![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#461 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#462 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#463 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#464 |
|
Banneling
|
Ik baal er echt van dat in discussies over kopvodden die door hun dracht andere mensen de indruk geven dat ze vinden dat die sletten en hoeren zijn, steevast kankerpatienten worden geviseerd.
Ik baal er niet alleen van, ik krijg daar werkelijke kotsneigingen van. |
|
|
|
|
|
#465 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#466 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#467 | |
|
Banneling
|
Een of andere oude baardaap zal daar heus wel al een fatwa hebben over uitgesproken....ja hoor :
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#468 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Pilletje tegen religie. Net als fluoride in het drinkwater |
|
|
|
|
|
|
#469 | |
|
Banneling
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#470 | |
|
Banneling
|
Citaat:
de hoofddoek mag NIET als veruiterlijking van religieuze discriminatie van vrouwen, als middel om zonder woorden andere niet-hoofddoekdraagsters te dwingen om er ook eentje op te zetten ("ik ben er klaar voor" van de pubertjes) of om aan te duiden dat degenen die dit niet willen tot de verkeerde groep behoren die gerust mogen verkracht worden. Ziet U het verschil tussen beide? Verder mag men in het openbaar dragen wat men wil: witte puntmutsen, groene hoofddoeken of zwarte nazi uniformen. Blijkaar zijn jullie daar gek op. |
|
|
|
|
|
|
#471 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#472 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#473 |
|
Banneling
|
nonnen dragen een uniform van hun orde. Niet omdat ze willen aantonen dat ik een te verkrachte sletterige hoer met spaghetti bandjes ben zoals Artisjok het zo plastisch kan uitleggen.
|
|
|
|
|
|
#474 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Maar het mag niet als iemand met een andere overtuiging als die van u die draagt. Ik begrijp het.
|
|
|
#475 |
|
Banneling
|
welke andere overtuiging dan die van mij? ik ben geen non en ook geen katholiek. Als nonnen hun kap dragen om aan te tonen dat zij wèl zedig zijn en ik niet omdat ik geen kap draag, dan moet die van mij evengoed uit.
|
|
|
|
|
|
#476 | |
|
Banneling
|
Citaat:
![]() Witte puntmutsen mogen wel? Maar die tonen toch ook geen oorlellen? Altijd helemaal herkenbaar zijn is eigenlijk geen must, enkel als het om islamieten gaat. Dat weten we dan ook alweer. |
|
|
|
|
|
|
#477 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#478 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Bovendien, het dragen van hoofddoeken behoort natuurlijk niet tot onze cultuur omdat pakweg 70 jaar geleden vrouwen dit droegen wanneer het waaide ,of ze net hun watergolf hadden laten zetten. Evenmin is een foto van een meisje met sjaal op haar hoofd en duidelijk buiten in winterkleding, te vergelijken met hoofddoeken die geen haar mogen laten zien en hoe dan ook gedragen moeten worden om jezelf te onderscheiden, en je verantwoordelijk te stellen voor mannelijk gedrag. De morele oneerlijkheid waarmee zoals steeds dezelfde forummers de discussie om zeep helpen is echt niet aangenaam! |
|
|
|
|
|
|
#479 |
|
Banneling
|
|
|