![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#241 |
|
Banneling
|
Nog schokkend nieuws.
Wetenschappers : Drugsgebruik heeft meestal positieve invloed op je leven.http://www.nujij.nl/wetenschap/weten...#axzz1dfVdIoZw |
|
|
|
|
|
#242 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Zou U het hen misschien niet willen gaan vertellen? Laatst gewijzigd door freelancer : 24 november 2011 om 23:19. |
|
|
|
|
|
|
#243 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
en anderzijds zou ik de vraag natuurlijk ook gewoon kunnen omkeren incluis een door mij bepaald en gehanteerd hokje voor jou Maar wat valt daarover in feite uit te leggen ? Als jij zelfs niet eens de meest eenvoudige stelregel niet doorhebt om individuele vrijheid te optimaliseren ( voor iedereen ) dan zal je dat inderdaad nooit vatten |
|
|
|
|
|
|
#244 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#245 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#246 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En U niet beperken tot uw geliefde drugs... Wat bijvoorbeeld met de individuele vrijheid van een werkgever om iemand aan te nemen/te weigeren wie hij wil? Wat bijvoorbeeld met de individuele vrijheid van een superrijke fraudeur die zijn inkomsten niet wenst zichtbaar te maken voor instellingen? Wat bijvoorbeeld met de individuele vrijheid van een cafébaas om het roken in zijn café overal en voor iedereen toe te laten? En zo kunnen we zonnejaren doorgaan.. . |
|
|
|
|
|
|
#247 |
|
Banneling
|
Natuurlijk zijn er intelligente druggebruikers.
Zoals die wetenschappers die zogenaamde wetenschappelijke onderzoeken opzetten om druggebruik te promoten. (helaas zijn ook zowat de helft van de wetenschappers gedrogeerd) Wat is de peer-rating van hun onderzoek? Ik zou natuurlijk geneigd zijn de gedrogeerden onder de peers van deelname aan de rating uit te sluiten..... O ja drugs hebben heerlijke en heilzame effecten, zolang je maar niet van verslaving spreekt en de deterioratie die daarbij optreedt op alle vlakken, tot de dood toe....en de kostprijs daarvan voor individu, geliefden, familie en maatschappij. Het moet heerlijk zijn te sterven aan 25 heilzame Effecten... Laatst gewijzigd door eno2 : 25 november 2011 om 11:55. |
|
|
|
|
|
#248 |
|
Banneling
|
Druggebruik heeft alleen maar evolutionair voordeel als je het van ouder op kind weet te transplanteren.
|
|
|
|
|
|
#249 |
|
Banneling
|
Bah
|
|
|
|
|
|
#250 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Zo heb ik een aantal keer 's nachts zwalpende heilzame drugeffecten weten te ontwijken aan meer dan 100km/h |
|
|
|
|
|
|
#251 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Maar...die individuen moeten wèl de vrijheid hebben om zich vol te laten lopen met drank en vol te proppen met 'heilzame' drugs hoor, zelfs al brengen ze �*ndere levens in gevaar; intelligentie druipt er vanaf!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
#252 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Kom daar dus niet mee af bij mij. En ja, de wetgeving is hypocriet. De gevaarlijkste en dodelijkste drugs worden toegestaan. Dat kan alleen maar een reden zijn om de toegang ertoe moeilijker te maken en te beperken, als afschaffen niet realistisch is. Maar op de hulp en de steun van de illegale druggebruikers zullen we maar niet rekenen. En op de steun van de legale druggebruiikers dus natuurlijk ook niet. Alleen maar op de steun van de drugsvrijen. Maw: Twee man een een paardenkop . Eno2 en hier en daar nog een asceet. Niet bepaald de meest intelligenten onder ons dus. Laatst gewijzigd door eno2 : 25 november 2011 om 14:29. |
|
|
|
|
|
|
#253 |
|
Minister
|
Zo een propofol-tank is echt wel zalig, maar je mag dan geen lijkbleke huidskleur hebben want de dokter kan zich dan te laat vergewissen van je toestand.
|
|
|
#254 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
|
#255 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dat wordt dus altijd een afweging. Mogen we nu jouw mening kennen? |
|
|
|
|
|
|
#256 |
|
Banneling
|
Serieus? Wie beweert zoiets? Waar lees jij iets dergelijks?
|
|
|
|
|
|
#257 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#258 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Hoe wilde je ook weer je normen en waarden opleggen? Wat heb jij er op tegen dat mensen nu en dan wat drugs tot zich nemen? |
||
|
|
|
|
|
#259 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En door het andere drugs zoals rookwaren steeds moeilijker te maken zoals nu steeds meer en meer gebeurt. ![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 26 november 2011 om 00:27. |
|
|
|
|
|
|
#260 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Wat heb jij er op tegen dat mensen nu en dan wat drugs tot zich nemen? Laatst gewijzigd door artisjok : 26 november 2011 om 08:57. |
|
|
|
|