![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#301 | |
|
Banneling
|
Citaat:
In onze Westerse maatschappij moet men trouwens eerst rekening houden met wat de Westerlingen over de hoofddoek denken, en niet met de mening van een minderheid aan onintegreerbare religieuze fanatici en hun handvol wereldvreemde PVDA-volgelingen met totalitaire voorkeur. De Westerse vrouwen en mannen hebben het recht om niet geconfronteerd te worden met achterlijke sexistsiche importsymbolen. Wij eisen het recht op om daarvan visueel bevrijd te worden en te blijven. |
|
|
|
|
|
|
#302 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dus niet langer kunnen verplicht worden lijkt mij inderdaad bevrijdend.
|
|
|
|
|
|
#303 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#304 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Hoe zoudt ge het vinden mocht er een wet komen die mensen verbied kledij te dragen in het openbaar als het warm is. Het heeft geen functie en een bepaalde groep (nudisten) beschouwt het als bevrijdend. Zijt ge dan akkoord?
|
|
|
|
#305 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
't is het idee dat klederdracht verboden of verplicht moet zijn dat me zo tegensteekt. Is dat nu door de wetgevende macht in een land, of een onzichtbaar vriendje
|
|
|
#306 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#307 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het moet zijn; " hoe zoudt ge het vinden mocht er een wet komen die mensen verbied lichte kledij te dragen in het openbaar als het warm is." |
|
|
|
|
|
|
#308 |
|
|
100% akkoord op dat vlak Maddox, dat weet ge.
|
|
|
#309 |
|
|
nee, niet echt.
Uit de gesprekken die ik hierover al heb gehad met moslima kwam het argument 'ik voel me naakt zonder hoofddoek' regelmatig naar boven. Vandaar de vraag (waar ik graag een eerlijk antwoord zou op hebben)
|
|
|
#310 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Trouwens wel akkoord als het op een nudistenstrand zou zijn.
|
|
|
|
|
|
#311 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Gaan we naakt lopen toelaten als iemand zich "gekleed" voelt ?
|
|
|
|
|
|
#312 | |
|
|
Citaat:
In de winkelstraten bv tijdens de solden. Zou een stuk praktischer zijn voor het passen van de wintermode. Wat vindt ge van mijn voorstel?
|
|
|
|
#313 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Hun naaktheidsgevoel ligt eerder in de lijn van het onveiligheidsgevoel: alleen is dat laatste dikwijls niet enkel een gevoel. je naakt "voelen" zonder hoofddoek is een psychologische afwijking. Net zoals het zich verplicht voelen om constant je handen te wassen: smetvrees. |
|
|
|
|
|
|
#314 |
|
|
Ik merk dat iedereen hier angstvallig om de vraag heen fietst.
Jammer.
|
|
|
#315 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#316 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Uit je woordgebruik maak ik op dat jij bovenstaande niet begrijpt. |
|
|
|
|
|
|
#317 |
|
Banneling
|
Indoctrinatie door de superieure moslimman
|
|
|
|
|
|
#318 | |
|
Banneling
|
Citaat:
en ja iemand die het onzedig vindt om haar knie te laten zien (of waarom niet: haar enkel) vind ik een zedigheidsseut. Wat dacht je dan? dat ik plat op de buik zou gaan om haar het "respect" te betonen dat ze wil omdat ze haar hoofdschaamhaar verstopt samen met haar blote schouder en haar wiebelende achterkant? Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 7 januari 2012 om 13:04. |
|
|
|
|
|
|
#319 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Kunt u even uitleggen hoe u aan deze absurde vergelijking komt? Dan wil ik er gerust op ingaan maar wanneer u niet kunt toelichten wat de raakvlakken zijn tussen het onderwerp( de hoofddoek) en uw voorbeeld( verplichting voor iedereen tot naaktheid in het openbaar) lijkt me dit een drogreden om de discussie maar weer eens plat te gooien... Graag dus een toelichting over uw toch wel vreemde vergelijking! Voor alle duidelijkheid, hier verwacht ik nu een behoorlijk antwoord op! Laatst gewijzigd door alice : 7 januari 2012 om 13:25. |
|
|
|
|
|
|
#320 | |
|
|
Citaat:
Ik ook, Circe, maar de vraag is, vind ge het dan aan de wetgever om die mensen te verplichten minirokjes en topjes met spaghettibandjes te dragen?
|
|