![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#12961 |
|
Banneling
|
Het is niet voor niks dat bepaalde wereldleiders de integratie als mislukt beschouwen...
|
|
|
|
|
|
#12962 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Wil je even van het zicht van de schaamhaardoeken verlost zijn? Ga naar musea, culturele evenementen, optredens etc.... helemaal monocultureel, behalve als ze hun eigen subsidies krijgen voor "kleurrijke festivals" en dan nog zijn het meestal witte linkiewinkies die naar bruine mensen komen kijken. |
|
|
|
|
|
|
#12963 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Daar moet je geen wereldleider voor zijn...is er iemand die zegt dat het een suc6 verhaal is dan?
Laatst gewijzigd door illwill : 22 december 2011 om 14:27. |
|
|
|
|
|
|
#12964 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De tragiek van 't eigen volk. Druk met uitburgeren. Moeten naar een Engelstalige Vlaming kijken en luisteren. En dat zou dan een 'wereldact' zijn. Alleen klootjesvolk kun je daarmee foppen. Een trotse migrant leent zich daar uiteraard niet voor. Die zijn nu eenmaal weer meer geinteresseerd in cultuur in de eigen taal. Nederlands dus. Citaat:
![]() http://www.youtube.com/watch?v=_XIsK9lVH3U http://www.youtube.com/watch?v=7ZG79Oceu1Q Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 22 december 2011 om 15:09. |
||
|
|
|
|
|
#12965 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 22 december 2011 om 14:59. |
|
|
|
|
|
|
#12966 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zijde daar weer met uw verheerlijking van Semi Nederlandstalige, maar keelgeschraap accenterige Mocro-crappers? Vuilbekkerij met fluimen noem ik dat.
Eenzijdig Engelstalig???? 't daarom dat ook Frans en/of Duitstalige nummers hits kunnen worden in Vlaanderen. 1 Voorbeeldje. http://www.youtube.com/watch?v=tl9In2_x0hU
|
|
|
#12967 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#12968 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De gebruikelijke houding tav het Nederlands door het bekende gedeelte van het eigen volk. We zullen kijken wat jouw minachting voor je eigen taal in november 2012 in jouw Vilvoorde oplevert. Citaat:
Daar mag je best trots op zijn. Jouw minachting voor de eigen taal deel je alvast met Axelle: "La Belgique est un pays très nouveau, rien n’est mâché, il faut prouver ses qualités tout le temps lorsque tu es belge. Quand tu parles le flamand et que tu n’es pas ouvert vers d’autres cultures, tu sais que tu n’arriveras pas ?* sortir de ta boîte" "Francophones n'ont jamais vu l'intérêt d'apprendre une langue qu'on ne parle guère en-dehors du pays. Je l'entend. Le français étant présent dans une soixantaine de pays, les Flamands avaient, eux, avantage ?* le parler." Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 22 december 2011 om 16:43. |
||
|
|
|
|
|
#12969 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#12970 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En als ik er zelf een interpretatie aan geef, nemen sommigen op dit forum mij dat kwalijk. Dus leg het eindelijk eens uit
|
|
|
|
#12971 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#12972 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#12973 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#12974 | ||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Van Jonge koppels met kinderen in Vilvoorde gebruikt het 21 % Nederlands als moedertaal. Citaat:
Dat zeg ik. Etnocentrisme in de meest pure vorm. Voor jou liever een Engelstalige Vlaam, dan een Nederlandstalige migrant. Jammer voor je dat het aantal raszuivere Vlamen sterk terugloopt. Citaat:
(Niet dat ik dat verwacht had) Citaat:
Over de inwoners zelf van Vlaanderen kunnen we veel optimistischer zijn. Het meest geviewde plaatje in Belgie in 2011 was een Nederlandstalig plaatje. Van de meest geviewde 10 in Belgie waren er trouwens 5 Frans , 4 Nederlands en 1 Engelstalig. Citaat:
Over taalachterstand gesproken. |
||||||
|
|
|
|
|
#12975 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En uw Mocro-vuilbekkerij in't nederlands , da's uw smaak. Tof. geef mijn portie maar aan fikkie. Citaat:
Citaat:
En zou liever zien dat de gehele wereldbevolking wat meer heterogeen werd, maar veel minder in getal. Zo'n 500 000 000 is meer dan genoeg voor moeder aarde.
|
|
|
|
#12976 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#12977 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#12978 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Kom, doe een efforreke, herhaal uw definitie van klootjesvolk nog eens voor die arme, ouwe Marie, die u toch een beetje gaarne zie(t).
|
|
|
|
#12979 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Vroeger was dat niet zo. Eigenlijk is het begonnen met de voortdurende instroom van duizenden migranten. Als ik erover nadenk, vraag ik me af of die twee mogelijk verband houden met elkaar? Een manier van onze lichtelijk rood getinte zender om de migranten vlot de taal bij te brengen? Wat zijn wij Vlamingen toch sympathieke mensen om iedereen met alles ter wille te zijn!
|
|
|
|
#12980 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Niets ingewikkeld aan , dat Eber als Nederlander vindt dat je enkel naar Marco Borsato, André Hazes of Will Tura mag luisteren en niet naar U2 omdat dit Engels is, lijkt me een bekrompen mening. Omdat de meerderheid van WestEuropeanen het Engels verstaat vindt die muziek ook hier een afzetgebied, wat daar mis mee is kan ik echt niet begrijpen hoor.Of gaan we ook boeken in andere talen verbieden, omdat we anders klootjesvolk zijn? |
|
|
|
|