Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 28 januari 2012, 10:03   #13721
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Onzin, jongeren drinken zich ladderzat in de periode dat ze op stap gaan. Ik zie geen jongeren met de fysieke aftakelingen als een heroine verslaafde.

Die heb je laten vallen omdat het flauwe zever is. Een apotheek verkoopt medicijnen op voorschrift met producten in die na jaren lange studie helpen tegen bepaalde fysieke kwalen. Als jij dat vergelijkt met een drugsdealer die producten verkoopt die op geen enkel manier positieve reactie hebben op de persoon die ze neemt, dan ben je zoals gewoonlijk weer gewoon wat aan het onzin spuien.
De Trol is vooral bezig de draad offtopic te sturen met haar drugscampagnes.
Elbow is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2012, 10:04   #13722
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Die heb ik laten vallen omdat ik niet genoeg af weet van de producten die men in medicijnen.
Ik zou moeten opzoeken wat voor product codeïne is die men in sommige hoestsiropen mengt.
Ik zou moeten opzoeken welke middelen er precies in slaap- en kalmeermiddelen zitten.
Ik zou die vergelijking maar niet te snel laten vallen.
Codeïne is een morphinederivaat.
Slaapmiddelen zoals barbituraten zijn mits in voldoende dosis niet alleen verdovend maar zelfs dodelijk.
En wie denk je dat apotheken het meest overvallen?
Niet wie op het grote geld uit is, maar junks die hun product of een vervanger willen.
Oud 28 januari 2012, 10:09   #13723
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is een kwestie van geloof en indoctrinatie.
Dus de staat wil alles verkopen omdat ze geld willen verdienen, ongeacht de fysieke aftakelingen maar ze doen het volgens jou niet omwille van geloof en indoctrinatie.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2012, 10:11   #13724
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Onzin, jongeren drinken zich ladderzat in de periode dat ze op stap gaan. Ik zie geen jongeren met de fysieke aftakelingen als een heroine verslaafde.
http://www.alcoholhulp.be/probleemgebruik-risicos
http://www.alcoholhulp.be/lichamelij...en-van-alcohol
http://www.alcoholhulp.be/psychische...en-van-alcohol
http://www.alcoholhulp.be/sociale-effecten-van-alcohol

Citaat:
Die heb je laten vallen omdat het flauwe zever is. Een apotheek verkoopt medicijnen op voorschrift met producten in die na jaren lange studie helpen tegen bepaalde fysieke kwalen. Als jij dat vergelijkt met een drugsdealer die producten verkoopt die op geen enkel manier positieve reactie hebben op de persoon die ze neemt, dan ben je zoals gewoonlijk weer gewoon wat aan het onzin spuien.
Waar haal je het vandaan dat de andere drugs, die niet in de apotheek te verkrijgen zijn, "op geen enkel manier positieve reactie hebben op de persoon die ze neemt"?
http://forum.politics.be/showthread....81#post5823481
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2012, 11:51   #13725
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Consensus? Waar? Wanneer?
Er zijn steeds meer mensen van alle slag die pleiten om productie en handel van drugs te reguleren.

Naar aanleiding van het verliezen van "the war on drugs", naar aanleiding van de crisis, naar aanleiding van het nadenken over een drugsbeleid die als doel zou moeten hebben om de gezondheidsrisico's en de criminaliteit zo klein mogelijk te maken.

Nog iemand die daarvoor pleit.
http://www.guardian.co.uk/politics/2...son-mps-virgin
off-topic
Oud 28 januari 2012, 11:55   #13726
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elbow Bekijk bericht
De Trol is vooral bezig de draad offtopic te sturen met haar drugscampagnes.
2
Ik begrijp niet dat er hier nog forummers zijn die in die discussie die niks met het onderwerp te maken heeft, willen meegaan.
Oud 28 januari 2012, 11:58   #13727
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb het niet over een kater de dag erna, heb je enkel een kater na het gebruik van herioine?

Waar zeg ik dat andere drugs, die niet in de apotheek te verkrijgen zijn, "op geen enkel manier positieve reactie hebben op de persoon die ze neemt"?

En idd, open een topic indien je daarover verder wil discussieren.

Laatst gewijzigd door illwill : 28 januari 2012 om 11:59.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2012, 12:14   #13728
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Het is dus een kwestie van on-topic te blijven, van trollen te negeren...
Het spelletje dat bepaalden voortdurend spelen omdat er zo weinig mogelijk over de "kern" van de aangebrachte onderwerpen zou gezegd worden die niet in hun kraam passen! Zoals dat onnozel gedoe over toelaten van drugs als was dat een verbetering voor onze maatschappij...
Het uit het land kieperen van diegenen die echt het onderwerp uitmaken van deze discussie, dat zou pas een verbetering zijn voor onze maatschappij!
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2012, 12:18   #13729
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Maar in 99,9% van alle landen is het criminaliteit..er is geen enkel juridisch waar zoveel consencus over is dan illegale drugs....
Een beetje zoals 99,9% (met uitzondering van diegenen die in het systeem zitten of ervan profiteren) andere denkbeelden heeft over de multicul als Arti...
Oud 28 januari 2012, 12:25   #13730
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Inderdaad.
Waar blijft je citaat met link waar ik drugs zou promoten?
Ga toch de afwas doen!
Dringend tijd dat we je meteen voor schut zetten en negeren, waar blijft mijn antwoord op:
Noem één land dat de huidige multiculinvasie die zowat overal aan de gang is effectief als een "verrijking" bestempelt!
Geen antwoord?
Oud 28 januari 2012, 12:33   #13731
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
2
Ik begrijp niet dat er hier nog forummers zijn die in die discussie die niks met het onderwerp te maken heeft, willen meegaan.
Het originele onderwerp is eigenlijk geen discussie.
Het is gewoon een vraag naar al wie bezwaren heeft tegen allochtonen om hun redenen daarvoor op te sommen.
En al die redenen kan je in één woord samenvatten: overlast.
Die overlast kan je dan nog verder specifiëren naar de verschillende domeinen waarop die overlast zich toespitst:
-financiëel
-sociaal
-juridisch
-cultureel
-milieu
-...
Op elk van die domeinen zijn er dan verschillende gevallen te melden die aanleiding geven tot ergernis.

En eigenlijk is daar niet echt discussie over mogelijk.
Of je die ergernissen nu als terecht of onterecht beschouwt: ze zijn er.
Ergernis kan je niet wegdiscussiëren
Oud 28 januari 2012, 13:27   #13732
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik heb het niet over een kater de dag erna, heb je enkel een kater na het gebruik van herioine?
Ik heb het ook niet over een kater de dag erna.
Heb je ook maar iets gelezen op de pagina waarvan ik de link gaf.
Of ben je bang dat de aangehaalde feiten ingaan tegen je geloof?
Citaat:
Waar zeg ik dat andere drugs, die niet in de apotheek te verkrijgen zijn, "op geen enkel manier positieve reactie hebben op de persoon die ze neemt"?
Hier :
Als jij dat vergelijkt met een drugsdealer die producten verkoopt die op geen enkel manier positieve reactie hebben op de persoon die ze neemt
http://forum.politics.be/showthread....64#post5959964
Citaat:
En idd, open een topic indien je daarover verder wil discussieren.
Indien iemand hier feiten aanhaalt die crimineel zouden zijn, is het on-topic om te betwisten dat die feiten crimineel zijn.
Oud 28 januari 2012, 13:30   #13733
Inno
Minister-President

Inno's schermafbeelding

Standaard

Waarom hebben mensen iets tegen allochtonen? Als jij hele dagen keihard moet werken om iets te bereiken, als je afgestudeerde kinderen 12 maanden moeten wachten op een uitkering en je gebuur Ahmed met zijn 5 kinderen van zijn leven geen klop doet, genoeg geld heeft, van alles gratis krijgt, en de helft van de staat over koopt. Daarnaast zijn ahmeds kinderen krapuul, maar als je de politie belt, dan durven ze niet komen. Als je zegt tegen Ahmed, he je kinderen plassen tegen mijn deur, dan ben je een racist en dat is niet één Ahmed, het zijn er 1000den.
Inno is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2012, 14:06   #13734
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Inno Bekijk bericht
Waarom hebben mensen iets tegen allochtonen? Als jij hele dagen keihard moet werken om iets te bereiken, als je afgestudeerde kinderen 12 maanden moeten wachten op een uitkering en je gebuur Ahmed met zijn 5 kinderen van zijn leven geen klop doet, genoeg geld heeft, van alles gratis krijgt, en de helft van de staat over koopt. Daarnaast zijn ahmeds kinderen krapuul, maar als je de politie belt, dan durven ze niet komen. Als je zegt tegen Ahmed, he je kinderen plassen tegen mijn deur, dan ben je een racist en dat is niet één Ahmed, het zijn er 1000den.
Jij hebt dus iets tegen allochtonen op basis van selectieve verontwaardiging en veralgemeningen.

Wat was er eerst, iets tegen allochtonen hebben of de selectieve verontwaardiging en veralgemeningen?
Oud 28 januari 2012, 14:21   #13735
Inno
Minister-President

Inno's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jij hebt dus iets tegen allochtonen op basis van selectieve verontwaardiging en veralgemeningen.

Wat was er eerst, iets tegen allochtonen hebben of de selectieve verontwaardiging en veralgemeningen?
IK? het gaat toch niet om mij? Het gaat over waarom mensen iets kunnen hebben tegen allochtonen. Dat is er één van. Iemand sprak er gisteren over met mij in de trein.
Jij weet toch dat ik de grootste allochtonenvriend ben van de westhoek Het gaat dus niet om mij.
Inno is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2012, 14:28   #13736
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
U heeft een punt, want veel mensen delen gelijkaardige ervaringen!
Ik lees in uw commentaar echter niet dat dit betekent dat u iedere Ached over dezelfde kam scheert, wel dat u zich ergert aan mensen die een werkloosheidsuitkering als regulier inkomen zijn gaan beschouwen, meer geld hebben dan via die uitkering binnenkomt en ondertussen zich niets aantrekken van het gedrag van hun kinderen, ook niet wanneer ze daarop aangesproken worden, dat u zich hieraan ergert lijkt me niet meer dan terecht.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2012, 14:37   #13737
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
IK? het gaat toch niet om mij? Het gaat over waarom mensen iets kunnen hebben tegen allochtonen. Dat is er één van. Iemand sprak er gisteren over met mij in de trein.
Ik dacht dat jij je mening weergaf.
Citaat:
Jij weet toch dat ik de grootste allochtonenvriend ben van de westhoek Het gaat dus niet om mij.
Van de Westhoek? Ik dacht dat je van Kortrijk was.
Oud 28 januari 2012, 14:41   #13738
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Ik lees in uw commentaar echter niet dat dit betekent dat u iedere Ached over dezelfde kam scheert, wel dat u zich ergert aan mensen die een werkloosheidsuitkering als regulier inkomen zijn gaan beschouwen, meer geld hebben dan via die uitkering binnenkomt en ondertussen zich niets aantrekken van het gedrag van hun kinderen, ook niet wanneer ze daarop aangesproken worden, dat u zich hieraan ergert lijkt me niet meer dan terecht.
Dat lees ik niet.
Dan zou er niet staan "Ahmed" maar "Jan en Ahmed".
Oud 28 januari 2012, 14:45   #13739
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
En die mensen mogen gerust over hun ervaringen vertellen op een forum en ze hoeven er geen 'Jannen' bij te verzinnen uit politieke correctheid, zeker niet als er geen Jannen in heinde en verre te bespeuren zijn in de negatieve ervaringen die ze met allochtonen hebben.

Laatst gewijzigd door Elbow : 28 januari 2012 om 14:48.
Elbow is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2012, 14:55   #13740
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elbow Bekijk bericht
En die mensen mogen gerust over hun ervaringen vertellen op een forum en ze hoeven er geen 'Jannen' bij te verzinnen uit politieke correctheid, zeker niet als er geen Jannen in heinde en verre te bespeuren zijn in de negatieve ervaringen die ze met allochtonen hebben.
Inderdaad, de commentaar van forummers die met alle geweld aandacht willen voor hun obsessie moet je gewoon geen aandacht geven, want ookal is het vaak negatieve aandacht die deze commentaren uitlokken, omdat ze aandacht krijgen blijven ze bezig..negeren dus, genoeg anderen die wel boeiend zijn om op in te gaan.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be