![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#2221 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik geef voorkeur aan bescherming van vrouwen die verplicht worden ze te dragen en u vindt het belangrijker dat men ten alle tijde een hoofddoek mag dragen. We zijn dus beiden bezig met de ene te beschermen en de andere een recht te ontzeggen. Wie van ons heeft er dan het meeste gelijk? |
|
|
|
|
|
|
#2222 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#2223 | |||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
“Zijn moslims die de racistisch/discriminerende teksten van de koran onderschrijven, dan ook geen racisten ?” Waarop jij antwoordde: Ja http://forum.politics.be/showthread....&page=108#2147 Waarop ik dan weer repliceerde: “Mooi, daar zijn we het eens dat moslims racisten zijn, gezien ze allen de racistisch/discriminerende teksten van de koran onderschrijven.” En dan kom jij af met een dooddoener van ‘stropop’ ? Weet jij eigenlijk nog wel wat je zelf schrijft ? Citaat:
“Zijn niet-moslims die de racistisch/discriminerende teksten van de koran onderschrijven en/of niet openlijk afkeuren, dan ook geen racisten ?” In navolging van mijn eerdere vaststelling hierboven, zijt ge dus wel racistisch bezig, al hebt ge dat blijkbaar niet door. Citaat:
Kunt ge dan eens linken waar jou antwoord staat ? |
|||
|
|
|
|
|
#2224 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik vind dat dergelijke vrouwen uit de ouderllijke macht moeten gezet worden. Zo'n zwart spook tenu is een vorm van kindermishandeling. Natuurlijk zien die kinderen, hoe jong ook, wat een freak hun moeder is. Die kinderen schamen zich dood om het gedrag van hun moeder. Die kinderen moeten beschermd worden tegen het religieus fanatisme van hun ouders. |
|
|
|
|
|
|
#2225 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2226 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#2227 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#2228 | |||
|
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik ben van mening, laat de mensen het recht te dragen wat ze willen en probeer door onderwijs, informatiecampagnes en straffen er voor te zorgen dat het probleem rond het verplicht dragen opgelost wordt. Kort gezegd, straf de overtreders, niet de slachtoffers.
|
|
|
|
#2229 |
|
Banneling
|
Dan moeten we het kruisteken ook verbieden, aangezien dit als symbool van de katholiek kerk een symbool is die de gelijkwaardigheid van man en vrouw aantasten
|
|
|
|
|
|
#2230 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Alboreto
Noem het zoals je wilt maar mij is het verschil tussen "eigen volk eerst" en "eigen volk alleen" net iets te groot om van paralellen te spreken. Laatst gewijzigd door Bobke : 19 januari 2012 om 20:11. |
|
|
|
|
|
#2231 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Met een verbod los je dat niet op. Integendeel, je houdt er dezelfde mentaliteit die die mannen hanteren, op na. |
|
|
|
|
|
|
#2232 | |||||
|
|
Citaat:
Een perfect voorbeeld van een stropop dus. Of als ge liever leugen hoort, wil ik u wel een leugenaar noemen. Waar uw redenering faalt is dat ge denkt dat alle moslims de achterhaalde passages in de koran onderschrijven. En uit ervaring weet ik dat dat niet zo is. Het is net zoals zeggen dat alle katholieken seksisten zijn omdat de kerk geen vrouwen toe laat als priester. Citaat:
Tenzij ge problemen hebt met uw korte termijn geheugen, dan moet ge dat zeggen en dan gooi ik er wel een copy-paste tussen zodat ge het nog eens kunt lezen. Ah, dus toch problemen het uw geheugen. Hier dus: Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#2233 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Die gelijkwaardigheid is er nooit in alle hoofden geweest en zal nooit in alle hoofden voorkomen. |
|
|
|
|
|
|
#2234 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#2235 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2236 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Er moet een duidelijke lijn getrokken worden. Aanpassen of oprotten. |
|
|
|
|
|
|
#2237 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik begrijp hier niet goed wat u bedoelt. Of gaat het weer om het feit dat er geen vrouwelijke priesters zijn? Zijn er eigenlijk vrouwelijke imams?
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 19 januari 2012 om 20:28. |
|
|
|
|
|
#2238 |
|
Banneling
|
Aangezien de katholieke kerk de vrouwen niet als gelijkwaardig behandelt en het kruisteken het symbool is voor de katholieke kerk; is het kruisteken een symbool die de gelijkwaardigheid van man en vrouw aantast.
|
|
|
|
|
|
#2239 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Hou toch op met die belachelijke zever en ga snel met je kont de lucht in. Het is weer tijd voor een verse hersenspoeling, allah roept je Laatst gewijzigd door Baka : 19 januari 2012 om 20:34. |
|
|
|
|
|
|
#2240 |
|
Banneling
|
Dat is het eerste dat ik er van hoor. Wat de islamofielen allemaal niet uitvinden om de islamitische antiverkrachtingsdoek te beschermen.
|
|
|
|