![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Angstaanjagende deontologie, daar bij de NVA, zoiets als Radio Moskou in zijn 'schoonste' dagen? Laatst gewijzigd door filosoof : 8 december 2011 om 23:15. |
|
![]() |
![]() |
#83 |
Staatssecretaris
|
![]() Hier is een permalink:
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...8992/1.1172354 Nogal tendentieus inderdaad van De Vilder. Laatst gewijzigd door Liederik : 8 december 2011 om 23:16. |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#85 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#88 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
|
![]() Gaat het om dit? http://www.deredactie.be/permalink/1.1172354
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
#90 | |
|
![]() WTF?! Eens bekeken.... Man man man constant woorden verdraaien dat het een lieve deugd is en constant proberen te onderbreken
![]()
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
#91 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#92 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Vergelijk dat eens met het interview met Di Rupo, dat ingestudeerde nummertje waar De Vilder bijna op zijn schoot kwam zitten. Filosoof zit er niet ver af met zijn verwijzing naar Radio Moskou.
|
![]() |
![]() |
#93 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ook dit interview met De Croo en Tobback mag er wezen. Brave voorzetvraagjes, de gasten netjes en lang laten uitspreken en dit wordt begeleid met instemmende kopknikjes door De Vilder. Kortom een "kritisch" interview door een Brt-ambtenaar in de stijl van de programma's "door Derden" zaliger. Wat een verschil met de aanpak Van De Wever.(vergelijk maar eens) Maar ja, dat is momenteel ook de vijand. Laatst gewijzigd door Anselmo : 9 december 2011 om 01:10. |
|
![]() |
![]() |
#94 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
• De Wever poneert zijn standpunt gevat en met verve, weliswaar in een soort dialectisch Nederlands (Antwerps ?) dat evenwel verstaanbaar is (zelfs voor mij), dus tot daar zit het goed. Dat hij dit in een televisieprogramma doet op dergelijke qua kledij onverzorgde wijze vind ik echter volstrekt onbegrijpelijk : de man heeft zeer dringend advies en begeleiding nodig voor wat zijn publiek voorkomen betreft. • De jongen die De Wever suggestieve vragen stelt, deze eventjes laat spreken, en hem dan onderbreekt middels een eigen tegengesteld antwoord, heeft van TV-journalistiek niet de minste kaas gegeten. Dat uw TV-zenders misschien niets beters kunnen krijgen lijkt mij geen afdoend excuus (zie hierna). • Telkens wanneer ik naar dergelijke fragmenten van uw Vlaamse zenders kijk, valt het mij op hoe onwaarschijnlijk amateuristisch – zeg maar gerust lachwekkend slecht - er bij jullie TV wordt gemaakt. Ik begrijp natuurlijk wel dat het om een zeer beperkt bereik gaat (een miljoen kijkers is bij jullie al erg veel, naar het schijnt) en dat daar derhalve petieterige budgetjes bij te pas komen, maar zelfs dan moet het mogelijk zijn om een minimum aan kwaliteit te bieden. Niet, dus. |
|
![]() |
![]() |
#95 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Miguelito : 9 december 2011 om 02:35. |
|
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee. Bij een politicus van de NVA is dat verboten!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik kan er wel inkomen dat de NVA'ers op dit forum het niet leuk vinden wanneer hun boegbeeld zo te kijk wordt gezet. ![]() Chapeau voor Wim De Vilder!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Journalisten die zich kritisch durven uitlaten tegenover Die Partei, moeten verdacht gemaakt worden, beschimpt worden en - als het even kan - ontslagen worden...
|
![]() |
![]() |
#99 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#100 |