![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#2081 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#2082 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2083 |
|
Banneling
|
Ik val steil achterover van de steun die racistische, homofobe, xenofobe, vrouwonderdrukkende, dieronvriendelijke religieuze voorschriften, principes en gebruiken uit de islam krijgen van PVDA'ers als artisjok.
|
|
|
|
|
|
#2084 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#2085 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Hoe je die twee met elkaar kunt verzoenen is mij een raadsel.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 18 januari 2012 om 18:48. |
|
|
|
|
|
|
#2086 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dat zal de haatbaarden als muziek in de oren klinken. De haatbaarden in islamlanden wenden het recht op zelfonderdrukking van verpakte moslima's in het Westen dan ook aan om lokaal de vrouwen verder te blijven dwingen zich af te dekken. Of hoe valse 'antiracisten' in de praktijk handlanger zijn van onderdrukkers. |
|
|
|
|
|
|
#2087 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Een vooroordeel is een mening die niet op feiten gebaseerd is. Voltaire definieerde een vooroordeel als een mening zonder oordeel. Pas de tweede betekenis is zoals u zegt. Vooroordeel Derde betekenis : ongegronde mening Vierde betekenis : een oordeel over een persoon of groep met verzonnen informatie of zonder voldoende informatie over die persoon of groep. Het is een ongegronde mening. Vijfde betekenis : een mening die berust op een niet bewezen andere mening. U zit er weer eens volledig naast. Overigens, heb ik ergens geschreven dat A. niets over het katholicisme weet?
|
|
|
|
#2088 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#2089 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Wens jij nog te discussiëren of ga je voor een taalspelletje? Want wat je hier schrijft doet niets af van mijn betoog. Iemand die katholiek is opgevoed, weet toch een en ander af van de katholieke kerk en het katholicisme. Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#2090 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2091 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#2092 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Religie is niet bedoeld voor de meest intelligente onder de menscheit. |
|
|
|
|
|
|
#2093 |
|
Banneling
|
Er zijn er anders die hoge hakken en een maatpak een beknellend kledingvoorschrift vinden..u ook ?
|
|
|
|
|
|
#2094 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Ik had het over A. en u schrijft: Iemand die katholiek is opgevoed, weet toch een en ander af van de katholieke kerk en het katholicisme.Inderdaad, A. zal zeker één en ander afweten van het katholicisme, heb ik dat ooit ontkend? Tja, en waarom iemand wraakgevoelens koestert? Een beetje meelopen met de tijdsgeest, vrees ik, alhoewel ik het niet zeker kan weten. Ik denk niet dat A. er behoefte aan heeft zijn diepste zieleroerselen voor mij bloot te leggen. Maar uit de manier waarop hij over het katholicisme (en het christendom in het algemeen) schrijft, is heel goed op te maken dat hij niet onpartijdig kan spreken over deze godsdienst. Dat hij heel graag herhaalt dat hij een onpartijdige atheïst is die zichzelf verheven ziet boven anderen, moet u toch ook al opgevallen zijn. En dat is voor mij koketteren of te pronk lopen met zijn atheïsme.
|
|
|
|
#2095 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#2096 |
|
Banneling
|
Wat een uniek exemplaar van een kronkel. Die jongeren willen juist de hoofddoek opleggen. Als men de hoofddoek toelaat speelt men hen in de kaart en krijgen ze de indruk dat hun sexistische denkwijze de enig juiste is.
|
|
|
|
|
|
#2097 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En dat ze gewonnen hebben! Want hun macho-zijn wordt nog maar eens gevoed als ze gelijk krijgen en dan wordt hun haantjesgedrag steeds erger.
|
|
|
#2098 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#2099 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#2100 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
jullie willen die jongeren jullie waarden opleggen ik zie niet in waarom jullie je waarden wel moet opleggen
|
|