![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#741 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#742 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#743 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#744 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hysterisch gekrijs �* la "de rokers maken mij kapot!" klinkt zeker niet dramatisch.
![]() |
#745 |
Europees Commissaris
|
![]() Wees maar zeker. En geen gezeik van onverdraagzame geitewollensokken - dragers.
Sterker nog, hier komen ook niet niet-rokers binnen. Blijkbaar is het in de commerciële horecazaken niet zo gezellig meer ![]() Laatst gewijzigd door hurricane : 29 december 2011 om 09:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#746 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een aantal mensen hier slagen er absoluut niet in om dingen in perspectief te plaatsen.
![]() |
![]() |
#747 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#748 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de grote zaken die een grote rookruimte voorzien hebben waar ge op uw gemak kunt zitten en iets kunt drinken zie je trouwens dat het er goe vol zit met rokers EN niet-rokers. Ze zitten er gewoon samen in een kleinere ruimte.
Plan goe gelukt.
![]() |
#749 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door hurricane : 29 december 2011 om 09:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#750 | |
|
![]() Citaat:
Eigenlijk geloof ik geen snars van je "ik heb zelf een o zo gezellige pubruimte gecreëerd waar we, zoals echte mannen, gezellig samen zitten met een sigaretje en een gezellig pintje" maar ook al was dat zo, wat kan mij dat in hemelsnaam een lor schelen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#751 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zware negatieve effecten van passief roken kan je alleen maar hebben als je continu samen bent met rokers, bijvoorbeeld als je kiest om ermee samen te wonen.
Laatst gewijzigd door Nynorsk : 29 december 2011 om 09:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#752 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En terloops, hier zitten niet alleen maar mannen hoor. Vrouwen houden ook van gezelligheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#753 | |
|
![]() Citaat:
Niet alleen dat, maar het rookverbod is er gekomen om de werknemers te beschermen. Dat is iets wat de rokers maar niet willen accepteren blijkbaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#754 | |
|
![]() Citaat:
Puur natuur, en geen kunstmatige, dure pepmiddelen om me te amuseren. Geef toe dat je er stiekem jaloers op bent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#755 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dan moet men consequent zijn en werken in een kerncentrale ook verbieden. Of in koolmijnen (stoflongen). Of in lawaaierige fabrieken. Dacht u écht dat er aan de gezondheid van werknemers wordt gedacht ? Die moeten opbrengen en doodvallen op het moment dat ze pensioen gaan trekken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#756 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Sta mij toe hier aan te twijfelen als ik uw berichten lees. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#757 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#758 | |
|
![]() Citaat:
Lees dit eens: http://www.beswic.be/nl/topics/chemi...ing/index_html Alle werknemers hebben nu het recht om over rookvrije lucht te beschikken in alle ruimten waar zij tewerkgesteld zijn of toegang toe hebben in het kader van hun werk. Dit recht wordt gewaarborgd door de werkgever, die het roken dient te verbieden in de werkruimten en de sociale voorzieningen. Het rookverbod is volledig, zelfs voor de werknemers die over een individuele werkruimte beschikken. Het feit dat er nog gerookt werd op cafe, was een schending van de werknemers hun rechten.
![]() |
![]() |
#759 | |
|
![]() Citaat:
Denk je trouwens dat de rokers hier overkomen als een bende vrolijke deugnieten ? Stuk voor stuk verongelijkte kankeraars die de dramaqueen uithangen, niet één iemand die zijn verantwoordelijkheid zelf zal opnemen (op één iemand na), al was het maar een klein beetje. Altijd en overal een ander zijn fout. Heb je niet graag dat twee rokers de lucht van een heel café verpesten ? Bol het dan af. Wil je niet werken in een café waar gerookt werd ? Bol het dan af. O wee echter, als de rokers zelf eens gevraagd worden om zich enkele meters te verplaatsen, dan is het kot te klein. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#760 |
Banneling
|
![]() op degenen die rookvrije café's eisten en nu gewoon thuis achter hun sapje zitten in plaats van achter hun pint in de door hen gewenste rookvrije café's tiens.
Als ik gedaan krijg dat je in de sporthal niet meer mag sporten maar wel tooghangen, dan is het wel de bedoeling dat ikzelf mee ga tooghangen als mijn eisen vervuld zijn dacht ik. Anders kan men de sporthallen beter ineens sluiten... oops, juist ja dat doen ze al met de café's. |
![]() |
![]() |