![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#501 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Er zijn inderdaad moslims die aan deze definitie voldoen, er zijn echter ook nog anderen die aan deze definitie voldoen. Dat soort groepsdenken komt vooral en meest voor in extremistische groepen. Net die groepen die de ander verwijten van onwil tot integratie. Laatst gewijzigd door artisjok : 20 januari 2012 om 16:47. |
|
|
|
|
|
|
#502 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#503 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Noem (nog maar eens) één of meerdere landen die wel gelukkig zijn met dat soort nieuwkomers in hun maatschappij? En "over welke groep heb je het..." is geen antwoord uiteraard. |
|
|
|
|
|
|
#504 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
... en er stond ook nog:
- "Ik wil op kosten van Belgeu leven en kinderen kwieken, zonder nor oem te zien, om Mercedes kopen, vaderland villa bouwen , nooit werreke wel hussele Iemand die van zijn 'trip' wil genieten is een toerist en die brengen geld mee." Dat je hier niets meer over te vertellen hebt spreekt boekdelen..." Laatst gewijzigd door andev : 20 januari 2012 om 17:07. |
|
|
|
|
|
#505 |
|
Lokaal Raadslid
|
|
|
|
|
|
|
#506 |
|
Lokaal Raadslid
|
Wat denk je van dat lijst, Artisjok? |
|
|
|
|
|
#507 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat die 5% zich door hun partner wil laten vervoegen is maar normaal. Dat al de rest gewoon mee komt profiteren en zich hier ongevraagd komt installeren is wat anders, nietwaar? Al een paar honderd keer gezegd, maar we blijven maar doen alsof we van niets weten. |
|
|
|
|
|
|
#508 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik betaal belastingen, ik steel niet, ... En toch onderga ik de gevolgen omdat anderen deze misdaden wel pleegden. Zij die "aan de definitie voldoen" hebben het dus 'verbrod' voor de 'brave' (sic) Moslims. Het vat is niet vol maar loopt over : WE WILLEN ZE NIET (MEER) Duidelijker kan toch niet dus stop met zagen over die 'ene zwaluw', het interesseert ons niet, we knallen hem uit de lucht met hagel. |
|
|
|
|
|
|
#509 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#510 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#511 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Er is nooit een groep waarvan alle leden exact hetzelfde zijn, doen en denken uiteraard. |
|
|
|
|
|
|
#512 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#513 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Hangt er van af wat wat je "profiteren" noemt. Naar hier komen om hier te werken, is dat ook profiteren? |
|
|
|
|
|
|
#514 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar geen nood. In plaats van die mensen terug naar huis te sturen, pleit ze voor positieve discriminatie, zodat de mensen die hier wonen dan thuis in de zetel mogen blijven zitten, en de nieuwkomers bejubeld mogen werken. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 20 januari 2012 om 18:50. |
|
|
|
|
|
|
#515 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#516 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
Welk percentage van de Vlamingen was het ook weer die toegaf al eens gestolen te hebben. Was dat om en bij de helft? Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door artisjok : 20 januari 2012 om 18:53. |
|||
|
|
|
|
|
#517 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Ik dacht dat daar geen cijfers voor waren? Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#518 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik dacht dat ik er van af was, dat je leugens neerschrijft over mijn mening; en nu is het weer van dat. Graag citaat met link om je beweringen aan te tonen. |
|
|
|
|
|
|
#519 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#520 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En tenslotte: hoeveel landen hebben sommigen doorlopen vooraleer ze tot hier geraken, toevallig??? Vooral diegenen die zogezegd weggaan omdat hun leven in gevaar is? |
|
|
|
|