![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Insha'allah
Als de almachtige U goed gezind is, gaan allen gokverslaafde heidenen aan U verliezen Oblique. Heb ik 1 groot voordeel. Ik gok niet.
![]() |
#104 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Insha'allah/ Vrij vertaald, "het is Allah's wil". Als U dat broebelen vind, dan stel ik voor dat U een andere religie zoekt om te verdedigen.
Citaat:
En welk spel dan ook, ik doe het niet voor geld. Wat trouwens ook niet mag , bij mijn weten, door moslims. Daar is het wel duidelijk. Of door eerlijke arbeid, of door verovering mag een moslim een inkomen verwerven. Waarvan een aardig deel mag afvloeien in de vorm van zakaat. (wel minder dan de huidige belastingsgraad in België, maar da's ook duidelijk, de Islam geeft geen grote waarde aan een myrade aan leiders, alleen de sterksten mogen dat zijn)
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 31 december 2011 om 02:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En stop met broebelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ge een potentiele miniwereldoorlog 3 wil gaan vergelijken met een spelleke poker, vraag ik me af wie er aan't broebelen is Oblique.
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() On topic pokerface, on topic.
Als moslim mag U geen drugs nemen. Ik als Vlaming mag koffie, thee, chocolade en enige alcoholhoudende substantie tot mij nemen. Maar wat veranderd dat aan het gezeik in de golf? Het is duidelijk aan VS Basher Filosoofs links, dat de Golf Olievoorraden weinig of geen directe invloed hebben op de VS consumptie. En aangezien Iran nog niet kan bewijzen een atoombom klaar te liggen hebben, welk ander pressiemiddel hebben de baardapen in Teheran? Gaan ze dreigen het hele Midden oosten in vuur en vlam te zetten? Hier ook weerom de vraag, waarom zou de VS zich daar zorgen om maken? Gaat Iran de buurlanden binnenvallen? Waw. Afghanistan. Daar waar de Britten in de 19de eeuw al ontzag voor hadden, de Sovjets op gecrepeerd zijn, en de "geallieerden" geen zak verbetering voor de man op't straat kunnen verwezelijken. Pakistan. Atoombommetjes dreigen. Ik geloof niet dat er veel "landen" gaan treuren als Pakistan zijn miniem atoomarsenaal gaat verknoeien aan Iran. Turkije is een Navo lid. De verdragen zijn duidelijk. En je mag zeggen wat je wil, Turkije en Iran zijn aan elkaar gewaagd kwa militaire macht. Ik zou een volwassen Turkije/Iran oorlog zonder Navo/Russische inmenging zelfs toejuichen. Armenië en Azerbeidzjan.... Dan word het een wedloop. De Russen of de Iraniërs die het grondgebied inpalmen, en het eeuwige gezeik overnemen... Wat blijft er over... Irak....
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 31 december 2011 om 06:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik acht uw profileringsdrang als zijnde een moslim erg storend. Moet je uw geloof er nu altijd bijsleuren in elke 5 zinnen die je zegt? Ik, en vele anderen wellicht, hebben daar geen behoefte aan. Laatst gewijzigd door Kasumi : 31 december 2011 om 08:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben vanalles, maar geen Moslim. De kennis die ik van die religie heb,kan je sorteren onder de hoofding "ken uw vijand". En dat ze van de Teheranese regeringsgebouwen en de Ayatolah's snel mortuariums maken, dat we van dat stel haatbaarden af zijn.
![]() |
![]() |
#112 |
Minister-President
|
![]() Mmja. De gebruikelijke periodieke “dreigementen” vanwege Iran, hoofdzakelijk bestemd voor interne politieke doeleinden.
Even gebruikelijk is de rondtuit amateuristische manier waarop de propaganda wordt gevoerd in de internationale media. Bekijkt u maar eens de foto’s van het actueel spierballengerol in de Persian Gulf : Mooi gestreken en pas gewassen uniformpjes, en de vervaarlijke krijgers hebben zelfs vergeten een helm op te zetten ! Dat alles vermindert vanzelfsprekend niet het gevaar dat Iran vormt voor de wereldvrede, maar voorlopig is er (behoudens de steeds maar stijgende olieprijzen) niet veel méér aan de hand dan doorzichtige propaganda. |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat dan weer de binnenlandse oppositie zal aanmoedigen om het nog eens te proberen. Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 31 december 2011 om 14:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach mensen , we moeten ons niet zo druk maken.
In geval van blokkade van de straat van Hormuz, heeft de VS deze na een klein kwartiertje terug vrijgemaakt. En als ze het daar ooit in hun hoofd halen een atoombommetje te gebruiken, worden ze terug gebombardeerd naar het stenen tijdperk. We hebben namelijk een paar duizend bommetjes meer van dat soort. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat nog eens proberen? De verkiezingen winnen?
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Boa : 31 december 2011 om 15:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb dat al duidelijk gemaakt. een land geregereerd door cynische religiemisbruikers, en dan met name een religie die de dood verheerlijkt, daar zie ik liever geen atoomwapen. Tenzij als "oeps" moment.
![]() |
#119 |
Burgemeester
|
![]() Maar Pakistan mag dan weer wel atoomwapens hebben? Of gaan we Pakistan ook al moeten binnenvallen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |