![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#2241 |
|
Banneling
|
Islamofiel kromredeneren heet dit. Vermoedelijk bestaat er in de psychiatrie ook een term voor deze mentale aandoening.
|
|
|
|
|
|
#2242 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Vrouwen misschien niet, maar kinderen in ieder geval wel.
|
|
|
#2243 |
|
Banneling
|
Nee Paulus houdt er niet dezelde mentaliteit als de moslimonderdrukkers op na, jij houdt er die mentaliteit op na. Jij wil dat de haatbaarden ongestoordd verder onderdrukken. Zij mogen niet gestopt worden volgens jou. Jij bent medeplichtig aan die dwingelandij. Paulus niet, die komt op voor onderdrukte moslima's.
|
|
|
|
|
|
#2244 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Vraag haar naar citaat en link als bewijs en na een keer of drie - vier zet ze je op haar negeerlijst (beweert ze althans). |
|
|
|
|
|
|
#2245 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#2246 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2247 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#2248 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#2249 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#2250 | ||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Een stropop is heel wat anders. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het kan u blijkbaar niet veel schelen dat u niet begrepen wordt? Citaat:
Ik zet het even op een rijtje voor uw geheugen. De vraag was niet: Je hebt over al deze dingen nu je politieke mening kunnen geven. Proficiat! Wil je nu eindelijk eens antwoorden op was wél gevraagd werd? nl: "Kun jij dan hier dan eens kijken, of er al dan niet racistische en/of discriminerende teksten in de koran staan ? http://www.ex-moslim.nl/ " U leest de tekst, toetst ze aan de definitie van racisme die u hanteert en vertelt ons of ze daaraan voldoet of niet. Simple like that. Paulus. |
||||||
|
|
|
|
|
#2251 | ||||||||||||||||||
|
|
Citaat:
Of kent gij soms moslims die openlijk die racistische soera’s afkeuren ? Ik dus ook niet, want dan zijn dat ex-moslims. Voor Sywen is kritiek op die soera's zelfs laster, dus kan je wel raden... Citaat:
En wat dat liegen betreft, daar zijt ge zelf al een paar keer op betrapt en niet alleen door Paulus maar ook door andere forummers, inslikken dus. Citaat:
Daar word nog in elke moskee volop uit geciteerd, ook de haatsoera’s. Dat niet alle moslims de racistisch-discriminerende passages uit de koran persoonlijk onderschrijven wil ik nog lichtjes geloven, maar daar zullen ze nooit publiekelijk voor uitkomen. De straffen op kritiek of afvalligheid zijn nl nét iets te zwaar om dragen en dat weet jij ook. Citaat:
Ik heb daar geen zaken mee. Ik spreek vanuit een atheïstische visie. De maatschappelijke invloed van de kerk is teruggedrongen tot de privésfeer, seculier, weet je wel, itt de islam. Ge gaat daar nogal vlotjes aan voorbij, vind ik. Citaat:
Citaat:
Een (te) grote moslimminderheid beseft dat dan blijkbaar niet en doen er wel een en ander mee... Citaat:
Citaat:
Citaat:
Enfin... Citaat:
En de minderheid christenen in moslimlanden kunnen daar ook van meespreken... Citaat:
Citaat:
Of ga je dat hedendaagse feit ook ontkennen ? Citaat:
Citaat:
Vertel eens, is er 1 moslimland waar jij als atheïst de rest van je leven zou willen wonen en werken ? Citaat:
Daaruit kan je ongetwijfeld ook 446 haatverzen tov niet-katholieken uit ophoesten. Citaat:
Zelfs als je morgen je dikste middelvinger opsteekt naar de paus, zul je geen gevolgen ondervinden, waar dan ook ter wereld. Doe dat eens met een willekeurige imam... Citaat:
En wat doen katholieken zoal hetzelfde tov 'zondaars' of afvalligen zoals moslims dat doen ? Hangen katholieken ook homo's op aan een kraan ? Stenigen katholieken ook vrouwen die 'verdacht' worden van overspel ? Steken katholieken ook ambassades in brand als er een cartoon over Christus verschijnt ? Discrimineren katholieken ook hun vrouwen zoals moslims dat doen ? Spreken pastoors ook fatwa's uit tov iedereen die het katholiscisme niet welgevallig is ? Blazen katholieken ook alle dagen bommen op bij markten, begrafenissen en trouwfeesten van andere katholieken ? Besnijden katholieken ook hun dochters ? Dit zou ik graag eens weten. Citaat:
Ik wil de mods geen extra werk geven. |
||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
#2252 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2253 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
link?
|
|
|
|
#2254 |
|
|
Net zoals de Moslims die ik ken me niet discrimineren.
En dat is de reden waarom ik weet dat jullie liegen op z'n minst grof overdrijven zodat jullie geloofwaardigheid over alles wat jullie hier vertellen al lang onder nul is gezakt, tenzij bij mensen die de intelligentie missen om door jullie dogma's te zien. Ja, hou uw verdere stropoppen maar voor u.
|
|
|
#2255 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#2256 | |
|
|
Citaat:
Moslims die de verouderde stukken in de werken niet openlijk afkeuren zijn immers geen racisten, net zomin als katholieken de verouderde stukken in de Bijbel niet openlijk afkeuren. Extremisten in alle kampen die de in onze tijd onaanvaardbare delen van gelijk welke ideologieën openbaar ondersteunen zijn inderdaad fout bezig.
|
|
|
|
#2257 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat telt hier niet. Er bestaat geen strekking, stroming, denominatie of wat dan ook binnnen de islam die de leer van Mohammed betreffende de discriminatie van anders- en niet-gelovigen afwijzen. En daarom kun jij daar een onmogelijk een linkje van geven. Uw boude beweringen raken kant noch wal. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#2258 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Jij en Artisjok echter hebben al lang bewezen dat het u meer te doen is om het verkondigen van uw politieke mening, dan wel een ernstige discussie te voeren volgens de regels van het spel.
Dat is één van de redens waarom jullie steevast bepaalde vragen uit de weg gaan. Een eerlijk antwoord daarop geven, zou immers juliie inconsequentie in de verf zetten, met jullie eigen woorden. Zielig en doorzichtig. Je mag je antwoord houden voor mijn part. Ik weet zo ook wel genoeg over je. Paulus. |
|
|
|
|
|
#2259 | |
|
|
Citaat:
Ik begrijp natuurlijk wel dat ge me niet gelooft, dat zal ook niet veranderen tot ge uw haatgevoelens eens opzij kunt zetten, maar dat neemt niets af van het feit dat IK weet dat mensen zoals Diego en Circe liegen of op z'n minst grof overdrijven. Ja, er zijn inderdaad extremisten, nee het zijn niet allemaal extremisten. Ja, er zijn criminelen, nee het zijn niet allemaal criminelen. Ja, er zijn haatbaarden, nee het zijn niet allemaal haatbaarden, meer zelfs, niet alle haatbaarden zijn moslims, er zitten er namelijk een aantal in dit haatforum
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 20 januari 2012 om 07:13. |
|
|
|
|
|
|
#2260 |
|
|
Ga eens voor de spiegel staan met het hand boven het hoofd en kijk eens wie er onder staat.
|