![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Spaanse aartsbisschop: 'Verkracht vrouwen, want ze verdienen het'
WTF ???????? ![]() ![]() http://www.express.be/joker/nl/brain...het/159572.htm Citaat:
Nu snap ki hetcelibaat !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Dubbeldraad
Ik vind hem wel |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @eno2: no problemo
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Ik versta geen Spaans maar als die man dat werkelijk gezegd heeft hoeft men maar klacht in te dienen wegens oproep tot geweld en hij zit gegarandeerd een tijd achter slot en grendel waar hij tot bezinning kan komen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Hij heeft dat dan ook niet gezegd
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mijn spaans is ook niet meer wat het geweest is, maar ik denk toch wel dat hij dat gezegd heeft.
Ik dacht eerst dat het een uitspraak was van een Imam of zo, maar blijkbaar zijn ze in de katholieke kerk geen haar beter.
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij zegt letterlijk;
“Pero matar a un niño indefenso, y que lo haga su propia madre! Eso le da a los varones la licencia absoluta, sin l�*mites, de abusar del cuerpo de la mujer." Je kan 't interpreteren zoals je wil, 't is 'n anti-abortus-pleidooi waarin hij stelt dat als 'n vrouw 'n weerloos, ongeboren kind doodt, (de eigen moeder) 't (deze daad) de man 'n absolute licentie geeft om 't lichaam van de vrouw, zonder limiet, te misbruiken. Hij bedoelt dus, dat de vrouw zèlf, met deze daad (abortus), de man 'n absolute licentie geeft om haar lichaam te misbruiken, maar 't blijft 'n gilipolla-> de jurkman dus.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 8 januari 2012 om 23:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() http://forum.politics.be/showthread.php?t=165779
http://forum.politics.be/showpost.ph...11&postcount=8 Laatst gewijzigd door filosoof : 8 januari 2012 om 23:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() btw jouw kennis van Spaans is bewonderingswaardig. ps. Ik las alvast deze reactie onderaan dat artikeltje waar die link naar verwees : 'Hebben jullie echt verstaan wat de bisschop zegt? Hij zegt dat de mannen het lichaam van de vrouw gebruiken en aan haar de tragedie van de abortus overlaten, alsof dit een 'recht' van haar was. Waar heeft de bisschop gezegd dat men het recht heeft om aborterende vrouwen te verkrachten? Niet eens de Spaanstalige media die de woorden van de bisschop hebben weergegeven, hebben die woorden geïnterpreteerd alsof de bisschop deze 'toestemming' gaf: zijn verwerpen de hele visie van de bisschop op abortus, maar niet alsof hij een goedkeuring zou geven aan verkrachting van aborterende vrouwen. Laten jullie je zo een rad voor ogen draaien?' Laatst gewijzigd door praha : 9 januari 2012 om 00:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ohja; hij zegt ook nog; "Porque la tragedia se la traga a ella, se la traga a ella como si fuera un derecha" Omdat ze deze tragedie slikt/accepteert/draagt, alsof 't 'n recht is.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 9 januari 2012 om 00:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zie mijn 'edit'. ![]() Hij roept nergens op om vrouwen te gaan verkrachten.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 9 januari 2012 om 00:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij verklaart vrouwen als het ware vogelvrij met deze uitspraak. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals ik al schreef, kan je 't interpreteren zoals je wil, maar als je de taal machtig bent, weet je dat hij de vrouw als slachtoffer stelt, dat haar tragedie is, dat ze 'abortus' ziet als 'n 'recht', terwijl mannen hun lichamen kunnen misbruiken, zij met de tragedie achter blijven, de tragedie (volgens hem) van abortus. Dacht jij dat die man zulke uitspraken (of oproepen tot...) kon doen, over vrouwen, zonder gevolgen, in Spanje? Ik heb als vrouw hier meer rechten en ben beter beschermd tegen (eventueel) geweld, als in Belgenland.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#15 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Maar dat gaat dan enkel over het stukje hoe abortus afgekeurd wordt. Wat uiteraard belangrijker en interessanter is of het stuk kan geïnterpreteerd worden als summier 'een vrijgeleide voor verkrachting' Ik gaf je ook al een reply van iemand die reageerde vlak onder dat artikeltje waar de link naar verwijst en het anders vertaalde... in ps dacht ik... ik weet niet of je die nog gelezen hebt |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tot zover de bedoeling misschien... maar dat neemt niet weg deie uitspraak verwerpelijk is inzake die vrijgeleid/licentie niet ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ps; staat los van of ik 't er mee eens ben of niet (met zijn anti-abortus-standpunt).
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'Je kan 't interpreteren zoals je wil, 't is 'n anti-abortus-pleidooi waarin hij stelt dat als 'n vrouw 'n weerloos, ongeboren kind doodt, (de eigen moeder) 't (deze daad) de man 'n absolute licentie geeft om 't lichaam van de vrouw, zonder limiet, te misbruiken. Hij bedoelt dus, dat de vrouw zèlf, met deze daad (abortus), de man 'n absolute licentie geeft om haar lichaam te misbruiken, ' |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat het een anti-abortus-pleidooi was ... is voor iedereen wel duidelijk Citaat:
Ik ken je standpunt onderwijl wel... maar dat staat ( of zou moeten) er totaal los van. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() 't Is overigens geen lieverdje, hij is reeds veroordeeld geweest voor 't onder druk zetten en beledigen van 'n kanunnik o.i.d..http://www.redescristianas.net/2007/...ando-valverde/ Relizotten, ik moet er niet van weten.
|
![]() |
![]() |