![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#2661 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#2662 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat komt ook niet geloofwaardig over. Net zo min als dit hier: http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=2629 Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#2663 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Uiteraard worden er ook conclusies getrokken, uit het feit dat dat antwoord maar niet komt. Dat is dan ook verdedigbaar. Maar op de man spelen omdat er een vraag gesteld wordt,... .... dat is minder eerbaar vrees ik. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#2664 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zeker gezien hun ijver waarmee ze andere teksten en zelfs medeforummers, zonder de minste problemen als "racistisch" weten te bestempelen. Maar o wee als het om teksten van hun moslimvriendjes gaat,... ... dan is er plots een klaarblijkelijk probleem. Dan blijkt dat ze niet met dezelfde ijver vragen beantwoorden als zij zelf van anderen verwachten. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 22 januari 2012 om 22:06. |
|
|
|
|
|
|
#2665 |
|
|
Paulus, terwijl Diego, SDX, Maddox en ik al de hele tijd proberen normaal te discussiëren probeert ge me constant te jennen en te beledigen.
Nu, doordat ik ken die trolltechnieken beter ken dan u raken ze mijn koude kleren niet, maar het maakt wel iedereen duidelijk dat het u hier niet om het onderwerp gaat, maar wel om te proberen mensen met een andere mening als die van u te doen zwijgen. En dat is minder eerbaar vrees ik.
|
|
|
#2666 |
|
|
Als ge stopt met doen waarvoor ge u excuseert misschien?
|
|
|
#2667 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
We zaten hier: http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=2607 Het feit dat het toen ontspoorde, kwam niet doordat ik je zat te jennen en te beledigen. Kijk maar: http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=2622 http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=2623 http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=2624 http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=2625 http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=2627 http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=2629 Ik laat het aan de meelezer om te oordelen wie hier normaal tracht te discuteren en wie hier jent en beledigt. Met bron+link zoals je ziet. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#2668 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Op dat gebied ben jij wel enkele maatjes groter, je hebt volmondig ja geantwoord op de vraag of degenen die die racistische, discriminerende teksten onderschrijven evenzeer racistisch en discriminerend zijn, evenzo geef je aan dat niet iedereen die teksten onderschrijft dat k�*n echter niet indien je jezelf moslim wil noemen, wèl is 't zo dat 't overgrote deel van de moslims deze teksten NIET in praktijk brengen, ook dat k�*n niet, pakweg zo'n anderhalf miljard mensen kùnnen nu eenmaal niet zò 'slecht' zijn - de dingen die daar 'bevolen' worden noem ik inslecht - maar wat wèl 'n probleem is èn feit; dat 'n kleine minderheid die die teksten wèl in praktijk brengt, hun daden nooit, maar dan ook nooit openlijk afgekeurd zullen worden (door de zogenaamd gematigden) eens ze 'n bepaald % v.d. bevolking uitmaken, dat zie je in èlk land waar 'n zeker percentage bereikt is. Hoe hoger 't percentage/de aantallen, hoe groter de radicalisering...en de meerderheid zwijgt...uit angst, die angst zit er (nog steeds) goed ingebakken, vergis je niet in islam als 'religie als 'n andere'!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
Laatst gewijzigd door SDX : 22 januari 2012 om 22:33. |
|
|
|
|
|
|
#2669 | |
|
|
Citaat:
Ik zit op vele fora enkelen ervan als mod, enkele als beheerder. Ik ken het soort typetjes zoals gij die het plezant vinden de discussie constant te verstoren met stropoppen, leugens en antwoorden zoals 'blij dat ge het eindelijk toegeeft' op zaken die al weken daarvoor duidelijk waren. Als mod catalogeren we dat als trol en op menig forum waar ik zit waart ge daar al lang voor geband. Maar doe rustig verder met uw 'eerlijke discussietechnieken', en zie door hoevelen ge nog au serieux genomen wordt. (en nu volgt een 'ziet ge wel dat ge blok staat' of zo iets)
|
|
|
|
#2670 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wie postings van een maand geleden naar boven brengt om te bewijzen dat er beledigt werd en dat als reden aanvoert om vandaag niet te hoeven antwoorden, zelfs nadat er uitvoerig geëxcuseerd werd daardoor,... ... die is gewoon alles uit de kast aan het halen om maar niet te hoeven antwoorden. Waarom reageerde ze dan wel eerder op Diego? Komaan zeg... dit is toch niet ernstig meer. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#2671 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laten we dus maar in het midden laten wie hier trolt. Ik noteer dat jij en niet ik, niet verder wil doen waar we gebleven waren toen u weer eens begon te trollen. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 22 januari 2012 om 22:40. |
|
|
|
|
|
|
#2672 | ||||
|
|
Ik vrees het ook.
Citaat:
Iemand die denkt dat in hun plaats te moeten doen staat op zo'n hoog schavotje van moraliteit dat die wel duizelig moet worden van de ijle lucht. Citaat:
Ik heb het dan ook al ettelijke keren gezegd dat de extremisten moeten aangepakt worden. Citaat:
Citaat:
De mensen die de boeien willen doorbreken kunnen onze hulp gebruiken en als we onze pijlen correct richten, met name op de extremisten, dan kunnen we hen zelfs misschien helpen. Denkt ge niet?
|
|
|
|
#2673 | |
|
|
Citaat:
Dit stelselmatig negeren getuigt van slechte wil. Jij hebt nog tenminste gereageerd op mijn vraag: "Maar kun jij dan ook eens aantonen dat je enig niveau van diskuteren kan behalen en eens kijken of er al dan niet racistische en/of discriminerende teksten in de koran staan ? http://www.ex-moslim.nl/ En uw mening of moslims die die teksten onderschrijven dan ook racisten zijn ?" Respect daarvoor en dat méén ik. Mss moet Artisjok dan ook maar eens stoppen met haar afleidingsmaneuvers en een keertje haar ruimdenkendheid aanspreken, zodat we weer kunnen overgaan tot het onderwerp van deze draad. |
|
|
|
|
|
|
#2674 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Bij mij heeft Paulus z'n geloofwaardigheid lang niet verloren, maar vind wel (sorry Paulus), dat hij veel te lang blijft doorgaan op 1 onderwerp, 1 vraag, 1 item, terwijl hij (de meesten hier) al lang weten dat er geen eenduidig antwoord z�*l komen, ooit, van bepaalde mensen, indien zo, laat de kwestie rusten en trek je conclusies, iedereen die kan lezen heeft die conclusies m.i. reeds lang getrokken.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
|
#2675 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#2676 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik kan me net zo goed moslim gaan noemen. Maar daarom ben ik het nog niet. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 22 januari 2012 om 22:44. |
|
|
|
|
|
|
#2677 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#2678 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Probleem ligt bij de ideologie, de koran zèlf, die geldt voor �*lle tijden, onveranderlijk 't woord van hùn god, geen letter mag of kan veranderd worden, er is geen plaats voor verlichting. Mohamed is 't zegel der profeten, de laatste, allerlaatste! Er is maar 1 manier; religieus juk van je afgooien, achter je laten, de ideologie de plaats geven die ze verdient, de annalen van de geschiedenis. Laat dat nu iets zijn dat velen niet durven, daarvoor is de groepsdruk te groot, vooral in islamitische landen...of dacht jij dat er daar geen atheisten e.d. voorkwamen, dat die mensen daarginds allemaal, zonder uitzondering in die sprookjes geloven, probleem is dat ze er daar niet openlijk voor durven of kunnen uitkomen op straffe van...ook in onze landen waar 't aantal steeds groeit wordt die druk steeds groter...
|
|
|
|
|
|
|
#2679 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
'n Antwoord zal je toch niet krijgen, wel 'n hoop gekronkel en naast de kwestie nietszeggerij, ze negert je omdat je niet beleefd was, maar toch blijft ze je steeds antwoorden dat ze niet wil antwoorden. 'n eenduidig antwoord krijgt ze niet eens uit haar toetsenbord geperst, de lettertjes zijn waarschijnlijk zo geprogrammeerd dat ze niet in die volgorde naast elkaar willen staan. Onderhand is 't wèl duidelijk dat 't sop de kool niet waard is en zoals ik eerder schreef, iedereen die kan lezen, kan zijn/haar conclusies trekken!
|
|
|
|
|
|
|
#2680 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat: