![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#241 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Misschien vonden ze het telefoonnr van DVZ niet, en vroegen ze of hij dat kende. Stop nu maar, hoe je het draait of keert; "7 uur" is niet "een uurtje". Citaat:
Ik citeer jouw post samen met de post die je daarbij zelf citeerde. En onderlijnde 2 zinsdelen om te duiden hoe jij van "7 uur" "een uurtje" maakt. Laatst gewijzigd door artisjok : 10 januari 2012 om 23:14. |
||
|
|
|
|
|
#242 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Trouwens die 'betichting' slaat wel op je uitlating naar die andere poster die het over 7 á 8 uur had. Blijkbaar wou je dat niet aanvaarden. Citaat:
Er is enkel sprake dat er bij DVZ bekend as dat er een uitwijzingsbevel voor de man bestond.... en dat wist men dus pas nádat men die dDVZ heeft gecontacteerd .... zoveel uren na de aanhouding dus ( wederom aldus het artikel ) |
||
|
|
|
|
|
#243 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar daarmee laat je merken da'k gelijk heb, dank u . |
|
|
|
|
|
|
#244 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
1) me moest die man al niet meenemen als die papieren okay waren... en dat waren ze blijkbaar 2) als men er dan toch überhaupt dieper op wilt ingaan ( op die papieren ) dan vereist dat geen enkel vraag. 3) Duidelijkheid over de melding waarvan men nog geen weet had tótdat men op het laatst DVZ contacteert ? komaan hé |
|
|
|
|
|
|
#245 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#246 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Gezien het aantal personen die blijkbaar in de fout gegaan zijn heb ik er toch wel wat vragen bij. Een en ander is mij niet echt duidelijk. De arme man werd blijkbaar uit racisme aangehouden. Kunt gij mij vertellen wat de raskenmerken van een Albanees zijn ? |
|
|
|
|
|
|
#247 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
We zijn alvast een stuk verder dan :
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#248 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Waarom zou ik dat aanvaarden? Omdat deze "nieuwe" persoon het komt zeggen? Ik kan mij voorstellen dat een controle moeilijk verloopt, dat er dingen moeten nagekeken worden, dat het niet evident is om op zo'n dag de nodige stappen snelsnel te nemen. Om dan nog maar te zwijgen van de taalproblemen. maar om daar een racistische gebeurtenis van te maken... Sorry hoor, maar da's dikke zever. Raar dat het geseind staan nu ineens wegvalt, ook iets van de dvz? |
|
|
|
|
|
|
#249 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het is nu duidelijk, met de uitspraak van DVZ erbij, dat het zeker niet "een uurtje" was maar minimum 5,5-6,5 uur. Minimum betekent : zeker niet minder, mogelijk meer. |
|
|
|
|
|
|
#250 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dus welke omstandigheden zie jij ? Citaat:
Mij verbaast dat echter nikske hoor Citaat:
ander kleurke etc + bmw + 1000€ waren blijkbaar voldoende voor die flikken. Waar en wanneer het precies duidelijk geworden is dat de man van Albanese afkomst was is irrelevant en verhaalt het artikel ook niet meteen. Zoiets staat ook niet meteen op dat paspoort ( daar stond moet dan Fin opgesaan hebben ) Laatst gewijzigd door praha : 10 januari 2012 om 23:28. |
|||
|
|
|
|
|
#251 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En als ze dan zo'n melding krijgen, moeten ze de man dan laten lopen ? Wees blij dat ze vragen stellen, anders zouden er niet eens rapporten van opgemaakt worden. Dat de agenten proberen duidelijkheid te krijgen in de situatie zal wel lastig geweest zijn, taal alleen al. En ja, daar zal wel een uurke ingekropen zijn, zelfs naar 't bureau rijden kost tijd. |
|
|
|
|
|
|
#252 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Mss moet u een keertje verderdenken en proberen te achterhalen hoeveel tijd er zat tussen het hebben van duidelijkheid over de situatie en de telefoon/fax naar dvz . Of gaat u agenten nu ook al als onbekwaam bestempelen als ze de taal niet spreken? Doei ,arti de vervalser |
|
|
|
|
|
|
#253 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#254 | |||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Bovendien heb je artikel toch nog ? Als je dan iets niet 'aanvaard' dan staat dat toch gelijk met het artikel in twijfel trekken ... of niet soms ? Citaat:
Het as normalerwijs binnen de 10 minuutjes gepiept ( tenzij men al aan schriftvervalsing denkt ) dat controleren.... wre het niet dat me blijkbaar argwaan had dat er wat mis zou zijn juist ? Citaat:
Citaat:
Dát valt niet weg ! 't Is te zeggen de mens stond niet geseind ( enkel een melding van een uitwijzingsbevel -> da's niet hetzelfde ) maar dat is wel de term die van Eeckhout gebruikte Laatst gewijzigd door praha : 10 januari 2012 om 23:37. |
|||||
|
|
|
|
|
#255 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En u voor u is dat geen reden om 't eens na te vragen? Sorry hoor maar 't zou gek zijn moesten ze het niet navragen... Toch wel een teken trouwens dat ze moeite doen om dingen goed te controleren, u zou ze er beter een applaus voor geven. De man was idd niet alleen, heeft u getuigen van de controle gehoord? De agenten vroegen om versterking dacht ik, niet omdat er een bal in een boom hing neem ik aan. Ik denk ook dat u het taalprobleem in de drukte wel onderschat, mss iets objectiever over denken. |
|
|
|
|
|
|
#256 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En ? Zijn ze eerst naar het bureau gegaaan of niet aldus dat artikel ? En wanneer hebben ze dat vernomen van die melding van dat uitwijzingsbevel aldus dat artikel ? Citaat:
juist ? Maar jij zegt : 7 á 8 uur ( wederom aldus het artikel ) moet dat uitgespit worden _ ah ja want moet toch 'grondig' gebeuren' op het bureau ( wederom aldus het artikel ) Was daar reden voor ? -> antwoord daar eens op ( op basis van het artikel natuurlijk ) Citaat:
|
|||
|
|
|
|
|
#257 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Want blijkbaar valt en staat daarmee voor jou de ernstigheid van 'verdacht' zijn mee. Citaat:
Citaat:
1) dat hij per definitie verdacht genoeg was om verder uit te gaan pluizen 2) je insiueert dat die versterking nodig was |
|||
|
|
|
|
|
#258 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat een melding Citaat:
Dat ze dan ook nog eens een verslag moeten opmaken? Dat er mss problemen waren om met deze man te communiceren? U weet noet hoe laat het één noch het ander was, staat niet in 't artikel ook ni. Face it, je bent aan't woelen om stof op te gooien en komt steeds terecht op hetzelfde: Deze agenten moesten de man bijhouden en dat hebben ze ook gedaan. Degenen die u zou moeten aanklagen zijn die van de dvz, zij hadden zelfs met het paspoortnr verder moeten gaan. |
||
|
|
|
|
|
#259 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En dat deden ze dan ook. Citaat:
Citaat:
2) Het kan idd te maken hebben met een bal in een boom |
|||
|
|
|
|
|
#260 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
En wat begrijp jij niet aan het simpele feit dat men eerst de DVZ moest contacteren alvorens dat men dat weet ? .... uren na aanhouding dus aldus het artikel
Citaat:
Citaat:
En jij bent het blijkbaar die zich in 1000 bochten moet wringen Citaat:
Hoe kunnen die nu met dat paspoortnr verder gaan zolang dat niet wordt doorgegeven ? Dat is nu de één na de andere fabel dat gij erbij lapt... en dan ga jij ergens mensen 'berispen' met het gezegde dat ze et toch niet bij waren ? Laatst gewijzigd door praha : 11 januari 2012 om 00:03. |
|||
|
|
|