![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#181 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En rond diezelfde tijd kreeg Wulpse Gurma het idee dat een tijgerstreepje haar kansen op een beter kwakje babylijm verhoogde. Later merkte Okh dat de veerkracht van een stevige essetak in combinatie met een stevig gevlochten koord en een kleine speer toch net iets veiliger was dan met een kei een sabeltandtijger de schedel in te slaan. En toen Ekh een verklaring voor de donder zocht, en een onzichtbare vriend bedacht, waarmee ie meer eten kon krijgen zonder ervoor te werken... Tjiens.... de geschiedenis van de mensheid geeft me een beetje gelijk. (tussen haakjes, de namen zijn fictief, om te voorkomen dat ik de privacy van de Neanderthalers en Cro Magnons in dit proces zou schenden) Citaat:
Het ene is erkend als een psychisch probleem, als ik "religieus goed doordrenkt" een probleem durf te noemen ben ik een racist, vooral als ik de islam op de korrel neem. Neen, de slanke lijn is niet gelijk aan anorexia. Laat ons dat al vastleggen. Een slanke lijn wil nog niet zeggen een dodelijk ondergewicht nastreven. Dus, om uw topicontduiking te volgen, neen, gewicht is geen maatstaaf. Anorexia blijft een psychische stoornis. Citaat:
Als meisjes daar al mee bezig zijn (uw 16 jaar voorbeeld), zie ik eerder eenzelfde scenario. Wat is het verschil tussen ouders die hun dochter constant blootstellen aan " dikke tieten zijn een voordeel" of "onze onzichtbare vriend eist"....
|
|
|
|
#182 | ||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Een hoofddoek als teken van lidmaatschap tot een club die het aanranden van hoofddoeklozen gebied, da's een andere zaak. Die club moet verboden worden, aangezien aanranden een misdaad is in onze huidige, autochtone samenleving. Natuurlijk, het staat U vrij te lobbiën om dit terug te draaien. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#183 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#184 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Sorry voor de schrijffout die mijn hele posting herleid tot een stukje babygebrabbel.
Dank U om me daarop te wijzen, dat mijn kennis qua make-up niet zo goed is als die van U. (is dat wel een compliment?)
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 3 januari 2012 om 08:36. |
|
|
|
|
|
#185 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#186 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Hoe arroganter kan je nog zijn? Laatst gewijzigd door Another Jack : 3 januari 2012 om 08:53. |
|
|
|
|
|
|
#187 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#188 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#189 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#190 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#191 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#192 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#193 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#194 | |
|
Banneling
|
Citaat:
en het is fond de teint Weer een voordeel van de sluierdracht: geen fond de teint nodig, geen kapper nodig, wat kohl rond de oogjes en men kan zo de straat op; Een hele branche van de cosmetica industrie kan samen met de cafés de deuren sluiten. Maar geen nood want de kamelenkwekerijen gaan bloeien, want kamelenpis blijkt genezende krachten te hebben. |
|
|
|
|
|
|
#195 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#196 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#197 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#198 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#199 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Alleen is het hier en nu 2012 na Christus. Voor sommigen is het onmogelijk uit de 7de eeuw te stappen! |
|
|
|
|
|
|
#200 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|