![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Maar wat verwacht u dan als ze door hun imams worden verplicht om de TV op een ander kanaal te zetten als er iets vertoond wordt dat in strijd is met de islam en als ze niet aanwezig mogen zijn op de kerstborrel omdat daar alcohol geschonken wordt? Deze mensen hebben zich een geweldig gewetenprobleem laten aanpraten. Ga daar maar eens een oplossing voor bedenken. Allah ziet alles hoor en hij zal ze laten branden in de hel. Nog liever kruipen ze terug in een tent of een grot dan dat ze de moderne wetenschap een oor schenken. We moeten ze dus meteen maar voor de keus stellen nietwaar?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Laten wij ons even kijken wat de wetenschappers over de evolutie denken. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Partijlid
|
![]() mijn joodse broer dixie aanwaard geen argumenten die niet door nobelprijs wetenschappers bewestigt zijn (voor mij blijft gelijk welke prijs dat een wetenschapper gekregen heeft, zelfs als hij drie ballen heeft maakt niet veel uit, de waarheid is belangrijker)
hieronder een paar nobelprijzen en hun commentaar over evolutie; Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is het verschil met het scheppingsverhaal. Dat zou door de schepper zelf gedicteerd zijn maar staat bol van de fouten en gebreken. Zou de schepper zelf niet meer weten hoe hij het gedaan heeft |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Partijlid
|
![]() nu ik stel mijn vraag aan de mensen die van apen afkomstig zijn, verontschuldig mij maar het is jullie standpunt niet mijn.
Waar is het missende schakel tussen twee bestaande groepen, volgen Darwin zelf moesten er 1000000000 zijn en hij vond het zelf raar dat ze geen ene schakel gevonden heeft maar verschillende groepen |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Is de zwaartekracht voor u ook een ideologie? Spring eens van een ladder en vertel wat er gebeurt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat de schepper de dino vergeten was lijkt mij erger. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Partijlid
|
![]() Ik vrees ervoor dat op dit forum een massale paradox aan het spoken en daardoor beginnen verschillende mensen de wetten en theorien te mengen. zwaartekracht is een wet, is iets dat ik kan voelen, zien, ervaren en het evolutie is een interessante boek voor mij, maar de steven king zijn boeken zijn voor mij meer interesanter en realistischer dus ik stel voor dat op school de evolutie vervangen door theorie van paralell werelden of zoiets.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
http://www.creabel.org/index.php?id=106 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De evolutietheorie omvat bijvoorbeeld de Wetten van Mendel, als je die kent. (weinig kans vrees ik) De zwaartekrachtTHEORIE van newton die stelt dat massa's bewegen door krachten zoals onderlinge aantrekking, OMVAT de wet 2de van Newton F=m*a bijvoorbeeld. Jij begrijpt dus gewoon niet wat een theorie is. Een theorie is de beste verklaring die de wetenschap op een bepaald moment heeft van een verzameling observaties en experimenten op een bepaald gebied. Een theorie is het totale mozaiek van vaststellingen en wetten die men in de loop van de geschiedenis opbouwt. De evolutietheorie is de beste verklaring die de wetenschap (biologie, paleontologie, embryologie, biochemie, ....) momenteel heeft om te verklaren hoe het leven op deze planeet er momenteel uitziet en ontwikkeld is en geen enkele wetenschapper heeft deze theorie kunnen ontkrachten in de voorbije 150 jaar. Steekt het dan zo erg dat god niet nodig is in dit verhaal en duidelijker dan ooit gereduceerd wordt tot puur verzinsel van de mens? Laatst gewijzigd door parcifal : 20 december 2011 om 12:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door alain_bergmann : 20 december 2011 om 12:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Om nog maar over de uitleg van het heelal te zwijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een theorie wordt nooit wet, net zoals 1 steentje nooit een mozaiek wordt. Een ontdekking KAN uitgroeien tot een wet, die dan deel gaat uitmaken van de theorie. Nooit omgekeerd. Laatst gewijzigd door parcifal : 20 december 2011 om 12:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Misschien geloof je NASA niet, maar je kan onmogelijk Guinness negeren. ![]() http://map.gsfc.nasa.gov/ Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 20 december 2011 om 12:37. |
||
![]() |
![]() |