Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 8 januari 2012, 13:31   #601
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Dat jij onverdroten je tactiek van halve waarheden en hele leugens verderzet.
En daarom geen bron geeft.
Iedere poster met meer dan twee hersencellen weet dat je bij een foto gewoon rechts moet klikken op de muis, dan onderaan eigenschappen aanvinken en dan kijk.... krijg je de bron!
Ik wist niet dat er nog mensen met minder dan twee hersencellen rondliepen. I stand corrected;

Citaat:
Neen, niet om bevrijd te worden. Omdat dit de geplogenheden zijn bij een bezoek aan die moskee. Koningin Paola droeg ook een sluier toen ze in audiëntie ontvangen werd door de paus. Dat was ook niet om haar te bevrijden.
En waarom kon die hoofddoek gisteren in de kerk dan niet de geplogenheden in de kerk volgen? Omdat ze dan niet als triomfantelijke kolonisator kon fungeren? De triomf spoot uit haar ogen! (en verdorie! ik ben vergeten om mijn standaard antwoord - nl. een uitgesproken breedarmig kruisteken - te maken bij de ingang van de kerk! godverdomme toch!)

Citaat:
Het is toch geen vereiste om blootshoofds te zijn om een de kerk binnen te gaan. In tegendeel, vroeger was het verplicht, en in bepaalde kerken is het nog steeds een verplichting om voldoende delen van je lijf en lede te bedekken.
De islamitische hoofdschaamhaardoek wordt niet gedragen zoals de foulard van ons bomma. Ze verborg er zelfs haar (welgevormde?) wenkbrauwen mee en kon nog net vanonder de halve deken de mensen naar hun plaats begeleiden!
Dus hou jij je BS maar voor je! Volgend jaar loopt ze met een abbaya rond en dan kan jij komen vertellen dat de pastoors vroeger ook met lange zwarte jurken rondliepen!

Het STOORDE ! en daar gaat het om. Mozart draaide zich om in zijn graf!

Als ik in een KERK naar het Requiem van Mozart ga luisteren, dan hoef ik niet met een muzelmaanse hoofddoek te worden geconfronteerd; Als die persoon zich gewoon had aangepast en zonder hoofddoek haar job gedaan, dan had er niemand iets over gezegd.

Verder viel me natuurlijk (weeral) het totale gebrek aan andere hoofddoeken in het publiek of, net zoals het gebrek aan hoofddoeken/muzelmaanse studenten in het koor van het conservatorium.
Blijkbaar zijn ze dus enkel geïnteresseerd om hun kolonisatiedrang te komen ventileren aan de ingang.

Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 8 januari 2012 om 13:35.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2012, 13:31   #602
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elbow Bekijk bericht
Zoiets inderdaad.
Nog altijd geen zuchtje protest op het feit dat de koninklijke dames verpakt MOESTEN worden om de moskee in te mogen. Als de kolonisatoren het eisen is het volstrekt normaal voor artisjokske. Wel 290 bladzijden vol lullen over haar frustratie ivm het hoofddoekverbod ...
Right on!
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2012, 13:31   #603
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:

Het is toch geen vereiste om blootshoofds te zijn om een de kerk binnen te gaan..
Sinds wanneer is het een vereiste voor Westerlingen om met afgedekte haar de moskee in te gaan? Maxiame en Beatrix zijn geen moslims. Waarom kunnen moslims onmogelijk respect opbrengen voor hun kledijcode waartoe de antiverkrachtingsdoek niet hoort? Hooguit dragen ze een modieus haarstukje, maar een te-bedekken-geile-haren-doek, dat niet. Het was te peizen dat artisjokske zich weer in bochten zou draaien ten dienste van de haatbaardreligie.
Elbow is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2012, 13:35   #604
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Sinds wanneer is het een vereiste voor Westerlingen om met afgedekte haar de moskee in te gaan?
In die stijl verder breiende. Waarom kruipen azielige zoekers soms in kerken en bouwkranen, maar niet in moskeën?
Oud 8 januari 2012, 13:35   #605
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
Volgend jaar loopt ze met een abbaya rond en dan kan jij komen vertellen dat de pastoors vroeger ook met lange zwarte jurken rondliepen!
Tuurlijk Cynara, als het de haatbaardreligie kan dienen hebben ze ten huize artisjok zelfs altijd met pijen en kuisheidsgordels rond gelopen.
Oud 8 januari 2012, 13:36   #606
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
In die stijl verder breiende. Waarom kruipen azielige zoekers soms in kerken en bouwkranen, maar niet in moskeën?
dat is een gemakkelijke hé maddox: in een moskee mag je toch niet achter de pilaar gaan kakken?
Oud 8 januari 2012, 13:38   #607
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
dat is een gemakkelijke hé maddox: in een moskee mag je toch niet achter de pilaar gaan kakken?
Da's ook een manier om "de ander wang toe te keren".
Oud 8 januari 2012, 13:38   #608
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
Omdat de zakaat volgens de racistische lievelingsreligie van sjokske bestemd is voor de halal certified only. De uber- en untermenschenclassificatie op zijn islamatisch weet je wel.
Oud 8 januari 2012, 13:40   #609
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Omdat de zakaat volgens de racistische lievelingsreligie van sjokske bestemd is voor de halal certified only. De uber- en untermenschenclassificatie op zijn islamatisch weet je wel.
Misschien dat een moskee wel azielige zoekers opvangt, alleen moeten ze dus zoals U aanhaalt, wel het halal keurmerk dragen.
En westerse pers is er ook niet al te welkom nietwaar. tenzij het een actie is van artisjokanen om toch eens iets goeds van deze groep in't nieuws te krijgen.
Oud 8 januari 2012, 13:44   #610
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Iedere poster met meer dan twee hersencellen weet dat je bij een foto gewoon rechts moet klikken op de muis, dan onderaan eigenschappen aanvinken en dan kijk.... krijg je de bron!
Ik wist niet dat er nog mensen met minder dan twee hersencellen rondliepen. I stand corrected;
De bron is meestal wel te achterhalen, maar niet iedereen weet hoe. En dat is niet afhankelijk van het aantal hersencellen.
Wees gewoon eerlijk, en zet er je bron bij. Dat is toch niet te veel gevraagd.

Citaat:
En waarom kon die hoofddoek gisteren in de kerk dan niet de geplogenheden in de kerk volgen? Omdat ze dan niet als triomfantelijke kolonisator kon fungeren? De triomf spoot uit haar ogen! (en verdorie! ik ben vergeten om mijn standaard antwoord - nl. een uitgesproken breedarmig kruisteken - te maken bij de ingang van de kerk! godverdomme toch!)
Dat is toch geen geplogenheid in de kerk.
Ik heb je dat net uitgelegd.

Citaat:
Het STOORDE ! en daar gaat het om.
Dat is jouw probleem.
Je zal er toch eens mee moeten leren omgaan, of thuis blijven.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2012, 13:45   #611
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
Misschien dat een moskee wel azielige zoekers opvangt, alleen moeten ze dus zoals U aanhaalt, wel het halal keurmerk dragen.
Precies, dat staat ook zo in het 70 punten programma van artisjoks lievelingsreligie. Eigen muzelvolk eerst hé.
Oud 8 januari 2012, 14:03   #612
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:

Dat is jouw probleem.
Je zal er toch eens mee moeten leren omgaan, of thuis blijven.
de knieval en prostratie helemaal doorgevoerd.

IK (vlaming) moet maar thuisblijven en niet naar een kerk gaan waar een werk van Mozart wordt opgevoerd als ik me stoor aan de aanwezigheid van ingepakte kolonisatoren bij de organizatie????

Zo'n beetje dat de congoleeskes maar moesten thuisblijven als ze zich stoorden aan de bewapende handenafkappers die naar een door hun stamleden opgevoerd strooienrokskes feest wilden gaan kijken.

je bent goed op weg!

Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 8 januari 2012 om 14:04.
Oud 8 januari 2012, 14:11   #613
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:

IK (vlaming) moet maar thuisblijven en niet naar een kerk gaan waar een werk van Mozart wordt opgevoerd als ik me stoor aan de aanwezigheid van ingepakte kolonisatoren bij de organizatie????

je bent goed op weg!
Er mee leren leven of thuisblijven.

Dat geldt voor alles dat je stoort. Overgeparfumeerde wezens, rasta's, vrouwen op naaldhakken,.....
Je moet er mee leren leven of thuis blijven.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2012, 14:16   #614
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Er mee leren leven of thuisblijven.

Dat geldt voor alles dat je stoort. Overgeparfumeerde wezens, rasta's, vrouwen op naaldhakken,.....
Je moet er mee leren leven of thuis blijven.
vlaamsbelangers, islamofoben, .... leer ermee leven of blijf thuis.

oeis! nee, dat is iets anders, die moeten zèlf thuisblijven, of in een hol kruipen of zo.
Oud 8 januari 2012, 14:20   #615
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:

Zo'n beetje dat de congoleeskes maar moesten thuisblijven als ze zich stoorden aan de bewapende handenafkappers die naar een door hun stamleden opgevoerd strooienrokskes feest wilden gaan kijken.

je bent goed op weg!
Ze is er al. Haar onderwerping aan het racistisch 70 punten programma van moslimkolonisatoren is een feit.

Waarom doe je niet zoals ik Cynara. Hen aanspreken. Hen vragen of ze nu werkelijk denken dat ze ter plaatse verkracht gaan worden door hun geloofsgenoten als ze hun schaamhaardoek afzetten. Met al die dhimmies in de buurt (het koor) moet je hen erop wijzen dat het risico beperkt is. Of merk op dat ze aan de nazis doen denken met hun opvallende apartheidskledij.

Ik heb het enkele weken aan zo'n volledig ingepakte gevraagd in de school van mijn neefje. Ik kan je zweren dat ze rode kaakjes kreeg van schaamte en er de rest van de avond over nagedacht zal hebben (waarschijnlijk de eerste keer in haar leven).
Oud 8 januari 2012, 14:22   #616
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
IK (vlaming) moet maar thuisblijven en niet naar een kerk gaan waar een werk van Mozart wordt opgevoerd als ik me stoor aan de aanwezigheid van *snip*
Daar komt het eigenlijk op neer.
Als ge niet normaal kunt functioneren naast mensen die er een andere mening op nahouden dan die van u, dan wordt ge beter kluizenaar.

Samenleving houdt 'samen leven' in en dat houdt in dat er mensen met een andere godsdienst als die van u in dezelfde ruimte als waar gij gaat zullen zijn.
En zolang die mensen de wetten volgen en geen kinderen gaan verkrachten of gebouwen gaan opblazen hebben die mensen met een andere godsdienst evenveel recht (gegarandeerd door onze grondwet) om daar te zijn.
Oud 8 januari 2012, 14:22   #617
Alboreto

Standaard

Citaat:
Inderdaad, ook voor ons geldt hetzelfde.
Oud 8 januari 2012, 14:23   #618
Alboreto

Standaard

Citaat:
Da's ook een manier om "de ander wang toe te keren".
lol
Oud 8 januari 2012, 14:24   #619
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Dat ging niet hé, maar ik zal eraan denken in het vervolg.
Nu was het aanschuiven en zij behoorde tot het "ontvangscomité" aan de ingang van de kerk.
Zoals ik reeds zei heb ik mijn uitverkoren actie (rechterarm stijf vooruit en luidop "in de naam van de vader en den zoon en den heiligen geest amen") vergeten uit te voeren. Nochtans ideaal als je binnenkomt in een kerk en een muzelhoofddoek tegenkomt!
Oud 8 januari 2012, 14:25   #620
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

oeis! nee, dat is iets anders, die moeten zèlf thuisblijven, of in een hol kruipen of zo.
Je zegt dat het om een koor ging in een kerk..was die mevrouw met hoofddoek daar dan als vrijwilligster?
Laat je toch niet opjagen door onze twee " forummers", ik snap echt niet dat mensen daar nog tijd is steken, discussies voer je met mensen die boeiend zijn, toch?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be