![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#501 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat heb ik even voor jou verbeterd.
![]() |
#502 |
Gouverneur
|
![]() Ik ga vaak naar China en de eerste mens die aan het klagen is moet ik nog meemaken.
Ah, eenmaal hebben ze gezegd dat ze ook meer SZ wilden. Als ik toen nog maar zei dat ze dat minstens een SZ bijdrage ging kosten en hoogstwaarschijnlijk ook meer belastingen dan hoefde het al niet meer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#503 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#504 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Nu is het eens twee jaartjes hier, dan weer eens 3 jaartjes langer werken. Tegen we op pensioen zijn hebben we nog eenzelfde systeem en moeten we werken tot ons 75e om een minimaal pensioen te kunnen trekken. En dan heb ik nog niet over de aanpassingen die nodig zijn om de arbeidsmarkt aan te passen want langer werken is enkel mogelijk indien we ook de arbeidsmarkt aanpassen. Maar ja hier in Belgïë blijven we maar aanmodderen en gaan we staken tegen de pleistertjes op de vuile wonde want ze doen zoveel pijn etc. Uiteinddelijk zal toch een amputatie nodig zijn en hoe langer we wachten hoe groter het stuk zal zijn dat we gaan verliezen. Daar zouden de vakbonden moeten voor optreden. Om grondige, effectieve hervormingen te eisen in het welzijn van iedereeen. Niet om de rechten van een bepaalde doelgroep te vrijwaren, wetende dat deze vroeg of laat toch moeten aangepast worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#505 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wist niet dat men overal ter wereld spontaan tegen wildvreemden begon te tateren over zijn persoonlijke en/of plaatselijke problemen Ooit gehoord van 'onbekend is onbemind' ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#506 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 22 december 2011 om 12:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#507 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Zo wildvreemd ben je daar trouwens niet als je er vaak bent. De mensen zijn trouwens erg gastvrij en open. Zo ook al met studenten en proffen van een plaatselijke landbouwuniversiteit gaan eten (en drinken) en die durven wel eens over plaatselijke of persoonlijke problemen te beginnen. Niet alles is rozegeur en maneschijn in china, maar ze proberen er tenminste iets aan te doen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#508 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vandaag kocht ik eens "De Morgen". Ik las in één v.d. lezersbrieven een brief van een neutrale (lees: anti-staker) lezer. De kolommen zijn 4 cm breed. In 48 lijnen kwamen de woorden IK en MIJN 27 keer voor... Dat zegt genoeg... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#509 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vandaag kocht ik eens "De Morgen". Ik las in één v.d. lezersbrieven een brief van een neutrale (lees: anti-staker) lezer. De kolommen zijn 4 cm breed. In 48 lijnen kwamen de woorden IK en MIJN 27 keer voor... Dat zegt genoeg... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#510 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar België wel voor bekend staat is als belastingsparadijs voor superrijken. zo bvb. is het het enige land in onze omstreken zonder belasting op kapitaal. De belastingen op werknemers zijn inderdaad hoog, te hoog. Er moet meer rechtstreeks belast worden op economische activiteiten, minder op arbeid. Vooral het groot kapitaal ontsnapt door allerlei fiscale contructies dikwijls aan de fiscus, dat aanpakken willen Renynders en co. echter niet. Dewever en het Voka trouwens ook niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#511 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#512 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#513 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Iedereen wordt zwaar aangepakt hoor.
Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#514 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onmiddellijk na Canada de 2de hoogste ter wereld ! Hierover spreken parvenu's als Quikenborne NOOIT ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#515 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat er geen geld genoeg is is een fabeltje. BelgiË is en blijft een van de rijkste landen ter wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#516 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Tijdens mijn eerste 5 beroepsjaren ben ik als zelfstandige NIET op vakantie geweest, want ik kon het niet betalen en ook nu nog zijn het goedkope vakanties. Ik zie wel dat een vroegere klasgenoot die in Brussel voor de EU werkt en dus niet zelfstandig is, veel meer verdient met mooie reisjes naar o.a. Cuba. Ben ik daarop jaloers? Neen, ik had maar hetzelfde moeten doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#517 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#518 |
Europees Commissaris
|
![]() Vwalla se .... mocht na een halve dag werken naar huis en krijg de hele dag betaald.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#519 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#520 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb geen enkel goed woord voor deze actie. Sterf jong, zodat ik uw pensioen niet hoef te betalen. mvg. /// mijn excuses voor de harde taal, maar ik moet duidelijk zijn. Ik ben degene die uw pensioen gaat betalen. Dat weiger ik wanneer u een pensioen op 52 eist. 65 is de leeftijd en geen dag vroeger. |
|
![]() |
![]() |