Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 11 januari 2012, 19:45   #1021
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Citeert ze nog zelfs een post waar ze ook al van ver rondfietste, het ging toen over moslimverkrachters in Noorwegen.
Zelfs toen dit gegeven uit de mond kwam van een politie-agente op tv, kon mevrouw A. niet accepteren dat haar uitverkoren koranadepten zich zouden schuldig maken aan selectieve verkrachting.
Hilarisch was dat.

En de link waar je nooit een antwoord op zal krijgen, is bij deze aanklikbaar: http://www.ex-moslim.nl/

Dat wordt dus wachten tot sint-juttemis.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2012, 19:48   #1022
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Schelfie Bekijk bericht
Sjok? Aan de slag, zou ik zeggen!
Ben jij al aan de slag gegaan?
http://forum.politics.be/showthread....97#post5925097
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2012, 19:49   #1023
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sayira Bekijk bericht
Wat is er mis met het bewaren van je kuisheid? Mag een mens zich al niet meer vrijwillig houden aan regels waar hij/zij zich goed bijvoelt? Slavinnen zijn niet meer van deze tijd en in die tijd waren moslims niet de enige met slavinnen. Sterker zelfs, ook slaven hadden rechten en mocht je geen onrecht aandoen. Kijk maar naar de zwarte moeaddhien Bilal (vrede zij met hem) die eerst slaaf was en werd krijgekocht door de beste vriend van Mohammed (vzmh), Aboe Bakr. Deze persoon groeide uit tot een voorbeeld voor vele moslims toen en nu. Telkens wanneer wij de adhaan horen, denken we terug aan Bilal.
Toch wel ,alleen hebben ze nu een fictieve meester en stappen ze vrijwillig in een vrijheidsbeperkend kader...
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2012, 19:58   #1024
Schelfie
Minister-President

Schelfie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik antwoord pas op uw vragen als u deftig antwoord op al die vragen van mijn mede-forummers.
Oud 11 januari 2012, 20:19   #1025
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Schelfie Bekijk bericht
Ik antwoord pas op uw vragen als u deftig antwoord op al die vragen van mijn mede-forummers.
Je kan dus niet concreet, ook maar één beschuldiging aantonen.
Oud 11 januari 2012, 20:34   #1026
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Citeert ze nog zelfs een post waar ze ook al van ver rondfietste, het ging toen over moslimverkrachters in Noorwegen.
Zelfs toen dit gegeven uit de mond kwam van een politie-agente op tv, kon mevrouw A. niet accepteren dat haar uitverkoren koranadepten zich zouden schuldig maken aan selectieve verkrachting.
Hilarisch was dat.

En de link waar je nooit een antwoord op zal krijgen, is bij deze aanklikbaar: http://www.ex-moslim.nl/

Dat wordt dus wachten tot sint-juttemis.
Komkom, je weet best dat je soms vragen stelt waar iemand niet durft, wil of kan op antwoorden.
Oud 11 januari 2012, 21:23   #1027
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Gij zijt duidelijk geen echte pastafari, ge kunt zelfs de naam van onze god nog niet foutloos schrijven.
Nope, ik ben een agnost. Het laat me koud welke goden er de plak willen zwaaien.

't Probleem zit 'm in mensen die dat niet toelaten en door middel van visuele acties en aansporing dat benadrukken.

Laatst gewijzigd door maddox : 11 januari 2012 om 21:26.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2012, 21:36   #1028
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Toon jij eerst eens 'concreet' aan waar 'concreet' staat dat JIJ beweert dat 'die Afghaanse zelf voor haar marteling en boerka gekozen heeft' lulijzer!

Hier ging 't dus om, om deze post waar je nu al bladzijden lang over lult. wáár staat dat JIJ dat beweert, letterlijk?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elbow Bekijk bericht
Dat zal ze nooit doen. In hysterische razernij uitbarsten omwille van neptieten of spaghettibandjes, dat wel. Maar de haatbaarden op hun intolerantie en vrouwendrukking wijzen, ho maar. Die afgaanse heeft zelf voor haar marteling en boerka gekozen hoor!
Ik lees dat je in hysterische razernij uitbarst omwille van neptieten & spaghettibandjes, en dat je 't lef niet hebt, nooit gehad ook, om mohamedaanse haatbaarden op hun intolerantie en vrouwenonderdrukking te wijzen! Dat, beste sjok, �*s 'n feit en géén leugens, je windt je op over; neptieten, spaghettibandjes, hoge hakken, mantelpakjes etc...maar geen onvertogen woord komt er over je lippen ivm de intolerantie van mohamedanerij, noch over d�*t soort vrouwenonderdrukking.

Achter 'ho maar' komt 'n punt.
Nieuwe zin; "Die afgaanse heeft zelf voor haar marteling en boerka gekozen hoor!" is 'n toevoeging van de schrijver als bedenking, als voorbeeld, maar wordt niet aan jou letterlijk toegeschreven. Er staat NIET; "artisjok vindt dat die Afghaanse zelf voor haar marteling en boerka gekozen heeft."
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2012, 21:47   #1029
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Komkom, je weet best dat je soms vragen stelt waar iemand niet durft, wil of kan op antwoorden.
Que ? Stond je sarcasmemodus soms nog aan toen je dit schreef ?

Ik veronderstel dat de meeste forummers een meerderjarige leeftijd hebben en intellectueel beslagen genoeg zijn, om een onderbouwde mening te formuleren en desgewenst de argumenten van andere debaters te kunnen weerleggen, over een of ander onderwerp ter zake.

Als blijkt dat sommigen dat dan niet durven,willen of kunnen, dan heb ik het gevoel dat:

a) deze niet-durvers/willers/kunners, de intellectuele meerderjarigheid nog niet echt bereikt hebben.
Deze opvallende lancune in de feitelijke argumentatie, wordt dan nog eens extra benadrukt in de karnavaleske keur van hun onnavolgbare trolgedrag.

Of b) Ze weten maar al te goed dat hun 'anti-racistische' standpunt een utopisch ideaal is en in een diepgaande discussie daarover, steevast het loodje moeten leggen.
Verdraaiingen, leugens, vervalsingen, fify's en andere vormen van getrol, worden dan bovengehaald en door deze 'progressieven' als een hoogstaande vorm van argumenteren beschouwd.

Intellectueel én gevoelsmatig verwerpelijk is dat en mag dan ook aan de kaak gesteld worden.

En daarbij, zo ne kwaaie bennekik ni zenne, I'm mr. Niceguy himself, maar ik hou wel van duidelijkheid, al is dat voor sommigen niet altijd zo wenselijk als ze wel zouden willen.
Mss moet ik dan in 't vervolg maar 's in de zinsbouw van een 5-jarige quoten, om vooral de langgeteende meerderjarigen niet al te zwaar op de gevoelige-anti-facistische-teentjes te tokkelen. En dan nog...
Oud 11 januari 2012, 21:58   #1030
artisjok
Banneling

Standaard

Het is bijna 10 uur.
Het gebruikelijke 10-uur-niveau is al gearriveerd.
Oud 11 januari 2012, 21:59   #1031
Diego Raga

Standaard

At your service madame A.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 11 januari 2012 om 22:00.
Oud 11 januari 2012, 22:04   #1032
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Que ? Stond je sarcasmemodus soms nog aan toen je dit schreef ?
Staat die ooit af?

Citaat:
Ik veronderstel dat de meeste forummers een meerderjarige leeftijd hebben
So far so good.
Citaat:
en intellectueel beslagen genoeg zijn, om een onderbouwde mening te formuleren en desgewenst de argumenten van andere debaters te kunnen weerleggen, over een of ander onderwerp ter zake.
Ik bewonder uw optimisme.
Citaat:
Of b) Ze weten maar al te goed dat hun 'anti-racistische' standpunt een utopisch ideaal is en in een diepgaande discussie daarover, steevast het loodje moeten leggen.
Dat verklaart het zedig zwijgen op sommige vragen.

Citaat:
Verdraaiingen, leugens, vervalsingen, fify's en andere vormen van getrol, worden dan bovengehaald en door deze 'progressieven' als een hoogstaande vorm van argumenteren beschouwd.
Ze zijn zo verdraagzaam, meneer.

Citaat:
Intellectueel én gevoelsmatig verwerpelijk is dat en mag dan ook aan de kaak gesteld worden.
Dan gooien ze je op hun negeerlijst.
En die nederlaag melden ze bovendien met een soort misplaatste trots van iemand die zijn bekakte broek toont.
Oud 11 januari 2012, 22:14   #1033
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Staat die ooit af?

So far so good.
Ik bewonder uw optimisme.
Dat verklaart het zedig zwijgen op sommige vragen.

Ze zijn zo verdraagzaam, meneer.

Dan gooien ze je op hun negeerlijst.
En die nederlaag melden ze bovendien met een soort misplaatste trots van iemand die zijn bekakte broek toont.
Betrokkenen zijn blijkbaar de pamperfase nog niet ontgroeid, wat veel van hun multi-bullshit verklaart.
Oud 11 januari 2012, 22:17   #1034
Schelfie
Minister-President

Schelfie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Irritant, hé. als mensen dezelfde technieken als jij gaan gebruiken...
Oud 11 januari 2012, 22:52   #1035
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Liefst niet zeg.
Het idee alleen al.

Laatst gewijzigd door filosoof : 11 januari 2012 om 22:53.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2012, 23:03   #1036
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht

Mooi om zien
Oud 11 januari 2012, 23:13   #1037
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Ik lees dat je in hysterische razernij uitbarst omwille van neptieten & spaghettibandjes, en dat je 't lef niet hebt, nooit gehad ook, om mohamedaanse haatbaarden op hun intolerantie en vrouwenonderdrukking te wijzen! Dat, beste sjok, �*s 'n feit en géén leugens, je windt je op over; neptieten, spaghettibandjes, hoge hakken, mantelpakjes etc...maar geen onvertogen woord komt er over je lippen ivm de intolerantie van mohamedanerij, noch over d�*t soort vrouwenonderdrukking.
Mooi samengevat.
Vreselijk dat ze Marie nu gaat blijven stalken om een uitspraak die ik ironisch formuleerde om de draak te steken met Artisjoks hardnekkig negationisme ivm de dwang/groepsdruk/ religieuze hersenspoeling die het dragen van de hoofddoek voorafgaat terwijl ze 'hoge hakken' aan dwang toeschrijft.
Ik had haar evengoed de Oscar van de hypocrisie kunnen uitreiken.
Elbow is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2012, 23:19   #1038
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sayira Bekijk bericht
Goede vraag, ik draag hem uit overtuiging. Uit vrije wil, mij zussen dragen er geen. Dus je moet ook niet gaan denken dat mijn ouders dit me vroeger hebben verplicht.

Waarom dragen christelijken een kruisje om hun nek? Waarom zijn alle belgen gedoopt?
Welke overtuiging? En wie heeft u overtuigd?
Oud 11 januari 2012, 23:26   #1039
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elbow Bekijk bericht
Welke overtuiging?
Een obscurantistische, achterhaalde religieuze overtuiging uit een andere tijd en uit een andere streek. .

Citaat:
En wie heeft u overtuigd?
Iemand van het eigen volk, die goed doormept.
Oud 11 januari 2012, 23:41   #1040
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
L'islamisme radical menace la Belgique

Rédaction en ligne

mardi 10 janvier 2012, 08:29

L'islamisme radical demeure une menace importante, tant de violence que d'entraves �* l'intégration des populations d'origine musulmane. Cet islamisme nourrit également l'autre menace radicale, celle de l'extrême droite.

Le rapport annuel de la Sûreté de l'Etat déduit de ses activités de surveillance intérieure 2010 le constat que l'islamisme radical prospère et entend bien conforter son implantation dans la société belge. La Sûreté pointe particulièrement du doigt le mouvement salafiste, qui récuse le fonctionnement et l'existence de nos institutions démocratiques.

Il relève son influence dommageable sur l'intégration des populations d'origine musulmane en Belgique. Il constate – et c'est l�* sans doute une question qui est lancée aux politiques – que plusieurs dizaines de prédicateurs salafistes venus des quatre coins du monde sont venus déverser en 2010 leurs paroles haineuses et extrémistes dans les communautés musulmanes établies en Belgique.

Ce rapport relève aussi la montée en puissance de l'organisation islamiste extrémiste Sharia4Belgium dont les militants se sont encore signalés en 2011 en promettant de ranger la Belgique �* leurs convictions, posant effrontément devant le Palais Royal de Laeken ou l'Atomium dans des vidéos diffusées sur l'internet.

La Sûreté relève aussi que cet islamisme radical nourrit l'autre menace qui pèse sur la Belgique : celle de l'extrême droite, certes moins préoccupante, mais qui puise dans le développement toléré de l'islamisme le plus intolérant les arguments de ses discours, fondés essentiellement sur « l'islamisation de notre société ».

A lire les analystes de la Sûreté, l'extrême droite et les islamistes radicaux auraient partie liée. Ce rapport 2010 est conçu comme un tableau de bord pour le monde politique. A lui d'en tirer les conclusions.
Uit Le Soir van eergisteren. Het radicaal islamisme bedreigt België. De journalist is nog ene van de ziekelijk politiek correcte soort want hij betrekt er onmiddellijk extreem-rechts bij. Ik vraag me altijd af wie de media met extreem-rechts bedoelt. Het VB? Vind ik geen extreem-rechtse partij, wel een partij met een extreem duidelijk standpunt over migratie, en daar is niets mis mee. Tal van landen zijn extreem duidelijk in hun migratiebeleid en die kwalificeert men niet als extreem-rechts.
Ik vind het een beetje ziekelijk om extreem-rechts in één adem te noemen met islam en islamisme. De laatste terroriseert in alle betekenissen van het woord, intimideert, verdwaast op grote schaal en is gewelddadig. Als 'extreem-recht's haalt men het vermelden van de islamisering van de maatschappij aan. Wat is er mis met die vaststelling te doen? Waarom kunnen de linkse media niet verdragen dat die vaststelling gemaakt wordt? Een rondritje in Molenbeek kan veel duidelijk maken? Schamen ze zich soms dat ze doen alsof er niets aan de hand is? En als er een verwestering vastgesteld wordt, is dat dan ook extreem-rechts ?
Ondertussen gaan de salafisten hun gang , is het hoofddoekfundamentalisme duidelijk merkbaar in het straatbeeld en is Brussel op een paar decennia tijd herschapen in een moslimstad. Elders noemen ze dat culturele genocide. Ik beschouw de media evenals de artisjokskes van deze wereld medeplichtig aan die verderfelijke evolutie.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be