Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 15 december 2011, 14:33   #81
omaplop
Minister-President
 
omaplop's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2003
Locatie: Ardennen
Berichten: 5.579
Standaard

Ik vrees dat er veel "perte totale"zal gereden worden in de komende maanden. Kwestie van niet verder te moeten leasen en de belastingen te moeten betalen.

Ik hoorde gisteren van iemand die 1073 euro per maand zal moeten betalen!!
omaplop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2011, 14:43   #82
Athelas
Minister
 
Geregistreerd: 12 oktober 2011
Berichten: 3.236
Standaard

Feit is dat de Belgen specialist zijn in belastingsontduiking. Dankzij de regeringen hebben wij steeds een goede training gehad en zijn we creatief moeten worden. De meeste belastingsverhogingen zal ik dan ook niet betalen. Bij electrabel ben ik al weg. Bij Dexia zal ik wsl ook niet blijven als die hun tarieven verhogen. Aan de bedrijfswagen wordt gewerkt. En digitale tv kan de boom in als daar nog veel bij komt.
Athelas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2011, 15:50   #83
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 35.349
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door omaplop Bekijk bericht
Ik vrees dat er veel "perte totale"zal gereden worden in de komende maanden. Kwestie van niet verder te moeten leasen en de belastingen te moeten betalen.

Ik hoorde gisteren van iemand die 1073 euro per maand zal moeten betalen!!
ongevallen stijgen al de laatste maan den ! IK ga nu wel zonder onderzoek geen verband leggen
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2011, 16:18   #84
Sammael
Gouverneur
 
Geregistreerd: 3 mei 2007
Berichten: 1.310
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
Waarom zou ik mij verkneukelen? Ik vind het wel niet meer dan normaal dat iemand die een bedrijfswagen krijgt daarvoor ook belasting moet betalen. Als ik hier thuis 2 zonen vergelijk. Eén krijgt een bedrijfswagen. Maandelijks voordeel kan je stellen is ong. 500 euro. Hoeveel belasting zal hij daarop moeten afdragen? Als de andere (zelfde diploma) die in een sector werkt waar geen bedrijfswagens gegeven (mogen/kunnen) worden een gelijkaardige bruto loonsverhoging krijgt houdt die van de 500 euro slechts 210 euro netto over.

Dat heeft dus niks met jaloezie te maken, maar wel met rechtvaardigheidsgevoel.
Het is moeilijk om het daar niet eens mee te zijn. Alleen is het zo dat ze nu waarschijnlijk allebei slechts 210 € netto over zullen houden. Ik weet niet of ik persé voorstander ben van "iedereen evenveel gekloot" ter meerdere eer en glorie van de "rechtvaardigheid".

Mochten ze nu de opbrengst uit die nieuwe belasting op bedrijfswagens gebruiken om een algemene belastingverlaging voor alle loontrekkenden door te voeren, zodat uw zoons allebei van hun 500 bruto pakweg 350 netto zouden overhouden (dus de ene iets meer en de ander iets minder), dan zou ik voorstander kunnen zijn.

Maar voorstander van een "iedereen evenveel kloten" beleid waarvan ze weten dat het goed zal verkopen omdat de overgrote meerderheid van de werkenden die geen bedrijfswagen hebben jaloers zijn op diegenen die er wel één hebben, ben ik niet.

Trouwens, als ge zo begint... waarom moeten die die genoeg verdienen om een lening te krijgen om een huis te kopen wel een belastingvoordeel krijgen en die die te weinig verdienen om een huis te kopen en dus moeten huren geen belastingvoordeel? Waarom subsidies aan wie zich wél zonnepanelen kan veroorloven en niks voor de sukkelaar die het zich niet kan permitteren. Waarom premies voor wie zich een spiksplinternieuwe auto kan veroorloven? En zo kunnen we waarschijniljk nog wel een aantal voorbeelden aanhalen.

Als we zo beginnen, kunnen we nog veel meer extra geld uit de zakken van de werkende mens kloppen, in naam van de rechtvaardigheid uiteraard.

Laatst gewijzigd door Sammael : 15 december 2011 om 16:20.
Sammael is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2011, 22:41   #85
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Stel dat stoere Bart toch intelligent genoeg geweest zou zijn om een akkoord te sluiten en Minister te worden.

Zou dat dan anders zijn geweest ?

Zou Bart zoals de volkse mens die we op TV zien vrijwillig zelf zijn taks-duit in het zakje gedaan hebben ?
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2011, 09:15   #86
pixelpower
Provinciaal Gedeputeerde
 
pixelpower's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juli 2010
Berichten: 905
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Stel dat stoere Bart toch intelligent genoeg geweest zou zijn om een akkoord te sluiten en Minister te worden.

Zou dat dan anders zijn geweest ?

Zou Bart zoals de volkse mens die we op TV zien vrijwillig zelf zijn taks-duit in het zakje gedaan hebben ?
En hop, het gaat weer om BDW.

Wordt jullie soort volk getraind in een kamp met BDW schietschijven en BDW-smoelen op boksballen of zo?
pixelpower is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2011, 09:21   #87
Stingray
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 maart 2011
Berichten: 5.921
Standaard

http://www.partenahr.be/s_infoflash_...&Langtype=2067
Stingray is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2011, 09:25   #88
pixelpower
Provinciaal Gedeputeerde
 
pixelpower's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juli 2010
Berichten: 905
Standaard

Bottom lines wat de nieuwe autotaks betreft:

1) het is een oneerlijke maatregel, omdat mensen die in de voorbije periode een leasingwagen moesten kiezen dit vooral deden op basis van CO2 uitstoot, en niet op basis van aankoopkost. Dit deden ze om de toenmalige regering te volgen, een regering die het "groene denken" wou bevorderen. Nu zitten ze nog een periode vast aan hun keuze, en diezelfde overheid straft hun af op basis van een andere parameter.

2) het is een wettelijk betwistbare maatregel, omdat de bijdrage wordt berekend op basis van aankoopkost plus BTW en exclusief kortingen. Een belasting op een belasting; mag dat? En hoe kan men mij laten betalen op een bedrag dat ik niet betaald heb (de bekomen korting)?

3) het was gefundes fressen voor de regering, want oorzaak was een jaloezie onder werknemers. Netto resultaat is een verarming van vele gezinnen, een verhoogde gemiddelde belastingdruk, en het besef voor deze jaloerse individuen dat zij de volgende kunnen zijn (als een voordeel waarvan zij toevallig kunnen genieten ook ineens wordt belast).
pixelpower is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2011, 09:26   #89
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 82.096
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Stel dat stoere Bart toch intelligent genoeg geweest zou zijn om een akkoord te sluiten en Minister te worden.

Zou dat dan anders zijn geweest ?

Zou Bart zoals de volkse mens die we op TV zien vrijwillig zelf zijn taks-duit in het zakje gedaan hebben ?
Natuurlijk zou dat anders geweest zijn.
Net zoals het anders geweest zou zijn, mochten de groenen in de regering geraakt zijn (met evenveel invloed, lees: evenveel behaalde zetels, dank u kiezers).

Zou het, voor beide partijen, helemaal anders, alles volledig op zijn kop, geweest zijn ?
Ik denk het niet meneer.

Maar belangrijke accentwijzigingen: zeker wel.



.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2011, 09:31   #90
Stingray
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 maart 2011
Berichten: 5.921
Standaard

Ter info:

- belastingsvoet stijgt hiermee gemiddeld ca 10 %
- vele bedrijven zijn nu al bezig met vele van hun bedrijfswagens aan het buitengooien en zeker de zware modellen. De gevolgen zullen navenant zijn en de beoogde nettobelastingenswinst voor de overheid zal veel sneller afkalven dan gedacht.
- eens ingezet zal deze beweging zich niet snel meer in de andere richting omkeren.

Ik hoop serieus dat ze dit keer in hun eigen voet geschoten hebben.

Laatst gewijzigd door Stingray : 16 december 2011 om 09:31.
Stingray is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2011, 09:36   #91
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 35.349
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pixelpower Bekijk bericht
Bottom lines wat de nieuwe autotaks betreft:

1) het is een oneerlijke maatregel, omdat mensen die in de voorbije periode een leasingwagen moesten kiezen dit vooral deden op basis van CO2 uitstoot, en niet op basis van aankoopkost. Dit deden ze om de toenmalige regering te volgen, een regering die het "groene denken" wou bevorderen. Nu zitten ze nog een periode vast aan hun keuze, en diezelfde overheid straft hun af op basis van een andere parameter.
socialistisch hé, bezit belasten een jaloeziebelasting, maar ze vergeten dat mensen in feite altijd willen ontsnappen aan belastingen, zie de deutsche bank die aan de bankentaks ontsnapt. De kleine man kan natuurlijk de eerste drie jaar niet ontsnappen aan die taks, tenzij door de sleutels terug int eleveren en de firma te laten ophoesten voor een kleine schadevergoeding (ik hoop dat er een paar 10.000 dat effectief gaan doen) en dan een type Berlingo te gaan vragen zodat ze gezellig 100% afgeschreven kunnen worden en weer gezellig meer gaan verbruiken maar soit kom fuck the governement en de imbecielen die zo'n socialistische voorstellen uitwerken
Citaat:
2) het is een wettelijk betwistbare maatregel, omdat de bijdrage wordt berekend op basis van aankoopkost plus BTW en exclusief kortingen. Een belasting op een belasting; mag dat? En hoe kan men mij laten betalen op een bedrag dat ik niet betaald heb (de bekomen korting)?
ja grappig hé, dat kan altijd als de wet dat bepaalt. Je ontsnapt nooit aan zo'n maatregelen. Nu maak u geen zorgen, de dag dat iedereen met een berlingo rondrijdt komen ze dan weer met iets anders af.

Ik ga u wel zeggen waar het schoentje nijpt: IN FEITE ONTSNAPPEN ALLE AMBTENAREN DIE MET DIENSTWAGENS rondrijden type witgele kruis, provincie medewerkers, politie die auto meeneemt naar huis, maar ook stadsmedewerkers, of watermaatschappij, of openbare werken inspecteurs DUS HET AMBTENARENKORPS DOET ALSOF de LEASEWAGENS zo'n oneindig voordeel zijn, maar zit ondertussen ZELF te eten uit de RUIF
Citaat:
3) het was gefundes fressen voor de regering, want oorzaak was een jaloezie onder werknemers. Netto resultaat is een verarming van vele gezinnen, een verhoogde gemiddelde belastingdruk, en het besef voor deze jaloerse individuen dat zij de volgende kunnen zijn (als een voordeel waarvan zij toevallig kunnen genieten ook ineens wordt belast).
In feite is het een beursjaar, dus je mag verwachten dat snel 1/3 van het wagenpark nu aan de nieuwe regels zal voldoen. Als dus 100.000 bedrijfswagens veranderen naar kleine onbelaste wagens, en tegelijkertijd fiskaal optimaliseren dat ze 100% aftrekbaar zijn, en ondertussen de companypolicy zo herzien wordt, dan zal onze elio hier straks inderdaad moeten constateren dat je heel snel ineens met een gedefiskaliseerd park zult rondrijden, wait and see, inderdaad ons BNP zal alleen al daardoor zakken ze.
IK moet niet veel fantasie hebben om van die Cayennes de achterzetels eruit te wippen en een tussenschotje te monteren en zo te laten homologeren. IN feite zal diegene die wil ermee rijden er nog altijd mee rijden.

Laatst gewijzigd door brother paul : 16 december 2011 om 09:41.
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2011, 11:24   #92
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 82.096
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door omaplop Bekijk bericht
Ik vrees dat er veel "perte totale"zal gereden worden in de komende maanden. Kwestie van niet verder te moeten leasen en de belastingen te moeten betalen.

Ik hoorde gisteren van iemand die 1073 euro per maand zal moeten betalen!!
Dat moet een mooie auto zijn !!

Kijk, ge moogt al eens overdrijven, maar als ge begint met ons als idioten te behandelen ....
zeg dan maar eens over welke auto het gaat.
(daarna zal ik jou dan vragen hoeveel belasting op het voordeel in natura dat jij zou voorstellen)


.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2011, 13:30   #93
pixelpower
Provinciaal Gedeputeerde
 
pixelpower's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juli 2010
Berichten: 905
Standaard

OK, Shoofzak.

Mijn auto is een BMW 3 reek met gewone motorisatie (diesel). Nothing fancy. CO2 uitstoot 126gr. Gemiddeld verbruik af te lezen op mijn boordcomputer; 5,9l/100km (ondanks dagelijkse files van en naar richting Brussel). Ik leg per dag gemiddeld 200km af, en moet naar klanten over gans België. Hei is dus geen cadeautje, deze wagen. In het weekend dient de auto amper want dan ben ik het rijden moe. Hoogstens familie bezoek op zondag. Géén shopping (haat ik), en al de laatste 3 jaar niet op reis geweest met de auto.

Al ben ik "managing partner" van een deelfirma van een grote IT-groep, ik koos deze wagen boven een type 5, omdat ik vond dat een 3-reeks al genoeg was, en omdat ik inzit met het milieu.

Mijn keuze zal me nu 1250€ netto per jaar extra gaan kosten (bovenop wat ik al betaalde; zo'n 125€/m).

De staat dankt mij op deze manier voor de noeste arbeid die ik elke dag lever, en voor de keuze van een groenere wagen.

Het meest schrijnend bij ons zijn echter de Prius-rijders. Zij gingen tot het uiterste op eco-vlak en worden nu bedankt met een persoonlijke bijdrage die van 90 naar 180€ gaat.

Elio 1 krijgt van mij alvast "de vinger".

Laatst gewijzigd door pixelpower : 16 december 2011 om 13:32.
pixelpower is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2011, 15:29   #94
Dirk A
Minister
 
Dirk A's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2011
Berichten: 3.457
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pixelpower Bekijk bericht
OK, Shoofzak.

Mijn auto is een BMW 3 reek met gewone motorisatie (diesel). Nothing fancy. CO2 uitstoot 126gr. Gemiddeld verbruik af te lezen op mijn boordcomputer; 5,9l/100km (ondanks dagelijkse files van en naar richting Brussel). Ik leg per dag gemiddeld 200km af, en moet naar klanten over gans België. Hei is dus geen cadeautje, deze wagen. In het weekend dient de auto amper want dan ben ik het rijden moe. Hoogstens familie bezoek op zondag. Géén shopping (haat ik), en al de laatste 3 jaar niet op reis geweest met de auto.

Al ben ik "managing partner" van een deelfirma van een grote IT-groep, ik koos deze wagen boven een type 5, omdat ik vond dat een 3-reeks al genoeg was, en omdat ik inzit met het milieu.

Mijn keuze zal me nu 1250€ netto per jaar extra gaan kosten (bovenop wat ik al betaalde; zo'n 125€/m).

De staat dankt mij op deze manier voor de noeste arbeid die ik elke dag lever, en voor de keuze van een groenere wagen.

Het meest schrijnend bij ons zijn echter de Prius-rijders. Zij gingen tot het uiterste op eco-vlak en worden nu bedankt met een persoonlijke bijdrage die van 90 naar 180€ gaat.

Elio 1 krijgt van mij alvast "de vinger".
Inderdaad. Iemand die bijvoorbeeld voor een Volvo of een BMW heeft gekozen, voor het ecologische aspect van deze wagens, wordt afgestraft. Iemand die gekozen heeft voor een Skoda, vanwege de lage aankoopprijs, maar met een zeer hoog verbruik, wordt beloond.
Nog straffer, iemand die gekozen heeft voor een hybride wagen, is helemaal gesosd.
Ze hadden deze maatregelen gemakkelijk kunnen combineren met een groen beleid.
Het lijkt wel of ze de verkiezingsoverwinnaars, zoals groen, ten koste van alles, willen nekken.
__________________
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier
Dirk A is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2011, 15:36   #95
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 82.096
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pixelpower Bekijk bericht
OK, Shoofzak.

Mijn auto is een BMW 3 reek met gewone motorisatie (diesel). Nothing fancy. CO2 uitstoot 126gr. Gemiddeld verbruik af te lezen op mijn boordcomputer; 5,9l/100km (ondanks dagelijkse files van en naar richting Brussel). Ik leg per dag gemiddeld 200km af, en moet naar klanten over gans België. Hei is dus geen cadeautje, deze wagen. In het weekend dient de auto amper want dan ben ik het rijden moe. Hoogstens familie bezoek op zondag. Géén shopping (haat ik), en al de laatste 3 jaar niet op reis geweest met de auto.

Al ben ik "managing partner" van een deelfirma van een grote IT-groep, ik koos deze wagen boven een type 5, omdat ik vond dat een 3-reeks al genoeg was, en omdat ik inzit met het milieu.

Mijn keuze zal me nu 1250€ netto per jaar extra gaan kosten (bovenop wat ik al betaalde; zo'n 125€/m).

De staat dankt mij op deze manier voor de noeste arbeid die ik elke dag lever, en voor de keuze van een groenere wagen.

Het meest schrijnend bij ons zijn echter de Prius-rijders. Zij gingen tot het uiterste op eco-vlak en worden nu bedankt met een persoonlijke bijdrage die van 90 naar 180€ gaat.

Elio 1 krijgt van mij alvast "de vinger".
Versta me niet verkeerd a.u.b.: ik ben en blijf van mening dat het een maatregel is die regelrecht gericht is tegen hen die noest werken.

De "verkeerde redenering" wordt niet recht gezet:
Te hoge belasting op arbeid, gevolg: toestaan van lichte wetsontwijkingen via het fiskaal belonen van firmawagen, maaltijdcheques enz. (enkel voor hen die er toevallig van kunnen genieten).. die dan nu deels teruggeschroefd worden ... en dan nog regelrecht tegen een ecologische redenering ...

Proficiat Di Rupo, bedankt Beke en bedankt De Croo !!


.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2011, 21:19   #96
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pixelpower Bekijk bericht
En hop, het gaat weer om BDW.

Wordt jullie soort volk getraind in een kamp met BDW schietschijven en BDW-smoelen op boksballen of zo?
Natuurlijk gaat het jullie over Bart de Wever.

Het is zo erg dat jullie plaatsvervangend aan het janken zijn.
Het grote Opperhoofd heeft het verprutst.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2011, 21:19   #97
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Natuurlijk zou dat anders geweest zijn.
Net zoals het anders geweest zou zijn, mochten de groenen in de regering geraakt zijn (met evenveel invloed, lees: evenveel behaalde zetels, dank u kiezers).

Zou het, voor beide partijen, helemaal anders, alles volledig op zijn kop, geweest zijn ?
Ik denk het niet meneer.

Maar belangrijke accentwijzigingen: zeker wel.



.
Kunt u me dan eens vertellen waar de N-VA VOKA partij die 11,4 Miljard vandaan zou hebben gehaald ?
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2011, 21:42   #98
Dirk A
Minister
 
Dirk A's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2011
Berichten: 3.457
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Kunt u me dan eens vertellen waar de N-VA VOKA partij die 11,4 Miljard vandaan zou hebben gehaald ?
Wat is een N-VA VOKA partij?
__________________
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier
Dirk A is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2011, 22:21   #99
omaplop
Minister-President
 
omaplop's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2003
Locatie: Ardennen
Berichten: 5.579
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Dat moet een mooie auto zijn !!

Kijk, ge moogt al eens overdrijven, maar als ge begint met ons als idioten te behandelen ....
zeg dan maar eens over welke auto het gaat.
(daarna zal ik jou dan vragen hoeveel belasting op het voordeel in natura dat jij zou voorstellen)


.
Mijn zoon is zelfstandige die zijn auto zelf least he schoofzakske!! Vermits hij zowat elke dag anderhalf tot twee keer zolang werkt als een loontrekkende , ziet hij een mooie auto een beetje als een compensatie.
Trouwens, mijn schoondochter rijdt met een wagen van het bedrijf waar ze werkt en zij moet nu bijna 500 euro per maand eigen kosten betalen!!

Akkoord dat ze het dan maar met een mindere wagen moeten stellen, maar ze hangen wel vast aan een leasingcontract!!

Laatst gewijzigd door omaplop : 16 december 2011 om 22:23.
omaplop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2011, 23:05   #100
Bob
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 oktober 2002
Berichten: 26.801
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dirk A Bekijk bericht
Inderdaad. Iemand die bijvoorbeeld voor een Volvo of een BMW heeft gekozen, voor het ecologische aspect van deze wagens, wordt afgestraft. Iemand die gekozen heeft voor een Skoda, vanwege de lage aankoopprijs, maar met een zeer hoog verbruik, wordt beloond.
Nog straffer, iemand die gekozen heeft voor een hybride wagen, is helemaal gesosd.
Ze hadden deze maatregelen gemakkelijk kunnen combineren met een groen beleid.
Het lijkt wel of ze de verkiezingsoverwinnaars, zoals groen, ten koste van alles, willen nekken.
Rijden die allemaal met een BMW of ne Volvo ? Heb nu al wel gehoord van Mieke Volvo, maar wist niet dat het zo erg was bij groen.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:17.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be