar SCHELDT, iedereen hier uit die jouw bekrompen populistisch-anarchistische visie niet deelt.
Nee want gij hoeft mijn populistisch-anarchistische visie niet te delen, ik wil alleen dat ik uw totalitaire "natie" niet hoef te delen. Ga gerust op uw eigen Belg of Vlaming spelen maar laat mij de keuze.

Citaat:
En zonder staat denk jij jouw verziekte vorm van lui bekrompen anarchisme op te kunnen leggen? Met die 'holier than thou' attitude, gecombineerd met een duidelijk gebrek aan fatsoen en enig begrip voor wat anarchisme inhoudt, ga je echt nergens komen.
blablabla, ge draait rond de pot. Ik laat u de keuze en gij laat mij de keuze. Simpel eh. Ah nee toch niet want ik MOET van u "Vlaming" of "Belg" zijn.
Citaat:
Je hemelt jezelf op.
Je wilt je visie opdringen aan anderen.
Jij wilt hier mensen hun vrijheid afnemen: vrijheid van meningsuiting.
Gast zever niet ik leg niemand iets op en ik heb ook van niemand hun vrijheid van meningsuiting proberen afpakken. Het is zelfs omgekeerd: nationalisten proberen mij hun identiteit op te leggen terwijl ik iedereen daar in vrij wil laten.
En het is eno2 die mij hier op dit forum probeert te censureren omdat hij niet kan verdragen dat ik de dingen bij naam noem.
Oud 9 december 2011, 12:33   #48
Albrecht
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat heeft dat met de staat te maken?
Het ging over wat "figuren zoals ik dicteren". Jij pretendeert dus voor alles te zijn waar ik tegen ben. Allez hup, breek de wet en beleef je vrijheid!

Citaat:
Alles, want het verwacht dat iedereen zich aanpast aan die zogenaamde natie.
In zijn breedste vorm houdt nationalisme liefde in voor de eigen natie. Jij hebt gewoon geen flauw idee waar je tegen rebelleert.

De notie staat staat vrij van nationalisme.

Citaat:
Ik "pretendeer" dat niet en het zint mij niet omdat het een totalitair concept is.
Jij pretendeert dat omdat je er klaarblijkelijk niks vanaf weet, en alles dat jou niet aanstaat totalitair noemt. Je zou eens anders piepen mocht je in een echte totalitaire staat geleefd hebben.

Citaat:
Nee want gij hoeft mijn populistisch-anarchistische visie niet te delen, ik wil alleen dat ik uw totalitaire "natie" niet hoef te delen. Ga gerust op uw eigen Belg of Vlaming spelen maar laat mij de keuze.
Nee, jij wilt gewoon iedereen uitschelden omdat je net een vage flyer over anarchisme hebt gelezen, en daarmee stoer wilt doen.

Citaat:
blablabla, ge draait rond de pot. Ik laat u de keuze en gij laat mij de keuze. Simpel eh. Ah nee toch niet want ik MOET van u "Vlaming" of "Belg" zijn.
Jij moet van mij niks. Je legt me woorden in de mond, en maakt van anarchisme een grote farce.

[quote]
Citaat:
Gast zever niet ik leg niemand iets op en ik heb ook van niemand hun vrijheid van meningsuiting proberen afpakken.
Persoon A zegt mening. White Raven: GIJ VUILE TOTALITAIRE EXTREMIST! DE LAATSTE OORLOGEN ZIJN JOUW SCHULD.

Citaat:
Het is zelfs omgekeerd: nationalisten proberen mij hun identiteit op te leggen terwijl ik iedereen daar in vrij wil laten.
Nee, jij scheldt gewoon iedereen uit omdat ze zich niet gedragen als scheldorgels tegen de staat.

Citaat:
En het is eno2 die mij hier op dit forum probeert te censureren omdat hij niet kan verdragen dat ik de dingen bij naam noem.
Eno2 is verdomd linkser, progressiever en vrijer dan jij ooit in jouw bekrompen leventje zult worden.
Albrecht is offline  
Oud 10 december 2011, 17:12   #49
Descartes Jr
Banneling

Descartes Jr's schermafbeelding

Standaard

Toen ze met 19 binnenvielen
ging onze Koning bijna knielen.
't Wonder werd gemeld.
't Record scherpgesteld.
Al zit Bosnië ons op de hielen.

Descartes Jr is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be