![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#541 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
|
#542 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#543 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door artisjok : 21 januari 2012 om 15:20. |
|
|
|
|
|
|
#544 | |
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door eLife : 21 januari 2012 om 15:38. |
|
|
|
|
|
|
#545 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat zou je geweten hebben als je de OP had gelezen, wat ik sterk begin te betwijfelen....
|
|
|
|
|
#546 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dat zijn toch ook voorwaarden om te kunnen integreren. Er zijn hier zelfs forum-gebruikers die moeite hebben om te aanvaarden dat iemand een andere mening of idee heeft. Van "Democratie zal niet langer discriminerend zijn." begrijp ik niet wat je bedoelt. |
|
|
|
|
|
|
#547 | ||||
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
|
|
|
|
|
#548 | |||||
|
Banneling
|
Denk je dat daarvoor een efficiënt beleid kan bedacht en uitgevoerd worden.
Citaat:
Je kan kan via beleid niemand dwingen om een vreemdeling te aanvaarden als buur, en je kan geen enkele werkgever dwingen om ook vreemdelingen in dienst te nemen. Citaat:
Maar ik weet niet of het mogelijk is. Het beleid moet de geesten veranderen, om open te staan voor de vreemdelingen, om af te stappen van de vooroordelen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Of moet de democratie verbeterd worden. Daar ben ik wel voor te vinden. Maar dat is een andere discussie. |
|||||
|
|
|
|
|
#549 | |
|
Banneling
|
Citaat:
De Westerling wenst niets op te nemen of over te nemen van die cultuur, ook de beleidsmakers niet. Tenzij de couscous misschien, maar meer dan dat zeker niet. |
|
|
|
|
|
|
#550 | ||||||
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
Citaat:
Ik zal dat niet doen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
|
|
|
|
|
#551 |
|
Parlementslid
|
Gewoon een klein informatief vraagje tussendoor.
Kan er iemand van de multi-kulti mensen eens een paar sociologen aanraden die voorstander zijn van het multiculturalisme en zijn bijhorende samenleving? |
|
|
|
|
|
#552 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Vertel me, wat is de "groepsidentiteit, groepsreligie, en groepsideeën, groepsgebruiken, en wetten uit de eigen groep" van die zwarte Amerikanen uit de OP. Dat de zwarte Amerikanen in de onderste lagen van de maatschappij oververtegenwoordigd zijn, betwijfel ik niet. Maar ik dacht dat de uit Zuid-Amerika afkomstige Amerikanen ook oververtegenwoordigd zijn in die onderste lagen. De USA heeft een economisch systeem dat een onderste laag nodig heeft, een onderste laag produceert. Dan rijst de vraag, is er een segregatie tussen verschillende culturen naar afkomst/kleur of is die segregatie er eerder tussen verschillende socio-economische lagen. Naar het schijnt is armoede en kansarmoede erfelijk, zeker ook in België. |
|
|
|
|
|
|
#553 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het 'beleid' moet met zijn tengels uit onze geesten blijven.
|
|
|
|
|
#554 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
...maar wat verwacht je van 't marxistisch clubbeke!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
|
#555 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#556 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
||
|
|
|
|
|
#557 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#558 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Cultuurmarxisten zijn nog niet mee met die 'evolutie', tegen beter weten in blijven ze hopen...
|
|
|
|
|
|
|
#559 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#560 |
|
Banneling
|
Communisme, Marxisme zijn joodse uitvindingen.
|
|
|
|