![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#601 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
Ik wist niet dat er nog mensen met minder dan twee hersencellen rondliepen. I stand corrected; Citaat:
Citaat:
Dus hou jij je BS maar voor je! Volgend jaar loopt ze met een abbaya rond en dan kan jij komen vertellen dat de pastoors vroeger ook met lange zwarte jurken rondliepen! Het STOORDE ! en daar gaat het om. Mozart draaide zich om in zijn graf! Als ik in een KERK naar het Requiem van Mozart ga luisteren, dan hoef ik niet met een muzelmaanse hoofddoek te worden geconfronteerd; Als die persoon zich gewoon had aangepast en zonder hoofddoek haar job gedaan, dan had er niemand iets over gezegd. Verder viel me natuurlijk (weeral) het totale gebrek aan andere hoofddoeken in het publiek of, net zoals het gebrek aan hoofddoeken/muzelmaanse studenten in het koor van het conservatorium. Blijkbaar zijn ze dus enkel geïnteresseerd om hun kolonisatiedrang te komen ventileren aan de ingang. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 8 januari 2012 om 13:35. |
|||
|
|
|
|
|
#602 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#603 |
|
Banneling
|
Sinds wanneer is het een vereiste voor Westerlingen om met afgedekte haar de moskee in te gaan? Maxiame en Beatrix zijn geen moslims. Waarom kunnen moslims onmogelijk respect opbrengen voor hun kledijcode waartoe de antiverkrachtingsdoek niet hoort? Hooguit dragen ze een modieus haarstukje, maar een te-bedekken-geile-haren-doek, dat niet. Het was te peizen dat artisjokske zich weer in bochten zou draaien ten dienste van de haatbaardreligie.
|
|
|
|
|
|
#604 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
In die stijl verder breiende. Waarom kruipen azielige zoekers soms in kerken en bouwkranen, maar niet in moskeën?
|
|
|
#605 |
|
Banneling
|
Tuurlijk Cynara, als het de haatbaardreligie kan dienen hebben ze ten huize artisjok zelfs altijd met pijen en kuisheidsgordels rond gelopen.
|
|
|
|
|
|
#606 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#607 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Da's ook een manier om "de ander wang toe te keren".
|
|
|
#608 |
|
Banneling
|
Omdat de zakaat volgens de racistische lievelingsreligie van sjokske bestemd is voor de halal certified only. De uber- en untermenschenclassificatie op zijn islamatisch weet je wel.
|
|
|
|
|
|
#609 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En westerse pers is er ook niet al te welkom nietwaar. tenzij het een actie is van artisjokanen om toch eens iets goeds van deze groep in't nieuws te krijgen.
|
|
|
|
#610 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
Wees gewoon eerlijk, en zet er je bron bij. Dat is toch niet te veel gevraagd. Citaat:
Ik heb je dat net uitgelegd. Citaat:
Je zal er toch eens mee moeten leren omgaan, of thuis blijven. |
|||
|
|
|
|
|
#611 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#612 | |
|
Banneling
|
Citaat:
IK (vlaming) moet maar thuisblijven en niet naar een kerk gaan waar een werk van Mozart wordt opgevoerd als ik me stoor aan de aanwezigheid van ingepakte kolonisatoren bij de organizatie???? Zo'n beetje dat de congoleeskes maar moesten thuisblijven als ze zich stoorden aan de bewapende handenafkappers die naar een door hun stamleden opgevoerd strooienrokskes feest wilden gaan kijken. je bent goed op weg! Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 8 januari 2012 om 14:04. |
|
|
|
|
|
|
#613 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dat geldt voor alles dat je stoort. Overgeparfumeerde wezens, rasta's, vrouwen op naaldhakken,..... Je moet er mee leren leven of thuis blijven. |
|
|
|
|
|
|
#614 | |
|
Banneling
|
Citaat:
oeis! nee, dat is iets anders, die moeten zèlf thuisblijven, of in een hol kruipen of zo. |
|
|
|
|
|
|
#615 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Waarom doe je niet zoals ik Cynara. Hen aanspreken. Hen vragen of ze nu werkelijk denken dat ze ter plaatse verkracht gaan worden door hun geloofsgenoten als ze hun schaamhaardoek afzetten. Met al die dhimmies in de buurt (het koor) moet je hen erop wijzen dat het risico beperkt is. Of merk op dat ze aan de nazis doen denken met hun opvallende apartheidskledij. Ik heb het enkele weken aan zo'n volledig ingepakte gevraagd in de school van mijn neefje. Ik kan je zweren dat ze rode kaakjes kreeg van schaamte en er de rest van de avond over nagedacht zal hebben (waarschijnlijk de eerste keer in haar leven). |
|
|
|
|
|
|
#616 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Als ge niet normaal kunt functioneren naast mensen die er een andere mening op nahouden dan die van u, dan wordt ge beter kluizenaar. Samenleving houdt 'samen leven' in en dat houdt in dat er mensen met een andere godsdienst als die van u in dezelfde ruimte als waar gij gaat zullen zijn. En zolang die mensen de wetten volgen en geen kinderen gaan verkrachten of gebouwen gaan opblazen hebben die mensen met een andere godsdienst evenveel recht (gegarandeerd door onze grondwet) om daar te zijn.
|
|
|
|
#617 |
|
|
Inderdaad, ook voor ons geldt hetzelfde.
|
|
|
#618 |
|
|
lol
|
|
|
#619 |
|
Banneling
|
Dat ging niet hé, maar ik zal eraan denken in het vervolg.
Nu was het aanschuiven en zij behoorde tot het "ontvangscomité" aan de ingang van de kerk. Zoals ik reeds zei heb ik mijn uitverkoren actie (rechterarm stijf vooruit en luidop "in de naam van de vader en den zoon en den heiligen geest amen") vergeten uit te voeren. Nochtans ideaal als je binnenkomt in een kerk en een muzelhoofddoek tegenkomt! |
|
|
|
|
|
#620 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laat je toch niet opjagen door onze twee " forummers", ik snap echt niet dat mensen daar nog tijd is steken, discussies voer je met mensen die boeiend zijn, toch? |
|
|
|
|