![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#301 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik mag als niet moslim zelfs geen gebruikt maken van die slachtvloer. Stel U voor dat ik mijn tam everzwijn wil slachten in eerbetoon voor mijn onzichtbaar vriendje op die slachtvloer....
|
|
|
|
#302 | ||
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#303 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Neen, ik ben creatief in mijn oplossingen, ik daag niemand uit, en maak er geen publiek schandaal van.
Citaat:
Aanbid Allah , en val niet onder de voedselveiligheidswetgeving...
|
|
|
|
#304 | |
|
Banneling
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=216 |
|
|
|
|
|
|
#305 | ||
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
Iedereen heeft recht om vriend te blijven met zijn vrienden zelfs en vooral wanneer zijn vrienden hem nodig hebben. Maar niet iedereen doet dat. Iedereen denkt anders. Je vrienden, als ze echte vrienden zijn, moet je kunnen 'stelen' van hun vrienden. En als hun vrienden hen niet missen, dan verliezen ze hen en jij vindt meer vrienden. Niks is gelijk voor iedereen. Citaat:
Laatst gewijzigd door eLife : 18 januari 2012 om 10:10. |
||
|
|
|
|
|
#306 | |
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
Wat zijn die stappen? |
|
|
|
|
|
|
#307 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het is Elio di Supo die Gothic verbind met vampieren-aanhangen. Gothic is bij mijn weten oorspronkelijk een muziek-stroming. Lees wat goth's zelf vertellen waar gothic voor staat. http://www.gothic-nederland.nl/wat%20is%20gothic2.htm En probeer dan maar eens te bepalen, a.d.h.v. gothic-kledij, welke ideeën, idealen, levensovertuiging, normen en waarden die goth aanhangt. |
|
|
|
|
|
|
#308 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Voor iedereen gelden de wetten op de voedselveiligheid gelijk. |
|
|
|
|
|
|
#309 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik zou zo'n topic niet aanbevelen als informatiebron. |
|
|
|
|
|
|
#310 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Of de iets minder officiele slachtafvalcontainers? En natuurlijk het schot voor open doel. Hoe ligt de verhouding tussen gecontroleerde en in gebreke gestelde horeca bedrijven in % tussen "allochtone en autochtone" situaties.
|
|
|
|
#311 | ||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
En ja, het is vrij duidelijk waar die personen zo al voor staan inzake levensbeschouwing of idealen. Maar ga gerust je gang om te twijfelen aan de levensbeschouwing van een orthodoxe jood of een islamist of een amish of wat dan ook. Citaat:
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 18 januari 2012 om 10:28. |
||
|
|
|
|
|
#312 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Jij weet het blijkbaar wel. Graag cijfers met bron en link. |
||
|
|
|
|
|
#313 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#314 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Uit een enquete blijkt dat slecht 32% van de bevraagde moslims denkt dat een dier onverdoofd moet geslacht worden. http://www.slideshare.net/Dierenrech...estijn-8327567 |
|
|
|
|
|
|
#315 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
En dan? Verandert dat soms iets aan hun gemeenschappelijk uitgangspunt? Ik heb nog nooit van een islamist gehoord die niet in Allah gelooft. Jij wel soms? Punt is dat je van diegenen die ik heb opgenoemd wel degelijk aan uiterlijke kentekenen en/of kledij kunt zien tot welke stroming die iemand behoort.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 18 januari 2012 om 10:45. |
|
|
|
|
|
|
#316 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Slechts 32% meent dat enkel het onverdoofd slachten van een dier het vlees halal maakt...dat is iets heel anders... Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#317 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Je deelt immers alle mensen die in Allah geloven in in de groep van islamisten, op bais van dit criterium. Maar daarmee weet jij niet welke ideeën ze hebben, welke idealen, welke normen en waarden,... Citaat:
Je reageerde hier op : Kan jij zien aan hun kledij met wat iemand dweept? En of ze daar te ver in gaan.http://forum.politics.be/showthread....66#post5939166 |
||
|
|
|
|
|
#318 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar daarmee weet jij niet welke ideeën ze hebben, welke idealen, welke normen en waarden,... Of hoe extremisten toch veel gemeenschappelijk schijnen te hebben.. |
|
|
|
|
|
|
#319 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Niets te "enkel". Citaat: