![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#2641 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Waarom voelt u zich dan aangesproken ? Iets zegt me dat u alle mogelijke truken uit de kast haalt, om toch maar niet on-topic te hoeven antwoorden op: "Maar kun jij dan ook eens aantonen dat je enig niveau van diskuteren kan behalen en eens kijken of er al dan niet racistische en/of discriminerende teksten in de koran staan ? http://www.ex-moslim.nl/ En uw mening of moslims die die teksten onderschrijven dan ook racisten zijn ?" Mss toch maar eens proberen ? |
|
|
|
|
|
|
#2642 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Als ik zeg tegen mijn vrouw: ik beschouw u als gelijkwaardig, maar ik zal wel alles beslissen, dan ga ik zo rap buiten staan met mijn valies dat mijn hoofd er van zal draaien. ik hoor het al, ge zijt een sloef Laatst gewijzigd door Inno : 22 januari 2012 om 20:53. |
|
|
|
|
|
|
#2643 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het laat me Siberisch koud of je mij of een andere "antiracist" in gedachte had. http://forum.politics.be/showthread....26#post5855526 Het toont aan op welke manier jij "discussiëert". Iemand anders noemt dat dan nog "goed onderbouwde en confronterende reacties" Laatst gewijzigd door artisjok : 22 januari 2012 om 21:04. |
|
|
|
|
|
|
#2644 | |
|
|
Citaat:
Iets zegt me dat u alle mogelijke truken uit de kast haalt, om toch maar niet on-topic te hoeven antwoorden op: "Maar kun jij dan ook eens aantonen dat je enig niveau van diskuteren kan behalen en eens kijken of er al dan niet racistische en/of discriminerende teksten in de koran staan ? http://www.ex-moslim.nl/ En uw mening of moslims die die teksten onderschrijven dan ook racisten zijn ?" Mss toch maar eens proberen ? |
|
|
|
|
|
|
#2645 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik vertelde toen : "Je denkt toch niet dat ik op al je shit ga repliceren. Zeker na je hoogstaande posts van gisteren. Toon eerst aan dat je enig niveau van discussiëren kan behalen." En ik vertel dat nu nog altijd. http://forum.politics.be/showthread....02#post5845602 |
|
|
|
|
|
|
#2646 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#2647 | |
|
|
Citaat:
U staat voor het ganse forum zo blok als een aambeeld. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 22 januari 2012 om 21:27. |
|
|
|
|
|
|
#2648 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() Niet voor 't eerst en lang niet voor 't laatst! ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
|
#2649 |
|
Banneling
|
Die post is niet overtuigend, indien je op dezelfde manier verder post.
|
|
|
|
|
|
#2650 | |
|
|
Citaat:
"Maar kun jij dan ook eens aantonen dat je enig niveau van diskuteren kan behalen en eens kijken of er al dan niet racistische en/of discriminerende teksten in de koran staan ? http://www.ex-moslim.nl/ En uw mening of moslims die die teksten onderschrijven dan ook racisten zijn ?" Ben ik nu onbeleefd ? |
|
|
|
|
|
|
#2651 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maak je er anders vanaf net als Sywen deed, altijd handig, zeggen dat 't gewoon niet waar is, dat die teksten niet in de koran voorkomen en geschreven zijn door islamofoben om anti-islam-sentimenten op te wekken o.i.d..
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
|
#2652 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#2653 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#2654 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ongewild bevestigen A&A wat ik al wekenlang beweer. Ze willen geen eerlijke discussie voeren. Ze willen enkel hun politieke mening verkondigen. En dat is de reden waarom ze steevast confronterende vragen uit de weg gaan. Of je het nu beleefd vraagt of niet; of je nu zelfs uw verontschuldigingen voor eerdere kwetsende waarheden aanbiedt of niet,.... ... speelt daarbij geen enkele rol. Dit forum is een discussieforum en dient dus om te discuteren. Niet om discussies te sabotteren, zoals A&A nu al wekenlang doen. Daarom en daardoor zitten we ook nu weer vast en ligt de discussie lam. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#2655 | |
|
|
Citaat:
De angst van 'anti-racisten', om hierdoor aangevreten te worden in het 'eigen gelijk' moet overweldigend zijn. Arme dutskes... |
|
|
|
|
|
|
#2656 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#2657 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Jij ook.
Ze haalt inderdaad alle mogelijke truken uit de kast, om toch maar niet on-topic te hoeven antwoorden op: Paulus."Maar kun jij dan ook eens aantonen dat je enig niveau van diskuteren kan behalen en eens kijken of er al dan niet racistische en/of discriminerende teksten in de koran staan ? |
|
|
|
|
|
#2658 | |
|
|
Citaat:
Zo'n excuus komt niet echt geloofwaardig over.
|
|
|
|
#2659 | |
|
|
Citaat:
Iets wat ge hier al de hele tijd doet.
|
|