![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#2741 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Beeldspraak, een oud sprookje. Doen moslims dat ? En waar roept de bijbel OP tot vermoorden van ongelovigen? |
|
|
|
|
|
|
#2742 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
geef mij 1 enkele hedendaagse oorlog die werd gestreden uitsluitend omwille van de jihad. allé, ik wil wel nog toegeeflijk zijn, in de laatste 50 jaar.
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 23 januari 2012 om 01:42. |
|
|
|
|
|
|
#2743 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De burgeroorlog in Somalie. De genocides in Nigeria. En dan gaat U nu aanhalen waarom het niet uitsluitend religieze debielen zijn die de "gewelddadigheden" in gang houden. Ik besef maar al te goed dat geen enkele oorlog "uitsluitend" voor reden X of Y gevoerd word. Maar da's eenzelfde vraagstelling als deze : "slaat U uw vrouw minder dan vroeger".
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 23 januari 2012 om 01:45. |
|
|
|
|
|
|
#2744 |
|
Minister-President
|
zegt hongersnood u iets? weet je wel, proberen om eten te krijgen, kan economische redenen nog duidelijker zijn?
|
|
|
#2745 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Somalië. Hongersnood... een land waarin voedselhulp tegengehouden word door Islamistische milities... waarin niet moslims verdreven worden van de vruchtbare gebieden... Tof he. Nigeria, Islamistische milities tegen animistische groepen, met een geutje christenen, en dat allemaal omdat hun leiders niet accepteren dat westerse firma's en de "lokale overheid" de hoofdmoot van de oliewinsten in hun zakken steken.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 23 januari 2012 om 01:48. |
|
|
|
|
|
|
#2746 | ||
|
Minister-President
|
Citaat:
en nigeria? de geweldadigheden waren juist in gang gestoken door de christelijke Igbo's nota bene Citaat:
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 23 januari 2012 om 01:56. |
||
|
|
|
|
|
#2747 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En dat een hongersnoodje een geschenk van Allah is, gaan ze niet afwijzen. Ik stel voor dat U het concept "5de colonne" eens opzoekt. Citaat:
Het gaat gewoon over de instelling van de leiders van de verschillende groepen die de westerse devizen en middelen voor eigen verheerlijking willen gebruiken, en dat een "wij of zij" systeem in combinatie met "recht van de sterkste" daar nu heerst. Weerom een geschenk van Allah nietwaar.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 23 januari 2012 om 02:13. |
||
|
|
|
|
|
#2748 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#2749 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Een beetje in de zin van "al wat ge zegt van mij zijde zelve". |
|
|
|
|
|
|
#2750 | |||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Natuurlijk hebben alle religies ook goede punten. Zolang ge echter de fouten blijft ontkennen is er geen beterschap in zicht. |
|||||
|
|
|
|
|
#2751 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#2752 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2753 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#2754 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Ik heb het ook al een paar keer gezegd. Als iemand serieus wil genomen worden als discussiepartner, dan moet die toch een minimum aan respect tonen voor zijn discussiepartners. Als iemand constant aan het trollen is zoals Paulus bv, dan antwoord ik persoonlijk ook niet op zijn vragen. Ik was eerst ook niet van plan op uw vragen te antwoorden gezien ge ze op een lompe en onbeschofte manier stelde. Ik ben geen hond waar ge 'LIG' tegen zegt en die effectief gaat liggen. Begrijpt ge? Pas uw stijl van discussiëren aan en ge zult zien dat ook Artisjok uw vragen zal beantwoorden.
|
|
|
|
#2755 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Hij weigert Kains offer wel met een reden, hij ziet het hart van Kain. Hij ziet een jaloerse luierik. Wat je zegt over Noah. Je zegt zelf er zullen in de maatschappij naast de slechte ook goede zijn. Natuurlijk, dat was het gezin van Noah Israel bezig toch heel dat land niet? dus hebben ze die ook niet allemaal opgeruimd. De verbonden die Hij maakt zijn niet met willekeurige individuen, maar met mensen die een goed hart hebben. Nog iets? |
|
|
|
|
|
|
#2756 | ||
|
|
Citaat:
Dat ik het op dat vlak met jullie eens was heb ik weken geleden al geschreven, juist is juist. Citaat:
|
|
|
|
#2757 |
|
|
Maar het is wel onze taak hen te beledigen, te schofferen, te pesten, te verbieden, enz ...?
|
|
|
#2758 |
|
|
Mochten ik tegen tegen jullie zo discussiëren als jullie tegen haar zouden jullie ook niet geneigd zijn te antwoorden.
|
|
|
#2759 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Helaas zijn ze niet identiek. |
|
|
|
|
|
|
#2760 | |
|
|
Citaat:
QED
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 23 januari 2012 om 07:05. |
|
|
|
|